Zal toch niet elke dag iemand gaan? Zijn ze in 6 weken klaarquote:Op maandag 5 september 2022 18:53 schreef bpi het volgende:
En morgen quinzie zelf naar huis vertrekken.
zeer goed mogelijk, of het is de algemeen bekende 'IK WIST UT!11' blufquote:Op maandag 5 september 2022 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd en Johan weet het maar al te goed dat hij weg moest. Contract van een weekje gekregen van Talpa zeker.
En lekker direct. Had van mij ook nog niet weg gehoeven.quote:Op maandag 5 september 2022 18:54 schreef Ireth het volgende:
Jammer, Johan had nog wel voor vuurwerk kunnen zorgen... juist omdat ie creepy was.
Nope, niet gek gedacht. Ben benieuwd dan.quote:Op maandag 5 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
Die Zoe had het nog niet zo gek bekeken, Je kunt maar 1 keer manager van de maand worden. Ze denkt dat Martin een sterke speler is, die ze dus eigenlijk kwijt wil. Hij is nu manager, maar kan het daarna niet meer worden en kan dus daarna gemakkelijk eruit gestemd worden.
Is niet zo gek gedacht toch?
Klopt! zal ze niet zelf hebben bedacht dusquote:Op maandag 5 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
Die Zoe had het nog niet zo gek bekeken, Je kunt maar 1 keer manager van de maand worden. Ze denkt dat Martin een sterke speler is, die ze dus eigenlijk kwijt wil. Hij is nu manager, maar kan het daarna niet meer worden en kan dus daarna gemakkelijk eruit gestemd worden.
Ze wachten de kijkcijfers af.quote:Op maandag 5 september 2022 18:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zal toch niet elke dag iemand gaan? Zijn ze in 6 weken klaar
ik wist helemaal niet dat iemand manager is en immuun voor eliminatie.quote:Op maandag 5 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
Klinkt logisch, jaquote:Op maandag 5 september 2022 18:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat iemand manager is en immuun voor eliminatie.
Nee meerquote:Op maandag 5 september 2022 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
! vertrekker per week zou nog kunnen, maar dan moeten en geen huilebalken vrijwillig vertrekken.
Dit soort mensen ervaren in het leven genoeg weerstand door hun karakter om in te kunnen schatten en te weten hoe dingen gaan lopen denk ikquote:Op maandag 5 september 2022 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd en Johan weet het maar al te goed dat hij weg moest. Contract van een weekje gekregen van Talpa zeker.
Hou op en ga janken in ONZquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |