Ziet er zeer netjes uit. Is er een reden waarom je voor perfboard hebt gekozen? Lijkt mij voor een one-off al efficiënter (in uren en kosten) om hier een pcbtje voor te tekenen, laat staan als je hetzelfde board weer (deels) voor het volgende project kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Gisteren het kastje gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb hier 2 LED-strips in gebouwd die automatisch aan/uit gaan.
Op deze manier wordt de (hele vette) versterker mooi verlicht![]()
En de printplaat die alles gaat besturen:
[ afbeelding ]
Hier moet ik nog wat software voor schrijven, maar in feite zijn dit de laatste puntjes op de "i"
Haha, is goed! Ik zal 't in de achterkop houdenquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:12 schreef bleiblei het volgende:
Oh, maar dat herken ik. Ik heb zelf ook een combi van Bosch, Festool en tegenwoordig zelfs DeWalt. Vooral ook vanuit kosten point of view. Maar mocht je voor de Kapex gaan, weet je wie je kan PMen om van je GCM 12 GDL af te komen![]()
. Die heb ik nog steeds niet aangeschaft
.
Je hebt daarin 100% gelijk! Alleen was het dit keer zo dat m'n pa de print heeft gemaakt. Ik heb alleen gezegd wat ik nodig heb, en vervolgens heeft hij het schema bedacht en de hele print gesoldeerd.quote:Op zondag 26 november 2023 19:19 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Ziet er zeer netjes uit. Is er een reden waarom je voor perfboard hebt gekozen? Lijkt mij voor een one-off al efficiënter (in uren en kosten) om hier een pcbtje voor te tekenen, laat staan als je hetzelfde board weer (deels) voor het volgende project kunt gebruiken.
De Euro's. Ik zou hem heel graag willen. Maar de Bosch is minder dan de helft van de Kapex (Makita ook, trouwens. Mooie zaag, maar Makita en ik gaan niet lekker samen is gebleken in het verledenquote:Op zaterdag 2 december 2023 06:25 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha, is goed! Ik zal 't in de achterkop houdenIk weet echter niet of dat snel zal gebeuren, want het is natuurlijk een prachtige machine!
Heb nu enkele weken met zo'n kleinere Bosch afkortzaag gewerkt, en dan merk je toch wel echt de verschillen hoor![]()
Wat was ook alweer de reden dat je de Kapex niet (perse) hoefde/wilde?
[..]
Hmzzz, ik zie het ja... Wist niet dat de prijzen zó ver uit elkaar liggen.quote:Op maandag 4 december 2023 22:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[..]
De Euro's. Ik zou hem heel graag willen. Maar de Bosch is minder dan de helft van de Kapex (Makita ook, trouwens. Mooie zaag, maar Makita en ik gaan niet lekker samen is gebleken in het verleden). Dus ja... Dat blijft de afweging hier helaas
.
Voordeel van de Kapex/Makita is dat het gewoon het geleider systeem is. Lijkt mij stabieler dan die 20 scharnierpunten van Bosch. Maar ja, dat jij em nog hebt zegt mij ook wel weer genoeg over de precisie na al die jaren.
Die Scangrip lampen, welk type is dat? En zijn ze fijn? Die 360gr. lampen? Ziet er wel verrekte handig uit namelijk.
nou, ik heb de kapex KS120, de KSC60 en de SYMC70. ik was door en door makita fan, ik vind dat de makita spullen kwalitatief echt niet onder doen voor Festool, maar het Festool spul is zoveel slimmer. zit beter in elkaar, beter nagedacht over accessoires, die app is goud, het gebruiksgemakt ligt hoger.. voor mij niets anders meer.. jammer dat het assortiment vaak wat incompleet is..quote:Op dinsdag 5 december 2023 05:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hmzzz, ik zie het ja... Wist niet dat de prijzen zó ver uit elkaar liggen.
Die Scangrip lampen zijn een goede tip van Makrolon. Ben er super blij mee en heb er inmiddels 3. Alle 3 iedere dag met veel plezier gebruikt de afgelopen maanden. Het zijn deze: Scangrip werklamp Area Lite CO 6000lm
Mooie machines!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:20 schreef freak1 het volgende:
nou, ik heb de kapex KS120, de KSC60 en de SYMC70.
Ik heb precies dit met Bosch Blauw.quote:ik was door en door makita fan, ik vind dat de makita spullen kwalitatief echt niet onder doen voor Festool, maar het Festool spul is zoveel slimmer. zit beter in elkaar, beter nagedacht over accessoires, die app is goud, het gebruiksgemakt ligt hoger.. voor mij niets anders meer.. jammer dat het assortiment vaak wat incompleet is..
heb denk ik nu meer dan 60 festool dingen maar nog steeds mis ik cruciale dingen die ik wel bij makita heb...
Lekker bezig!quote:heb denk ik nu meer dan 60 festool dingen
Ja super lamp he! Krijg er ook vaak complimenten over van klanten.quote:Op dinsdag 5 december 2023 05:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hmzzz, ik zie het ja... Wist niet dat de prijzen zó ver uit elkaar liggen.
Die Scangrip lampen zijn een goede tip van Makrolon. Ben er super blij mee en heb er inmiddels 3. Alle 3 iedere dag met veel plezier gebruikt de afgelopen maanden. Het zijn deze: Scangrip werklamp Area Lite CO 6000lm
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:22 schreef Aberkullie het volgende:
Mag ik een keer Fortnite komen spelen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Holy fuck die thuisbioscoop aka game ruimte![]()
![]()
![]()
Dit zei de klant ook al. Letterlijk zijn woorden: "ik zet hier m'n bed neer" hahaquote:Ik zou daar nooit meer uit komen
Volgens mij liggen die banken ook primaquote:Op zaterdag 16 december 2023 08:36 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dit zei de klant ook al. Letterlijk zijn woorden: "ik zet hier m'n bed neer" haha![]()
Koelkast erbij, combimagnetron/airfryer en je hebt alles om nooit meer weg te hoevenquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die banken ook prima
Oh, das ook zeker waar!quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij liggen die banken ook prima
Tegenover de bioscoop is een (super mooi/luxe) keukentjequote:Op zaterdag 16 december 2023 09:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Koelkast erbij, combimagnetron/airfryer en je hebt alles om nooit meer weg te hoeven
Ah super, dankjewelquote:Op zondag 17 december 2023 09:06 schreef D. het volgende:
*even #15 aan de TT toegevoegd, dat was kennelijk gesneuveld
Thanks!quote:Op zondag 17 december 2023 19:55 schreef Wiedanwel het volgende:
Heerlijke bios geworden hoor. Hoeveel manuren zitten er nou in de totale bouw hiervan?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook van schrok toen m'n collega met de cijfers kwamquote:Op woensdag 20 december 2023 11:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
800 tot 1000 manuren 😱
Dan ben ik bang dat dat ietsjes buiten mijn budget ligt
Als je niet te ver er vanaf zit kan dat ook een hele mooie kijkervaring geven!quote:Ach, dan hou ik het maar bij mijn 55" oled en soundbar met sub op het tv meubel
Thanks!quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:35 schreef BE het volgende:
Heel vet! En ik weet ook zeker dat mijn hele huis in no time vol zou staan met dit spul als het er 5-6 jaar eerder was geweest.
Dat filmpje werkt echt aanstekelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |