De manager Martin, kan je lachenquote:Op maandag 5 september 2022 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ok ik hoop dat quincy het haalt en dat ie dan zoe naar huis stuurt.
Hij is goed bezig, ik hoop dat het hem lukt. Sowieso omdat ie voor irritaties zorgt en als ie blijft zal ie na dit spel denk ik lichtelijk ontploffen omdat zoveel mensen op hem gestemd hebben.quote:Op maandag 5 september 2022 16:09 schreef just me het volgende:
Best bewondering hoe hij het probeert voor te bereiden!
Die mag nog ff blijven, die zal hij ook niet stemmen want die helpt hem nu. Als je dat bedoelde tenminste.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
De manager Martin, kan je lachen
ja eenschquote:Op maandag 5 september 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Ik gun hem nu eigenlijk heel erg hard dat ie het haalt!![]()
Al was het maar om de rest te irriteren
Rellen!quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is goed bezig, ik hoop dat het hem lukt. Sowieso omdat ie voor irritaties zorgt en als ie blijft zal ie na dit spel denk ik lichtelijk ontploffen omdat zoveel mensen op hem gestemd hebben.
Ik ook.quote:Op maandag 5 september 2022 16:12 schreef Ireth het volgende:
Ik gun hem nu eigenlijk heel erg hard dat ie het haalt!![]()
Al was het maar om de rest te irriteren
Dat is ook weer waar. Die gaat waarschijnlijk bij het volgende spel ook weer gekozen worden.quote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij zou trouwens wel gek zijn om Zoe naar huis te sturen. Is een vrij zinloze move.
20 voor 6 ongeveerquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef Sestra666 het volgende:
Wie weet hoe laat t spel begint voor hem?
jupquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Is bij jullie het geluid van de streams ook zo zacht in vergelijking met bijvoorbeeld youtube?
Yepquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Is bij jullie het geluid van de streams ook zo zacht in vergelijking met bijvoorbeeld youtube?
het wisselt gewoon steedsquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Jaquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja hier ook zachtquote:Op maandag 5 september 2022 16:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet Johanquote:Op maandag 5 september 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
Dan stuurt ie Johan weg, want daarop heeft ie zelf gestemd
Lijkt me wel dan. Zit eigenlijk niet op dat geluid te wachten en hoop maar dat het meevalt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze zelfs een bord hebben.
Beter dan tafeltennissenquote:Op maandag 5 september 2022 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan. Zit eigenlijk niet op dat geluid te wachten en hoop maar dat het meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |