Dit heeft dus echt geen reet met activisme te maken. Dit is gewoon ongegeneerde rassenhaat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeanette is heel agressief, maakte zelfs twee keer ruzie met de nogal rustige documentairemaakster. Denk dat haar medicatie verkeer is afgesteld.
Ik lees haar tweets nu.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat
Is een deelnemer van het programma “ik woke van jou”, die is knettergek.
Wat is ze schattig, he?quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef Ericr het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)sowieso-meer-talent/
[..]
Wel lekker divers.
Niks is normaal, maar het feit dat je niet kan lopen is blijkbaar wel normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wat is ze schattig, he?
Je zou het liefst die rolstoel onder haar reet uitschoppen!
Ja, ze haat blanke mensen, met name mannen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit heeft dus echt geen reet met activisme te maken. Dit is gewoon ongegeneerde rassenhaat.
Ze staat aan de "juiste kant" volgens de media.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ze haat blanke mensen, met name mannen.
Daarom is het vreemd dat ze podia krijgt om haar haat te verspreiden.
Verder herken ik niemand van die club copycats.
Witte mensen zijn gewoon vogelvrij voor dit soort debielen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ze haat blanke mensen, met name mannen.
Daarom is het vreemd dat ze podia krijgt om haar haat te verspreiden.
Verder herken ik niemand van die club copycats.
De enige die zich erg druk maken zijn de dames op de cover…quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
5 pagina's met getriggerden mensen vanwege een niet bestaande cover van een vrouwenblad.
Waarom maakt iedereen zich zo druk? Krijgen jullie in het dagelijkse leven iets mee van die woke onzin? Of is dat vooral via de media en internet? Trek lekker een weekje de kabel uit je modem en doe eens beetje chill zeg, damn.
Ik snap het ook niet. Stel vrouwen gaan op de foto. Moeten ze zelf weten. Schuimbekkende reacties van anderen. Ga je opwinden over andere dingen joh.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
5 pagina's met getriggerden mensen vanwege een niet bestaande cover van een vrouwenblad.
Waarom maakt iedereen zich zo druk? Krijgen jullie in het dagelijkse leven iets mee van die woke onzin? Of is dat vooral via de media en internet? Trek lekker een weekje de kabel uit je modem en doe eens beetje chill zeg, damn.
Ik heb wel wat beters te doen. Jij zit daarentegen te schuim elken dat er een random Twitter persoon blanke mensen haat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die zich erg druk maken zijn de dames op de cover…
Richt je adviezen maar op hen.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:57 schreef Ericr het volgende:
https://www.linda.nl/nieu(...)sowieso-meer-talent/
[..]
Wel lekker divers.
En zelf is zij racistischer dan "de witte" mens.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeanette is heel agressief, maakte zelfs twee keer ruzie met de nogal rustige documentairemaakster. Denk dat haar medicatie verkeer is afgesteld.
Ik heb hier geen Twitterbericht om gelezen, wel de docu gezien en me kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Jij zit daarentegen te schuim elken dat er een random Twitter persoon blanke mensen haat.
Misschien wat minder Twitter lezen?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef TLC het volgende:
Wat me nog het meest verbaast, we zitten al in September en nog steeds geen zwarte pieten discussie in NWS, heel teleurstellend![]()
Wat is het toch eng als mensen een mening hebben he. En op een forum nog wel! Schande!quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik signaleer enkel dat de ophef om de ophef groter is dan de ophef zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is het toch eng als mensen een mening hebben he. En op een forum nog wel! Schande!
Dat is incorrect. Een handjevol posters in dit topic zijn niet in staat om de voorpagina van NOS.nl te bereiken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik signaleer enkel dat de ophef om de ophef groter is dan de ophef zelf.
Je kunt nergens uit mijn woorden halen dat ik dat ook maar impliceer.quote:Ik verbied nergens mensen een mening te hebben, zelfs met de grootste creativiteit kun je dat niet uit mn woorden halen.
Wat is je punt dan? Ik uit toch ook net zo goed mn mening?quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Een handjevol posters in dit topic zijn niet in staat om de voorpagina van NOS.nl te bereiken.
[..]
Je kunt nergens uit mijn woorden halen dat ik dat ook maar impliceer.
Klinkt leuk. Ik ga die docu eens bekijken puur vanwege dat soort pijnlijke situaties.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:11 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Wat is ze schattig, he?
Je zou het liefst die rolstoel onder haar reet uitschoppen!
De scene in de trein [in de docu Ik woke van jou deel 1 ] is helemaal hilarisch.![]()
Mwoh, het grootformaat is niet echt vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Die donkere vrouw in rolstoel heeft wel een paar flinke tetten hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |