Ik ook.quote:Op maandag 5 september 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Ik gun hem nu eigenlijk heel erg hard dat ie het haalt!![]()
Al was het maar om de rest te irriteren
Dat is ook weer waar. Die gaat waarschijnlijk bij het volgende spel ook weer gekozen worden.quote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij zou trouwens wel gek zijn om Zoe naar huis te sturen. Is een vrij zinloze move.
20 voor 6 ongeveerquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef Sestra666 het volgende:
Wie weet hoe laat t spel begint voor hem?
jupquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Is bij jullie het geluid van de streams ook zo zacht in vergelijking met bijvoorbeeld youtube?
Yepquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Is bij jullie het geluid van de streams ook zo zacht in vergelijking met bijvoorbeeld youtube?
het wisselt gewoon steedsquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Jaquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja hier ook zachtquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet Johanquote:Op maandag 5 september 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
Dan stuurt ie Johan weg, want daarop heeft ie zelf gestemd
quote:
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij.quote:
Lijkt me wel dan. Zit eigenlijk niet op dat geluid te wachten en hoop maar dat het meevalt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze zelfs een bord hebben.
Beter dan tafeltennissenquote:Op maandag 5 september 2022 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan. Zit eigenlijk niet op dat geluid te wachten en hoop maar dat het meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |