Als je abo op videoland hebt welquote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Zijn de streams gratis te bekijken?
Dan hoop ik dat daar ook een camera hangt. Als dat er is, een rokersruimte.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen roken inderdaad. Ik wilde net typen dat ik ze dat nog niet heb zien doen. Dat moet dus in een rokersruimte?
Zal wel buiten zijn, mag volgens mij nergens meer binnen. Zal wel goede gesprekken opleveren hehequote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen roken inderdaad. Ik wilde net typen dat ik ze dat nog niet heb zien doen. Dat moet dus in een rokersruimte?
Ohh dacht dat ze moesten afkickenquote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zei Charles Aznavour, geen idee verder.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Top!quote:Op zondag 4 september 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je abo op videoland hebt wel
Wie is Chareles Aznavour?quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zei Charles Aznavour, geen idee verder.
Roddelhok. Of misschien mag er maar eentje tegelijk in dat hok.quote:Op zondag 4 september 2022 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat daar ook een camera hangt. Als dat er is, een rokersruimte.
Betaalstreams Videoland.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Zijn de streams gratis te bekijken?
Een Franse zanger.quote:
Degene die daarop lijktquote:
Daar wordt meestal wel geroddeld ja, in rokersruimtes, alleen is de vraag of wij dat dan te zien krijgen want het mag natuurlijk niet op tv. We zullen zien.quote:Op zondag 4 september 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Roddelhok. Of misschien mag er maar eentje tegelijk in dat hok.
Met die knot? Berend dacht ik.quote:Op zondag 4 september 2022 23:55 schreef Ireth het volgende:
Wie is dat witte shirtje naast capuchonmeisje buiten?
Iedereen die wel rookt en roddelt een bedrag erbijquote:Op zondag 4 september 2022 23:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Elke keer als ze roken een bedrag van de pot af aub!
CHAOS!!!!
Lijkt me wel een leuke gozer.quote:
Oh laat maar danquote:Op zondag 4 september 2022 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zeg, je hebt je zin alleen zitten er kerels in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |