Omdat ze lui zijn!quote:Op maandag 5 september 2022 12:58 schreef Viesdik het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd zo van die feelings hebben dat ze gekwetst zijn![]()
maar ondertussen willen de feminasten wel gelijkwaardig behandeld worden
Dus moet de essentie van de mannelijkheid opgeofferd worden ten opzicht van den vrouw.
Resultaat: toename aan homofielen![]()
Maar even terug naar die feelings... als ik tegen een vrouw zeg: "hou je bek kut"
gaan 9/10 vrouwen in de emo-modus.. das niet okey
maar voor de rest zijn ze wel okey
Goed om te zien dat je deelt hoe vrouwen met jou om gaanquote:
Je moederquote:Op maandag 5 september 2022 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je deelt hoe vrouwen met jou om gaan![]()
Dit is vooruitgang, ik ben trots op je!
Mijn moeder is ook zeer trots op je met je vooruitgangquote:
En op de klappen die ze van me kreegquote:Op maandag 5 september 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zeer trots op je met je vooruitgang
quote:Op maandag 5 september 2022 17:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En op de klappen die ze van me kreeg
Jouw moeder vond het wel lekker zo naakt in die putquote:Op maandag 5 september 2022 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
praat jezelf nog maar verder de put in
Hihahootjes alweer vogeltjesdnsjequote:Op maandag 5 september 2022 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw moeder vond het wel lekker zo naakt in die put
Jouw moeder is een put.quote:Op maandag 5 september 2022 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw moeder vond het wel lekker zo naakt in die put
Ja dat zijn die alpha mannetjes inderdaad, maar of dat nou echt is valt te betwijfelen. Ik vind het eigenlijk behoorlijk fake als iemand zich anders voordoet dan hij is, alleen omdat hij zo gehersenspoeld is dat hij denkt dat dat zo hoort.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Echte mannen tonen geen emoties. Die kroppen alles op. Alles. Iedere tegenslag wordt verdrongen tot een vlek op hun psyche. Een vlek die naar verloop van tijd steeds meer begint te roesten. Dit gaat door tot de psyche door al die roestvlekken niet meer stabiel is en uit elkaar valt. Wat resulteert in een orgie van geweld naar naasten en/of vreemden. Het kan zomaar iemand zijn die je kent, een geliefde, totdat zijn handen om jouw nek zitten en zijn door razernij verwrongen gezicht het laatste is wat je ooit zult zien. Dat zijn echte mannen.
Een beetje kerel zal dat weinig tot niks interesseren.quote:Op maandag 5 september 2022 16:57 schreef LanaMyst het volgende:
Ik ken anders genoeg mannen die ook feelings hebben hoor, maar in het bijzijn van autisten of quasi boos kijkende alpha mannetjes mogen ze die niet tonen anders krijgen ze meteen het stempel homo opgedrukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |