quote:Ik zeg niet dat ik her er mee eens ben, ik zeg alleen dat het begrijpelijk is. De VVD zal overigens, als het echt niet anders kan, regeringsverantwoordelijkheid nemen. En dan kan Wouter gewoon 4 jaar lang aan de wal met zijn kontje schudden.
Op dinsdag 8 april 2003 15:28 schreef Maerycke het volgende:
Dit is toch wel een enorm zwaktebod hoor.. dus als jouw partij geen zieltjes kan winnen dan hoeft het land niet bestuurd te worden? Beetje apart wel..
Maar Zalm staat uiteraard niet te springen.
quote:Waarom eigenlijk niet? ze kunnen toch alles oplossen? Als hem dat lukt is de VVD voor de komende 25 jaar binnen. Ik zou er bovenop duiken als Zalm zijnde
Op dinsdag 8 april 2003 15:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik her er mee eens ben, ik zeg alleen dat het begrijpelijk is. De VVD zal overigens, als het echt niet anders kan, regeringsverantwoordelijkheid nemen. En dan kan Wouter gewoon 4 jaar lang aan de wal met zijn kontje schudden.
Maar Zalm staat uiteraard niet te springen.
quote:Je zit wel met de LPF die mee moet doen, waardoor je toch gaat verliezen, lijkt me.
Op dinsdag 8 april 2003 15:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Waarom eigenlijk niet? ze kunnen toch alles oplossen? Als hem dat lukt is de VVD voor de komende 25 jaar binnen. Ik zou er bovenop duiken als Zalm zijnde
quote:Laten we dat Gerrit's probleem zijn
Op dinsdag 8 april 2003 15:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je zit wel met de LPF die mee moet doen, waardoor je toch gaat verliezen, lijkt me.
En de LPF is de laatste tijd best stabiel, over ruzies hoor je niks meer.
quote:idd, ik hoop persoonlijk meer op cda/vvd/lpf dan op pvda/cda. Ik vond op zich wouter bos tijdens de verkiezingen een best redelijke vent, maar nu doet hij niets meer dan wollige antwoorden geven en met zijn gezicht op de modus van tja-het-is-jammer-maar-niet-mijn-schuld alleen maar dingen zeggen van ja er moet iets veranderen of we zijn niet tevreden, nee dat kan ik ook nog wel zeggen, hoef je echt geen politicus voor te zijn.
Op dinsdag 8 april 2003 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe moeilijker Gerrit nu doet, hoe meer hij er straks uit kan halen.En de LPF is de laatste tijd best stabiel, over ruzies hoor je niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |