Over?quote:Op maandag 5 september 2022 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
Johan; ik waardeer het initiatief om de tafels te poetsen.. maar serieus niet weten dat je een nat doekje moet uitwringen.. Wat doet hij voor werk dat hij 6 schoonmakers thuis heeft?
Ik voel me steeds aangesproken.quote:Op maandag 5 september 2022 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
Johan; ik waardeer het initiatief om de tafels te poetsen.. maar serieus niet weten dat je een nat doekje moet uitwringen.. Wat doet hij voor werk dat hij 6 schoonmakers thuis heeft?
In BB hadden ze betere pannen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:13 schreef Charmian het volgende:
De havermout was goed aangebrand zo te zien.
Kunnen ze vast kopen voor een klein prijsjequote:Op maandag 5 september 2022 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In BB hadden ze betere pannen.
Is ook constant aan het staren.. in andere wereld ofzoquote:
Ik ben neutraalquote:Op maandag 5 september 2022 10:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hier in de cos doen de oudjes dat.
Jij speelt echt met je voortandjes.quote:Op maandag 5 september 2022 10:19 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hier in de cos doen de oudjes dat.
Je nooit aangesproken voelen mopquote:Op maandag 5 september 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij speelt echt met je voortandjes.
Die zijn toch maar van plasticquote:Op maandag 5 september 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij speelt echt met je voortandjes.
20,60 is nog overquote:Op maandag 5 september 2022 10:25 schreef Cargamelk het volgende:
20,60 voor 39 mensen ... ik zeg vetpot.
Lijkt me ook erg onverstandig om nu maar 1 iemand de macht te geven over de boodschappen.quote:Op maandag 5 september 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Ik zou serieus niemand vertrouwen daar ben ik bang
Er zitten echt veel haantjesquote:Op maandag 5 september 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg onverstandig om nu maar 1 iemand de macht te geven over de boodschappen.
3 dagen meende ik te horen.quote:
Vanmorgen batterijwissel ook vrouwelijkquote:Op maandag 5 september 2022 10:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
In de startuitzending, vrouwelijke.
Ah nice, ben benieuwd of er veel sturing vanuit regie komt of dat ze de bewoners maar wat laten aanklooien..quote:
Voor nu lijkt me aanklooien een goede optiequote:Op maandag 5 september 2022 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah nice, ben benieuwd of er veel sturing vanuit regie komt of dat ze de bewoners maar wat laten aanklooien..
Ik zie al meerdere complotjes.quote:Op maandag 5 september 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
Psychologen zouden hier helemaal blij van worden
Al die non verbale communicatie
Vooral bij de mannenquote:Op maandag 5 september 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie al meerdere complotjes.
Meisje paarse broek gooit vrolijk vuur.quote:
I love itquote:Op maandag 5 september 2022 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
Ergernissen zitten in een klein hoekje
Stream 1 of 2.quote:Op maandag 5 september 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meisje paarse broek gooit vrolijk vuur.
1,met Rolling Stones TShirt.Dat is een stoker.quote:
Grote vriend.quote:
Goedemorgen vriendquote:
Dit heeft ze nu al 4 keer benoemd.quote:Op maandag 5 september 2022 10:44 schreef cheanny het volgende:
de ik heb maar 1x de koelkast opengetrokken dame zit bij iedereen te klagen over dat eten.
Amai.quote:
is zij een hij geweest?quote:
Betwijfel het ook. Zag ook enige haar groei op haar/zijn bovenlip...quote:Op maandag 5 september 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is zij een hij geweest?
zijn jullie daar al achter?
Martin ?quote:Op maandag 5 september 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
De "directeur" blijkt een stadsgenoot van mij te zijn....
quote:Op maandag 5 september 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
Bertje?quote:Op maandag 5 september 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
Martin.quote:
Martin is ook niet mijn favorietquote:Op maandag 5 september 2022 10:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Martin.
spapaars in JAA / De bewoners: Martin #1
Eens.quote:
quote:
Backstabber.quote:
Heb er nog geen eentje gespot.quote:
quote:Op maandag 5 september 2022 10:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was hij dat die Bertje heeft gestoken?
Forum Opties | |
---|---|