Valt nog mee.quote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Boel time penaltys uitgedeeld:
Sebastian Vettel voor het ophouden van Hamilton, +5 seconde
Carlos Sainz voor de unsafe release, +5 seconde
Zhou voor het overschrijden van de pits snelheid, 61 km/uur, +5 seconde
Voor de race alsof is 25 wasquote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef Remco het volgende:
Jeroen Bleekemolen ziet eruit alsof die 55 jaar is.
Mercedes moet Lewis lekker pensioen sturen en Nyck dat stoeltje geven.quote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef tripel7 het volgende:
Nyck zit naar Yuki te kijken met een blik van: godver, wtf, waarom rij jij wel F1 en ik niet😂
Meteen bij Hamilton zijn kont in, maar Russell feliciteren ho maar.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Nizno het volgende:
toto ging dus voor de race win, en niet voor de 2 en 3e plek
Van Serena Williams zijn we nu ook af. Nu hij nog.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mercedes moet Lewis lekker pensioen sturen en Nyck dat stoeltje geven.
Yuki doet het vrij aardig.quote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef tripel7 het volgende:
Nyck zit naar Yuki te kijken met een blik van: godver, wtf, waarom rij jij wel F1 en ik niet😂
61km per uur???quote:Op zondag 4 september 2022 17:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Boel time penaltys uitgedeeld:
Sebastian Vettel voor het ophouden van Hamilton, +5 seconde
Carlos Sainz voor de unsafe release, +5 seconde
Zhou voor het overschrijden van de pits snelheid, 61 km/uur, +5 seconde
ik dacht eerst dat t was Russel op de 1e te gooien en HAM dan pech, maar bleek dus gewoon andersomquote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meteen bij Hamilton zijn kont in, maar Russell feliciteren ho maar.
Toto dacht dat HAM sneller kon zijn dan VER en LEC in de laatste ronde van Q3..............quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Nizno het volgende:
ow en ze hadden verwacht dat HAM wel voor Max zou kunnen blijven....
Toto heeft niet veel inzicht dus
Nyck gaat dan toch echt eerst naar 1 van de kleinere Mercedes teams, niet direct naar Mercedes zelf.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Neuh, maar ze moesten wat, al had ik hier ook voor de zekere 2 podiumplekken gekozen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Nizno het volgende:
1km te hard. Zeker weer een sensor kapot gegaan door een tear-of.quote:
Die inhaalactie was gewoon briljant. Lewis knipperde met zijn ogen en Max was er al voorbij.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Nizno het volgende:
Oh ik las het als 61 km per uur te hardquote:Op zondag 4 september 2022 17:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1km te hard. Zeker weer een sensor kapot gegaan door een tear-of.
Misschien mag ie het op haar proberen.quote:Op zondag 4 september 2022 17:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nyck staat rustig te flirten met Laura Winter op F1TV.
Even het zitje passenquote:Op zondag 4 september 2022 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien mag ie het op haar proberen.
En straks weer in het journaalquote:
Denk dat het enige Mercedes stoeltje waar Nyck in mag zitten die van Toto's auto is, op de parkeerplaats, als er verder geen auto's staan, voor één keertje.quote:Op zondag 4 september 2022 17:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |