Dat zie jij dan weer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:58 schreef suzi1 het volgende:
huh trekt zij nou even dr shirt omhoog
quote:If I'm not smiling, it is because I am concentrating on my mixing / beat matching, or perhaps a little tired. Please remember despite the format I still beat match manually by ear; every single track
Believe me I am really enjoying this, and it is why it is very hard for me to stop!
<3
Arp
streamen ja?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd maar ongeschikt.
Netjes.quote:
Mixen.lukt niet door mijn doofheid.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mixen.lukt niet door mijn doofheid.
Die boxen zijn master.Daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik speakers kopen op aanraden van freshie, is ie haske doof
zeker wetenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die boxen zijn master.Daar ligt het niet aan.
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor.En dat werkt dus niet echt.Dus FF geen DJ.quote:
Aan mijn platenkeuze zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:15 schreef suzi1 het volgende:
kloten zeg
anders kon je voor ons streamen
Dat vind ik lief van je.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef suzi1 het volgende:
van mij part rotzooi je wat aan elkaar. vast genietsje <3
Dan laat ik jullie wel even private.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ze bedoelt dat ze nu even naar het tuinhuisje gaat om te
Dan heb je aan Schakel wel een goeie.quote:
Soul laten doen en dan ga je met je handjes in de luchtquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor.En dat werkt dus niet echt.Dus FF geen DJ.
iemand krijgt net een waarschuwing voor excessive emotesquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soul laten doen en dan ga je met je handjes in de lucht
Oh ben je Arp aan het luisteren? Ben net thuis maar heb ff Pure Trance van twee dagen geleden aanstaanquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iemand krijgt net een waarschuwing voor excessive emotes![]()
![]()
ja moest gelijk aan jou denken toen ik dat zag, omdat jij het er laatst over hadquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ben je Arp aan het luisteren? Ben net thuis maar heb ff Pure Trance van twee dagen geleden aanstaan
Deze is mooi,maar Soul is niet van de house.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soul laten doen en dan ga je met je handjes in de lucht
Pete Tong is ook doof.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken wel een trance duo waarvan eentje blind is
Bekend van: Ik geloof in mij.quote:
Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
oh dat zegt mij heel vaag wel iets, van rene le blanc?
omgquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
Die kneus had een heel leuke vriendin,maakt hij het uit omdat zijn zangcarrière voor gaat.
Wilhemus.quote:
Ooit Saskia Laroo in de Chemistry,dat was wel heel gaaf.quote:
ik geloof jou meteen, ik ken dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit Saskia Laroo in de Chemistry,dat was wel heel gaaf.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik geloof jou meteen, ik ken dat niet
wow die ga ik even in de favorieten zetten!!quote:
Chemistry ging ik vaak naar toe.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
maar was jij daarbij live?
bij die je net poste?
las het in de commentsquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat het net haperen bij vuurwerk
Ik had wel een dame waar ik altijd mee danste, dat was bijna sex ,en dan liepen we weer weg.Mooie herinnering.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje dan?
misschien gingen jullie wel ooit samen dansen
appratuur kan niet tegen het geluid van die knallen?quote:
Een paar keer VIP geweest bij Thunderdome. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:20 schreef suzi1 het volgende:
vip kaart hadden we weet ik nog. was niks bijzonders.
Club Bluquote:
haha geen idee, ik dacht laat ik een slechte flyer postenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Club Bluvaak pief paf poef incidenten met de eigenaar en zo
Krakaka.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Club Bluvaak pief paf poef incidenten met de eigenaar en zo
Ik zou daar niet dood gevonden worden tussen dat publiekquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha geen idee, ik dacht laat ik een slechte flyer posten
Ik heb er een paar verkocht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je je collectie flyers weggegeven ja
Nog steeds een kist vol.Maar ze zijn in op een goede plekquote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
aan die gast die ook allemaal thunderdome bombers wil?
Ik kan zo niks met jou.quote:
jullie kunnen zo buurtewacht wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ben net terug wij doen wisseling van de wacht
Nee hoor, Deisyy is mod van MEN en het gaat om FOK!stok topic die in MEN staatquote:
Nice,had ik laatst met Vincent de Moor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een track die ik zo'n beetje vergeten ben weer herontdekt en paar keer op repeat geluisterd
Dat ga ik eens zeggen begin van werkdag op kantoor en dan een halve liter opentrekkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
heb echt het gevoel alsof het al 2 uur snachts is ofzo
of met pyjama en slaapmuts en teddybeertje gaan slapenquote:
ja we doen ook dingen met inclusiviteit, dus ik identificeer mij met een andere tijdszone en daar moet ruimte voor geboden worden door mijn werkgeverquote:
maar denk als je 100 kijkers hebt, en er geld voor krijgt het wel een fijne motivatiequote:Op zondag 4 september 2022 00:15 schreef suzi1 het volgende:
ja 2 vrienden van mn broer ook zei hij. de ene echt mooie trance
en de ander draaide als den erpel. tig nrs in een minuut
maar volgens mij geen 4dpw
Net nog een halve kilo in de pot gelegd.quote:
hearlik!quote:Op zondag 4 september 2022 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog een halve kilo in de pot gelegd.
We horen het vast welquote:Op zondag 4 september 2022 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd vaak weer afwachten
Wat een eikelquote:Op zondag 4 september 2022 14:23 schreef suzi1 het volgende:
hij had dubbele date gemaakt en mij laten zitten
Waarmee?quote:Op zondag 4 september 2022 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
waar wij engie heel veel plezier wensen
Man³ wat een sukkel zegquote:Op zondag 4 september 2022 14:23 schreef suzi1 het volgende:
hij had dubbele date gemaakt en mij laten zitten
rustig maarquote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie date er dan ook twee op een dag
Nee,nee.. heb al een tijdje niet meer gedatequote:Op zondag 4 september 2022 14:38 schreef suzi1 het volgende:
mrsL ben jij gehuwd of heb jij partner? zo nee, date jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |