Kun je stilte op de foto zetten? Want dat is wat ik hier hoorquote:Op maandag 5 september 2022 08:40 schreef Cathmar het volgende:
Twee weer naar school!Nog twee te gaan.
Zal ik even een foto doen…?
Jeej!!quote:Op maandag 5 september 2022 07:45 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Donna om terug te komen op het verlagen van de CVketel; ik heb opeens eenvriendje
die in een vorig leven woningbouwmonteur was
Hij heeft het inmiddels gefixed
Dit is hier ook nog een optie. Laat weten als je een goeie vindtquote:Op maandag 5 september 2022 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
@:mushanga71, ik denk dat je daar best een middenweg in kunt vinden! Jullie hebben allebei redelijke wensen: besparen en het comfortabel hebben. Ik ben een koukleum en ga een nare winter tegemoet als de thermostaat veel lager moet. Maar ik ben best bereid tot alternatieve oplossingen zoals wollen dekens kopen, met een kruik slapen, een elektrische deken kopen voor op mijn bureaustoel. Dat laatste lijkt me erg aangenaam. Mijn vader had het altijd warm en wilde nooit verwarming aan in de auto, maar zijn auto had stoelverwarming en daardoor had ik het alsnog comfortabel. In de auto werkte dat goed en mijn hoop is dat dat voor een bureaustoel ook opgaat.
Voor je bureau stoel echt een super oplossing. Heb er vorige winter een voor man en kind gekocht en heel positieve ervaringquote:Op maandag 5 september 2022 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
@:mushanga71, ik denk dat je daar best een middenweg in kunt vinden! Jullie hebben allebei redelijke wensen: besparen en het comfortabel hebben. Ik ben een koukleum en ga een nare winter tegemoet als de thermostaat veel lager moet. Maar ik ben best bereid tot alternatieve oplossingen zoals wollen dekens kopen, met een kruik slapen, een elektrische deken kopen voor op mijn bureaustoel. Dat laatste lijkt me erg aangenaam. Mijn vader had het altijd warm en wilde nooit verwarming aan in de auto, maar zijn auto had stoelverwarming en daardoor had ik het alsnog comfortabel. In de auto werkte dat goed en mijn hoop is dat dat voor een bureaustoel ook opgaat.
Welke?quote:Op maandag 5 september 2022 09:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Voor je bureau stoel echt een super oplossing. Heb er vorige winter een voor man en kind gekocht en heel positieve ervaring
Dat zal ook schelen ja, hier is 3 dagen altijd iemand thuis. Buiten het weekend dan he.quote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef Cathmar het volgende:
Ik ga iedere dag naar kantoor om te werken. Ik voorzie dat iedereen dat gaat doen in de winter want scheelt kosten thuis. En er zijn niet voldoende werkplekken dus dat wordt een stoelendans
Deze winter zit je toch wel in je nieuwe huis?quote:Op maandag 5 september 2022 09:06 schreef Cathmar het volgende:
Ik ga iedere dag naar kantoor om te werken. Ik voorzie dat iedereen dat gaat doen in de winter want scheelt kosten thuis. En er zijn niet voldoende werkplekken dus dat wordt een stoelendans
Het is 5 minuten lopen voor mij en vond het wel lekker werken. Thuis zit ik nu aan de keukentafel.quote:Op maandag 5 september 2022 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke?
En ik ga niet naar kantoor hoor. Nog niet als het gas 5 piek per kuub werd. Ik gun die plek wel aan een ander.
Ja zodra ik mijn werkplek in het nieuwe huis heb ga ik zeker meer thuis werken! Kantoor dan op vrijdagen of zo.quote:Op maandag 5 september 2022 09:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze winter zit je toch wel in je nieuwe huis?
Dan zijn de gasprijzen je zorg iig niet meer, ik zou dan geen stoelendans doen als het niet nodig is.
Ja, dat is een perfecte kantoordag, dan heb je zeker geen stoelendansquote:Op maandag 5 september 2022 09:13 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja zodra ik mijn werkplek in het nieuwe huis heb ga ik zeker meer thuis werken! Kantoor dan op vrijdagen of zo.
Dan moet je nog steeds je woonkamer warmstoken. Wij hebben ze ook boven, maar de thermosstaat beneden is leidend. Dus als het beneden al 20 graden is, slaan ze boven niet aan. Dan zou je zone verwarming moeten hebben en dat kost meer om aan te leggen in een bestaand huis dan je verstookt in 1 winter.quote:Op maandag 5 september 2022 09:11 schreef Roosje84 het volgende:
@:mushanga71 ik denk dat er ook winst valt te behalen met thermostaat radiatorknoppen.
Wij kunnen per kamer de verwarming aanzetten dus dan zou je man zijn kamer warm kunnen stoken zonder dat de rest van het huis ook verwarmd moet worden. Dat scheelt denk ik best veel in verbruik. Misschien ook even goed om te kijken of de radiatoren ontlucht zijn omdat je aangeeft dat ze vaak niet warm worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |