Ik kijk altijd de volgende dag via Videoland ivm het onmogelijke uitzendtijdstip en een reclameblokquote:Op maandag 26 september 2022 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Valt me tegen, er kijkt hier geen hond naar de uitzending...
Volgende week ga ik weer kijken heb andere dingen te doen momenteel.quote:Op maandag 26 september 2022 18:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Valt me tegen, er kijkt hier geen hond naar de uitzending...
Ik bedoelde trouwens niet Kim maar Babette.quote:Op maandag 26 september 2022 20:13 schreef praadje het volgende:
Ik kijk ook maar er gebeuren geen noemenswaardige dingen die het posten waard zijn. Behalve dat ik die Kim een ongelooflijke k*t vindt en dat ik fan was van Moirama maar die ook niet meer zo hoog heb zitten.
Is Kim die ex-militair?quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens niet Kim maar Babette.
Ik ken er maar twee Berend en Martin 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet nog wennen aan die namen.... te weinig gekeken.
Ik kende er twee, Bert en Johan, vreselijke types, vond ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee Berend en Martin 🤣🤣🤣
Oei, dat weet ik niet. Ze noemen haar ook wel de huispsycholoog. Zit overal met haar lip bovenop, zeker als er ergens mot is.quote:
Daar houden wij van. Ik zal het (haar) eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 27 september 2022 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet. Ze noemen haar ook wel de huispsycholoog. Zit overal met haar lip bovenop, zeker als er ergens mot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |