Met zo'n lange reis vanuit Amerika erheen, jetlag, kan me bij dit soort events er iets meer bij voorstellen als het net niet lekker gaat met het stappenplan. Maar goed, in eigen land missen ze ook vaak genoeg gewicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je staat op de main card van een groot PPV event en je krijgt het dan nog voor elkaar om zoveel gewicht te missen. dat wordt kapotte knieën bij dana.
Weg van het rooster halen door haar weight miss, haar irritante geschreeuw is verschrikkelijk. Die partij sla ik zeker overquote:
Als we iedereen na een weight miss moeten cutten dan was Oliveira nooit kampioen geworden. En dan krijg je ook geen vechters die op korte termijn een gevecht accepteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:15 schreef RudyL het volgende:
[..]
Weg van het rooster halen door haar weight miss, haar irritante geschreeuw is verschrikkelijk. Die partij sla ik zeker over
Heb het niet helemaal juist verwoord. Ik irriteer me mateloos aan haar gekreun / geschreeuw bij het proberen te slaan / trappen. Dan is in haar geval cutten vanwege weight miss voor mij een mooie kans 😉quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Als we iedereen na een weight miss moeten cutten dan was Oliveira nooit kampioen geworden. En dan krijg je ook geen vechters die op korte termijn een gevecht accepteren.
USADA cheats wel oké verder zoals Pillashaw en O'Pilley?
2p ET (14:00)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
16:30 CET Prelims
22:00 CET Main
[ afbeelding ]
huh, de CET is op een half uur?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
2p ET (14:00)
20:00 Nederlandse tijd
Deed niks meer aan verdediging, dan moet de scheids hem beschermen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:52 schreef THEFXR het volgende:
goverrr, early stoppage, hij moet eerst neergaan
die scheids trok zijn bek niet open.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deed niks meer aan verdediging, dan moet de scheids hem beschermen.
Niks zwaars aan als het mensen zijn die sowieso vaak drinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:28 schreef THEFXR het volgende:
Amerikaantjes hebben het zwaar, moeten nu day drinken
of wiet, niemand van die Amerikaantjes kijkt nuchterquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niks zwaars aan als het mensen zijn die sowieso vaak drinken.
Live Party met MMAFighting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:28 schreef THEFXR het volgende:
Amerikaantjes hebben het zwaar, moeten nu day drinken
Sinds haar worstelcoach stopte toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef THEFXR het volgende:
Al sinds Joanna de juiste pik kreeg, is het niks meer geweest met vechten.
Of krijgen we RDA vs. Khabib deel 2?quote:
Ja klopt. Of kijk je stream ipv tv?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:03 schreef THEFXR het volgende:
lol, de tweede ronde is net pas bij mij afgelopen
rivier, jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja klopt. Of kijk je stream ipv tv?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:15 schreef Sjemmert het volgende:
Next up O'malley vs Yan
[ afbeelding ]
Panick eye pocking and groing striking incoming.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:24 schreef THEFXR het volgende:
Clown gaat gewoon neer, al niet gemakkelijk met zijn lange reach
Van 20-18 Yan aldus de tweets naar competitive fight...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef THEFXR het volgende:
ze hebben op die clown gewed? die commentators
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |