Ja,alleen leven die niet meer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:35 schreef engine het volgende:
@:freshfruit
Had je ook gelezen dat je gratis je opa en oma mee kon nemen naar xqlusive?
Hier ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,alleen leven die niet meer.
Q wil op bezoek komenquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:41 schreef suzi1 het volgende:
je moet heel je adres en wat al niet meer aan q geven wil je je aanmelden?!
mij, moon en mss verena?quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik durf het nu ook nie meer te streamen want heb ineens followers gekregen op dat account
Die kans is wel een keer aanwezig ja. Al geluk gehad de keren dat het wel goed gingquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
dan heb ik binnen 3 tellen een ban
Jaaa ook dat nogquote:
lekker manquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa ook dat nog
Vanmiddag nieuw shirtje gekocht en al
Neem wel pakjes capri sun meequote:Op zaterdag 3 september 2022 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
als je haar wat te drinken trakteerd ben je meer kwijt
Moet je zo een meisje vragenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
noteert voor engie zoektoch. flinke bossie haar
M'n vorige date had thee bijquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en ze moet dan lunchpakketje meenemen voor mij
Pizzaaaa jalalalaaaquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:01 schreef Schakeltopia het volgende:
nou het blijft akelig stil in de dm![]()
dat word zelf lunch regelen
hahahahahquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
M'n vorige date had thee bij
Je begrijpt dat het niks is geworden.
Toen wel gezellig een bakje meegedronkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahahahah
dat is wel te grappig
jij blieft geen thee
respect!quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:04 schreef engine het volgende:
[..]
Toen wel gezellig een bakje meegedronken
Ja dat ga ik denk ik niet doenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:04 schreef suzi1 het volgende:
ik zou een peuk aanbieden. weet je ook gelijk hoe t daarmee staat
Dat sowieso. Harde eisquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:06 schreef Schakeltopia het volgende:
moet wel een hebben die een pozza lust
nee ik ga ergens wat eten met familie, change of plans. Misschien moirgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat jij in de duinen zat te e-scooteren
Gaat zonder mij ook wel door denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
alhoewel engie straks ook heel geen tijd meer heeft met z'n vriendinnetje
sowieso, maakt u zich geen zorgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat zonder mij ook wel door denk ik
Want ein doner macht schonerquote:
Eerste weekje ga ik wel volgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sowieso, maakt u zich geen zorgen
Jupquote:Op zaterdag 3 september 2022 16:12 schreef Schakeltopia het volgende:
daar ga je al, vanaf dan ben je weer hooked
quote:
Gewoon rauwquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog halve kilo groente liggen maar heb echt geen puf om te koken
poahquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:13 schreef engine het volgende:
Halve kilo doner naar binnen gewerkt. Nu kan ik naar huis rollen.
Hallootjesquote:
Ik welquote:
Dankjequote:
Never mind, weer afgeblazen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:23 schreef engine het volgende:
Nog 2,5 uur tot de Artemis lancering. Ook leuk om te volgen
lol...ik wou net typen....als het maar niet weer afgeblazen wordtquote:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol...ik wou net typen....als het maar niet weer afgeblazen wordt
Come onnquote:
Move your body on xtcquote:
Wat was er nu weer mis? weer een motor?quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Verschrikkelijkiedere keer wat met dat ding.
Brandstof lekkage. Waar weet ik niet. Zo goed heb ik het ook niet gevolgd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat was er nu weer mis? weer een motor?
Een lek in een brandstofslangquote:
Dat zoiets nog gebeurt ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een lek in een brandstofslang![]()
Lijkt mij makkelijk op te lossen...
Dan doet SpaceX het toch een stuk betert
Vlootschouw.quote:
Ken je die grap van die raket die naar de maan ging?quote:
Het mag ff durenquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je die grap van die raket die naar de maan ging?
Ben net weer thuis.quote:
2023.quote:
Lolquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:25 schreef engine het volgende:
Fresh raakt nu zijn hoofd schouders knie en teen aan
Kirby!!quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werd daar ook wel een betje flauw van.quote:
Ja ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd daar ook wel een betje flauw van.
quote:
Er komt nog veel moois.quote:
Ik moet zo nog wegquote:
quote:
Dat reuzenrad is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
De aankleding is trouwens wel heel mooi.
Is ergens een filmpje van een klein meisje die dit zingt bij haar moeder achterop de fiets.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ergens een filmpje van een klein meisje die dit zingt bij haar moeder achterop de fiets.
Ik drink wodkaquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezin/l(...)-opvoeding~aad60541/
Proostquote:
Baas.quote:
Nachtbrakers.quote:
Verkeerd gezien maar in de line up gezien wie het wel zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:33 schreef engine het volgende:
D block and s te fan denk ik te zien.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:33 schreef engine het volgende:
D block and s te fan denk ik te zien.
Endymion, degos and re done, basschaserzquote:
Ik vind het concept heel grappig,maar zou er zelf niet naar toe gaan.Het is duidelijk gebaseerd op Power Hour.quote:
Ach met vrienden lijkt me best gezellig. Maar geen muzikaal hoogtepuntquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het concept heel grappig,maar zou er zelf niet naar toe gaan.Het is duidelijk gebaseerd op Power Hour.
Voor de DJ`s is het ook wel leuk,even helemaal wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ach met vrienden lijkt me best gezellig. Maar geen muzikaal hoogtepunt
Neverquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan nooit teveel bier drinken.
Sound rush was eventjes verkleed als Nick en Simonquote:
Jij zag het dus ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Sound rush was eventjes verkleed als Nick en Simon
Deurdonderenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
Mart Hoogkamer was ook leuk geweest.En dan biergooien.![]()
![]()
Veenhoop Festival.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
Mart Hoogkamer was ook leuk geweest.En dan biergooien.![]()
![]()
Wat een opkomst.quote:
Niet gezien, wel gehoordquote:
Bij dit podium gaat het steeds heel mooi,de ene gaat en de andere komt en ze wensen elkaar even succes.quote:
Ik mis wel een zekere DJ in de line up.quote:
Freon.quote:
Die komt zeker nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |