quote:
Vind het wel een liefjequote:Op zondag 4 september 2022 23:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
Knotje wil niet over zichzelf praten
Jij bent dan ook een beetje raar.quote:
Ze mogen roken inderdaad. Ik wilde net typen dat ik ze dat nog niet heb zien doen. Dat moet dus in een rokersruimte?quote:Op zondag 4 september 2022 23:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
Charles Aznavour wil roken, maar mag niet in de rookruimte ofzo
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Zijn de streams gratis te bekijken?
quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Buiten hebben ze het over iemand die heeft gezegd: ''als ik moet pijpen om te winnen dan ga ik zo naar het kantoor hoor''.
Als je abo op videoland hebt welquote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Zijn de streams gratis te bekijken?
Dan hoop ik dat daar ook een camera hangt. Als dat er is, een rokersruimte.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen roken inderdaad. Ik wilde net typen dat ik ze dat nog niet heb zien doen. Dat moet dus in een rokersruimte?
Zal wel buiten zijn, mag volgens mij nergens meer binnen. Zal wel goede gesprekken opleveren hehequote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze mogen roken inderdaad. Ik wilde net typen dat ik ze dat nog niet heb zien doen. Dat moet dus in een rokersruimte?
Ohh dacht dat ze moesten afkickenquote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zei Charles Aznavour, geen idee verder.quote:Op zondag 4 september 2022 23:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |