Johan en Bert, ik ken er nu 2 van de 40quote:
ah ja dat wordt lastig kijken denk ik met 39 verschillende drukke mensenquote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Ik irriteer me er mateloos aan (ik. Merk dat ik, na mijn burnout dit soort types sowiso niet echt meer kan handelen)
Precies!quote:Op zondag 4 september 2022 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij ballen heeft maar als hij die had had hij die persoon op moeten aanspreken ipv medestanders te vinden
klik is op live dan, misschien had je per ongeluk iets anders geklikt en loop je daarom wat achter. Dit ken ik nog wel uit het verleden.quote:
Johan, de winnaar over een jaarquote:Op zondag 4 september 2022 23:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wie is die verslaafde op de bank met die wallen?
Uiteraard heeft ie diequote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Johan. Enge vent met een chihuahua thuis
Ik luister de andere stream dus geen idee. Ben wel benieuwd danquote:
Grote kans dat flink aantal al vrijwillig vertrekt als Bert ze in het viezer krijgtquote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ja dat wordt lastig kijken denk ik met 39 verschillende drukke mensenrustig aan
Dan ben je net zo ver als ik.quote:Op zondag 4 september 2022 23:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Johan en Bert, ik ken er nu 2 van de 40
Hij vindt zichzelf een strijder en gaat de rest terroriseren.quote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef Clasientje het volgende:
Die gast naast die dikke gaat het niet lang volhouden met zijn rode oogjes
Koekiemonster Bert.quote:
Zo kwam ie al binnen met wallen en al, gewoon een goeie kop heeft iequote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef Clasientje het volgende:
Die gast naast die dikke gaat het niet lang volhouden met zijn rode oogjes
heb geen live knopquote:Op zondag 4 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klik is op live dan, misschien had je per ongeluk iets anders geklikt en loop je daarom wat achter. Dit ken ik nog wel uit het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |