Heeft blonde muts wel een puntjequote:
Tot strakjesquote:Op maandag 5 september 2022 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
In dat geval ga ik even wat anders doen
Niet erg netjes om mensen simpel te noemenquote:
Het is wel beetje arrogant ja.quote:Op maandag 5 september 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet erg netjes om mensen simpel te noemen
Dat preciesquote:
Gerry is volgens de krant dan ook 30, wellicht verklaart dat het.quote:Op maandag 5 september 2022 16:30 schreef engine het volgende:
Vind die Gerry er jong uitzien voor 40.
Is geen drama .. er zijn kleurlozere mensen die eerst kunnen ophoepelen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:31 schreef freaky40 het volgende:
Vrees dat hij het nog gaat redden ook...
Quincy moet gewoon stoppen met over tiktok praten, dan mag hij blijvenquote:Op maandag 5 september 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is geen drama .. er zijn kleurlozere mensen die eerst kunnen ophoepelen.
Alweerquote:Op maandag 5 september 2022 16:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Zoë in tranen en praat met baardmans.
Oprottenquote:Op maandag 5 september 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : maar wat moet ik dan doooooeeeeen zodat ze me wel aardig vinden?
Ik zou er anderen uitgooien, die Zoe is zo labiel als de netenquote:
Die haalt de kerst niet.quote:Op maandag 5 september 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou er anderen uitgooien, die Zoe is zo labiel als de neten
Die gaat geesten loslatenquote:Op maandag 5 september 2022 16:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Die Surinaamse oma is echt nooit op de streams te vinden?
Van die ik kijk in de toekomst muts?quote:
de regelnevenquote:Op maandag 5 september 2022 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die ik kijk in de toekomst muts?
Ohquote:
De geesten gaan los !!!quote:
Beter dan BB, alleen niet terug te spoelenquote:
quote:Op maandag 5 september 2022 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
Sascha en Bern zitten gezellig tegen elkaar aan in de hangstoel en Bern kriebelt Sascha op haar arm.
Gezwellie hoor![]()
Echt wel, en ze kennen elkaar amperquote:Op maandag 5 september 2022 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna denk ik, zo ziet het er nu wel uit iig.
quote:
Tja, bij sommige gaat het snelquote:Op maandag 5 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel, en ze kennen elkaar amper
Erg blij kijkt ze niet.quote:Op maandag 5 september 2022 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna denk ik, zo ziet het er nu wel uit iig.
Hahahaquote:
Zij zegt in haar intro als ze verliefd zou worden ze diegene er als eerste uit zou schoppen.quote:
Ja weet ik veel dan, vind haar verder wel een leuk koppie hebben hoor. Beter dan al die blondjes die op elkaar lijken.quote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan het wel ..
[ afbeelding ]
Dit is een echt een Stelletje dat denkt te winnen omdat ze een stel zijnquote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan het wel ..
[ afbeelding ]
Maar volgens mij is ze niet verliefdquote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zij zegt in haar intro als ze verliefd zou worden ze diegene er als eerste uit zou schoppen.
Jepquote:Op maandag 5 september 2022 16:59 schreef Sestra666 het volgende:
Hoe heet die wannebeee emil ook alweer? Martin?
Ok ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 5 september 2022 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk ff oefenen voordat ie dadelijk echt moet.
Is dat die homo met ok...ok..quote:
Ff kort, mensen moesten stemmen wie ze eruit wilde, quincy had de meeste stemmen en heeft 2 uur de tijd om de namen, leeftijden en woonplaatsen van mensen te leren. Wint ie mag hij iemand wegsturen, verliest ie dan moet ie zelf weg.quote:
Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.quote:
Noicequote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.
Als hij het haalt, mag hij iemand naar huis sturen.
10 personen maar? en dan max 6 fout??quote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een eliminiatie challenge. Ze hebben eerst gestemd wie ze echt haten (zoiets). Diegene (lange gast met bril en groene broek) moet van iedereen 3 feiten leren (naam, woonplaats, leeftijd). Heeft hij 2 uur voor. Daarna moet hij van 10 personen die 3 feiten opnoemen. Mag max 6 fouten hebben. Meer, dan gaat ie naar huis.
Als hij het haalt, mag hij iemand naar huis sturen.
10x3 feiten = 30 .. max 6 foutquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
10 personen maar? en dan max 6 fout??
Wat maakt het uit. Gert is ook een Bertquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bert
Hij weet na 5 dagen de namen niet
@Gert Ik heb hem hier nog niet zien moddenquote:
Bert is eenquote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Gert is ook een Bert
Gert ligt ondergronds op de loerquote:Op maandag 5 september 2022 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
@:Gert Ik heb hem hier nog niet zien modden
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.quote:Op maandag 5 september 2022 17:04 schreef GayGuy het volgende:
En wat vinden jullie er, tot nu toe van? Ik vind het wel aardig, maar vraag me af of dit een jaar lang gaat draaien. Big brother begint straks ook weer, en NL is, denk ik, te klein voor 2 RLS'SEN tegelijk
Komt er serieus weer een BB.quote:Op maandag 5 september 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.
Dat trek ik nietquote:
Helemaal met die streamlocks wanneer ze een spel spelen.quote:Op maandag 5 september 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tot nu toe stelt het niet teleur ... het zal straks al langer draaien dan BB, dus BB zou het wel eens lastig kunnen krijgen... maar wie weet.
Als het spelletjes gaat worden toedeledokie.quote:Op maandag 5 september 2022 17:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal met die streamlocks wanneer ze een spel spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |