Euros welquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:00 schreef suzi1 het volgende:
ja maar is nog steeds minder. wel jonger. maar dat blijf jij
Kun je ook best lekker mee verdienen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een krantenwijk van m'n 14e t/m 25e
genot!quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Sloeg ook helemaal nergens op. Op zaterdagochtend vier uurtjes ofzo waarvan er eentje gewerkt werd en de andere drie uur waren we vooral aan het spelen.
Ja zo'n 13 euro in halfuurtje. Dat was echt heel veel geld voor een pubertjequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je ook best lekker mee verdienen.
Goudmijntjequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:03 schreef suzi1 het volgende:
ooooo ik heb ook nog thuiswerk gedaan. daar kon je met wat geluk net 2 gulden per uur mee halen
Bij de vuilnisbelt kreeg ik 10 euro per uur voor bij die containers staan. Vond ik toen ook geweldigquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo'n 13 euro in halfuurtje. Dat was echt heel veel geld voor een pubertje
Gulden toch, ouwe rookworstquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo'n 13 euro in halfuurtje. Dat was echt heel veel geld voor een pubertje
quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:20 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ook nog in koffiesjop gewerkt. was wel leuk
Doe mij maar een bakkiequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:24 schreef suzi1 het volgende:
de 'koffie' werd onder de toonbank verkocht
Doe even linkje.. Zoek ik even meequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ga jou even zoeken in je oranje shirt bij potato. had er al ene gezien, maar die had amper haar dus
Dat heb ik (nog) welquote:Op zaterdag 3 september 2022 00:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ga jou even zoeken in je oranje shirt bij potato. had er al ene gezien, maar die had amper haar dus
Iedereen oranjequote:Op zaterdag 3 september 2022 00:57 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik bij verkeerde link zat en die van zandvoort moest hebben
Ja ik ook welquote:
Geen zin meer in?quote:
Ja dat kan. Ik had er ook best een tijdje niet echt zin in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 01:05 schreef suzi1 het volgende:
nee. dat kwam toen ook niet eens uit ofzo. zat er echt niet op te wachten
Ga je niet vinden nie... Zou me verbazen tenminstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |