Ja en ze is helemaal mijn type ookquote:
sowieso vind ik die beide Coronelletjes overkill in hun extreem enthousiasmequote:
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepunten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat als Herta uit de AT wordt gehouden vanwege superlicentiepunten dat hele systeem eigenlijk faalt
Dat vind ik nog 1 van de grootste ergernissen. Ik ben al 30 jaar f1 fan en 6 jaar Max fan maar eerst Ziggo verwijten dat ze alleen door een oranje bril verslag geven en zelf doen ze niet andersquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:47 schreef DKUp het volgende:
“Wij doen niet mee met de Max Verstappen-hype…”
Negen maanden later hihaho
Beetje hypocriet, maar als we meer Nederlanders in de F1 hadden was het sowieso anders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nog 1 van de grootste ergernissen. Ik ben al 30 jaar f1 fan en 6 jaar Max fan maar eerst Ziggo verwijten dat ze alleen door een oranje bril verslag geven en zelf doen ze niet anders
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificerenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Iedereen moet normaal gesproken die superlicentiepinten halen om F1 te mogen rijden. En die superlicentiepunten kun je ook gewoon behalen door in de Indycars te rijden.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificeren
Winnen de Duitsersquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Superlicentiepinten, daar wil ik me ook wel mee kwalificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |