Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-12-2000 02:11]
Bewoners zijn lekker de hete kip van de moeder van Bianca aan het eten.
Robin staat in de tuin te schreven naar zijn broer en vrienden.
Hieke is de kluts kwijt.
D heeft het moeilijk. G voelt het goed aan en vraagt of ze bij hem komt zitten.
Koos heeft trek in een lekker biertje.
Robin heeft ruzie met BB. Van de stem moet hij naar binnen maar hij wil niet.
Er wordt wat wijn gedronken.
Niet te geloven. Niet te geloven. Hieke is nog helemaal in de war.
Mopperen weer even hoe slecht ze eruit zien op de tv. Koos zegt dat hij op de tv een dikke kop heeft. Bianca zegt dat ze er niet uit ziet.
D: was het de bedoeling dat hij (Farid) je ten huwelijk ging vragen??
H: nee joh. toch????
Hieke vindt het haar van Farid lelijk. Hij had een ringetje in zijn oor en daar is Hieke het ook niet mee eens.
Robin en G zeggen nu alleen wij nog. Doelend op verrassingen vanuit de buitenwereld. R: Wij zijn gewoon het ondergeschoven kindje. B: Who cares.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 15-12-2000 00:12]
Koos: "Desiree die zegt dat ik lui ben, ze komt er zelf pas om 3 uur uit!"
"Ik heb de helft van wat Farid fluisterde niet meegekregen."
Koos en Georgie ruzien.
K. : als je vriendin 3 weken weg zou gaan mocht ze niet terugkomen.
G. : jij zegt 'hij is conservatief' , dat is wat anders dan 'hij vindt...'.
Even later.
G. : ik zit alleen maar te stangen
B. : nietwaar G. !
H. vraagt zich nog af waarom ze met de bepaalde koppels aan elkaar vast zaten voor de weekopdracht.
R. vond de samenvatting op de monitor gevuld met goede antwoorden.
K. : ik heb met een bloedend hart genomineerd.
Dees zit er goed door, als ze nu nog even op haar in praten en er wat wijn bijgooien staat ze morgen nog naast Beau op de stoep!
Dees praat met Hieke in de woonkamer. Hieke probeert Dees een hart onder de riem te steken. Die rookt een peukje en zegt dat ze ook niet BB af wil sluiten met zo'n rotgevoel maar ze wil wel naar huis.
Hieke wil ook wel naar huis. Had net wel in dat bakje willen stappen maar ja... Dat kan Dees zich wel voorstellen.
Op de achtergrond hoor ik andere bewoners. Ze zitten vast in de keuken.
Hieke staat ffies later op. Maar eerst hebben ze het nog gehad over de tattoo van Hieke. Dees gaat er ook zo'n ding nemen. Hieke waarschuwt wel dat het pijnlijk is, maar klinkt verder erg enthousiast over het idee. De pijn gaat wel weer voorbij.
Dan komt Koos bij Dees zitten. Hij mag wel naar bed zegt ze tegen hem. Maar hij gaat haar gezelschap houden. Heeft vlekken in zijn gezicht van de stress(?) en de make up.
Reclame
Dan gaat het over Farid in de tuin. Dees had een aanzoek verwacht voor Hieke toen ze gisteren de trouwjurk zag. Koos wist het wat minder goed.
De nominaties nu. Koos verbaast zich dat ie de vorige heeft overleefd. Dees zegt weer dat zij nu wel zal gaan omdat BigBart dat al vertelt had.
Lange stiltes...
Koos wenste dat het alvast donderdag was. Dees zou willen dat het morgen al donderdag was, het wordt een hele lange week voor haar. Koos zegt dat ze iig voorbereid was. Ze wist gisteren al dat Robin haar had genomineerd.
Hij zegt iets over Ferdi maar ik kan het niet verstaan. Zegt dat dattie had verwacht dat Dees Hieke zou nomineren na de fotoshoot van een tijdje terug. Dees zegt voornamelijk: 'Ja.. oh ja'
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 02:03]
De beweegredenen van Bi om Dees te nomineren, houden haar wel bezig. Ze zegt dat ze wel vaak haar mond houdt, maar om dat nu slijmen te noemen... Dat vindt ze een raar woord. Koos probeert het te verzachten door te zeggen dat Bi heel eerlijk is en het niet zo bedoelde als het overkwam. Dees: 'Ja, ze kan het altijd zo mooi verwoorden'
Dan gaat ze vertellen wat haar motivatie was om Koos te nomineren. Streams weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-12-2000 02:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 15-12-2000 02:32]
Dees en Koos, op de bank:
Dees noemt Fewdi een aardige kerel, vond ze al vanaf het begin. Hij bood tenminste zijn excuses aan toen hij bot was geweest itt Robin.
Koos zegt dat hij nog steeds verleifd op Dees zou kunnen worden.
Koos gaat slapen.
Luidruchtiger B,G,R en H gaan nu op de bank, zingend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |