abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Knikkerking zondag 19 november 2023 @ 06:12:46 #151
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211343190
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Seven. het volgende:
Dus wanneer kunnen we Marblelous bij de Intertoys verwachten?
Nou, eerst zullen we dus een Kickstarter-campagne houden. Daar kunnen mensen voor het eerst het product (Starter-Set, en één of enkele van de 6 Smart-Tricks) kopen. We zullen 30 dagen op Kickstarter staan. Zodra daar alle backers hun reward hebben gekregen gaan we onze webshop openen. In de tussentijd zou het zomaar kunnen zijn dat partijen zich komen melden omdat ze het eventueel interessant vinden om met ons samen te werken of om bijvoorbeeld te kijken naar een licentie-model. Ook zullen we natuurlijk zelf opzoek gaan naar goede partners. In fact, dat zijn we al een tijdje aan het doen.

Of en wanneer het concreet in de Intertoys komt kan ik nu helaas nog niet zeggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:48 schreef bleiblei het volgende:
Je voorziet je hulp zo te zien ook van topmateriaal :D (kniestukken van diegene die je helpt met die bioscoop).
Haha, jazeker! Ook m'n collega (voor zowel thuisbioscopen bouwen als voor Marblelous) mag met fatsoenlijk en vaak nieuw gereedschap werken. Hij vind het maar al te prachtig en geniet er weer iedere dag van. Super fijn dat ik hem 2 jaar geleden heb leren kennen. Hij is betrouwbaar, slim en vult me goed aan. Echt een top-team zo 😀

quote:
Ziet er allemaal weer top uit.
Dankjewel. Het bouwen van de thuisbioscoop zo midden tussen Marblelous door valt me wel heel zwaar. Het komt natuurlijk écht niet goed uit. Maar ik had dit ruim 2 jaar geleden al afgesproken. Op dat moment dacht ik dat ik nu al lang op Kickstarter zou zijn geweest en dat ik er wel de tijd voor zou hebben... Nou, dat viel dus even anders uit. Maarja, afspraak is afspraak, dus we zijn er (uiteraard) weer voor de volle 100% voor gegaan. Het wordt gigantisch vet en ik heb me hiermee echt weer overtroffen. Wel een beetje verkeken op de hoeveelheid werk en wat er allemaal bij komt kijken... ik had 3 tot 4, max 5 weken gerekend, maar we zitten nu op week 10 of 11 inmiddels. Scheelt dat zowel m'n collega als ik het super graag doen! En het is natuurlijk een goede afwisseling voor Marblelous even.

quote:
Ben jaloers op je energie ;) .
Haha, nou die is soms ook ver te zoeken... Maargoed we moeten toch door he. Maar ik geef toe: wat ik aan het doen ben is (vaak) gekkenwerk :p

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:15 schreef Makrolon het volgende:
Vette update weer! Al had ik t meeste al gezien op fb :p
Thanks! Ja, daar probeer ik het nog enigszins een klein beetje bij te houden. Zeker nu we zien dat het daar echt begint te "rollen". Ik krijg bijna dagelijks berichten van mensen die Marblelous wel zien zitten voor hun klas, BSO, Plusklas, opvang, etc etc... Ook krijg ik steeds meer de tip/vraag van mensen met een hoogbegaafd kind. Daar is het blijkbaar super geschikt voor, want met "normaal" speelgoed zijn ze snel uitgekeken en hiermee kunnen ze zich echt goed vastbijten en letterlijk oneindig moeilijke, lange en creatieve banen en contraptions bouwen. Dit hebben we ook gemerkt tijdens onze test-dagen. Iets wat natuurlijk prachtig is om te zien!

quote:
Echt respect dat je het aandurft zoiets groots te ondernemen qua tijd en geld.
Dankje. Als ik in het begin (van 2020) zou weten wat er allemaal op me af zou komen zou ik het never nooit niet gedurfd hebben... Zo gruwelijk veel tijd en geld dat er inmiddels in zit... om bang van te worden hihi

quote:
En ook ik ben jaloers op je energie :+
Vroeger ging ik iedere week flink opstap. Helemaal los zodat ik misschien wel de helft van de week maar op 50% kon draaien... Nu ga ik nog maar een paar keer per jaar, dus al die energie moet (en kan) nu elders gebruikt worden :)

Maar ik geef toe: het is echt niet normaal wat hier gebeurt. Iedere dag sowieso om 6u op (geregeld ook om 4 of 5) en dan knallen tot 21u (eerste 2 jaar van Marblelous zelfs tot 22u, dat zijn 2x 8u per dag ;)).
  zondag 19 november 2023 @ 11:01:40 #152
80382 manny
30 is best veel
pi_211346140
Fijne update. En spannend om te zien wat er straks gaat gebeuren als de campagne start.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_211346955
@Atmoz, laat je hier wel weten wanneer je op Kickstarter bent?
  Knikkerking zondag 19 november 2023 @ 12:52:27 #154
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211347159
quote:
19s.gif Op zondag 19 november 2023 11:01 schreef manny het volgende:
Fijne update.
^O^

quote:
En spannend om te zien wat er straks gaat gebeuren als de campagne start.
Als je dát maar weet! :P
Dat gaat voor mij het spannendste moment in m'n leven worden :Y

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 12:27 schreef ShoNuf het volgende:
@:Atmoz, laat je hier wel weten wanneer je op Kickstarter bent?
Jazeker :Y

Maar voor diegene die sowieso "op de eerste rij" willen zitten (ook met updates enzo) kunnen geheel vrijblijvend hun email-adres achterlaten op de website: https://www.marblelous.tech/al/?tag=1200244 op die manier wordt je vanzelf gemaild vlak voor we live gaan :)

Bovendien ontvangen de mensen die zich ingeschreven hebben gratis extra's (zodra ze ook daadwerkelijk een pakket van ons kopen op Kickstarter**) als dank voor het vertrouwen en dat ze er zo vroeg bij zijn :7

**anders betaal ik me blauw aan verzendkosten, zonder dat ik nog maar een cent verdien of überhaupt binnen krijg
pi_211347914
Je moet t maar zo zien , altijd blijven lachen ! Stay positive !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  Forum Admin zondag 19 november 2023 @ 18:40:43 #156
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_211350563
Thanks voor de update! Atijd leuk om te zien waar je nu weer mee bezig bent. Succes met kickstarten!
  Knikkerking zondag 19 november 2023 @ 19:07:47 #157
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211350837
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:08 schreef Cybersijp het volgende:
Je moet t maar zo zien , altijd blijven lachen ! Stay positive !
Dankje :)

Enne, dat "stay positive" kan ik na vanmorgen wel gebruiken zeg... }) :X

Ik was vanmorgen wat gaan opruimen en alvast wat gereedschap terug gaan halen van bij de thuisbioscoop die ik aan het maken ben. Kom ik erachter dat er wederom (dit is nu de 3e keer daar) vanalles gestolen is :r Inmiddels zit ik rond de ¤ 1000,- aan gereedschap dat gestolen is. En dat is nog alleen maar van alles wat ik weet/zie (ofja, niet meer zie natuurlijk). Geen idee wat er nog allemaal weg is waar ik later dan weer achter kom...

Echt zoooooo frustrerend en klote. Ik ben daar gewoon keihard aan het werken voor m'n centen, en vervolgens word ik gewoon vet bestolen door de mensen die daar nog allemaal rondlopen. Wat een teringbende dit, echt om te flippen gewoon! Het loopt allemaal al ontzettend grof uit (tijd die ik niet kan doorberekenen), en dan ook nog dit! Kan bijna wel janken zo k*t vind ik dit. Met wat voor gevoel ga je dan naar zo'n werk he... De klant kan er niets aan doen, maar die rotzakken die daar werken moeten eigenlijk gewoon hun vingers afgehakt krijgen :{

Pfffff, dit hier even van me afschrijven helpt een heeeel klein beetje...

En wat wel echt heel fijn is, is het werk dat ik gistermiddag en zojuist nog even heb gedaan met een vriend *O*

We hebben in de loods alle machines voorzien van fatsoenlijke stofafzuiging 8-)

Dát gaat fijn werken straks _O_

Toch nog een beetje en happy moment vandaag!

quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Thanks voor de update! Atijd leuk om te zien waar je nu weer mee bezig bent. Succes met kickstarten!
Jij thanks voor de interesse en de support! ^O^
pi_211350909
Waarom laat jij je gereedschap achter bij de klant?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_211351005
Klinkt zo bekend dat diefstal verhaal. Zelfde gekut had m'n vader ook altijd (aannemer) , duizenden euro's op jaarbasis gestolen.
Uiteindelijk doorgevoerd dat al het gereedschap iedere dag weer opgeruimd en mee in de auto moet. (wat omgerekend vaak een uur per dag kost en in- en uitladen van alle spullen). Ook een grote kostenpost dus. Mega frustrerend en dat alleen omdat een paar idioten hun handen niet thuis kunnen houden.

Om toch maar positief af te sluiten, die werkplaats wordt wel met de week mooier :o :9~
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_211351076
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:07 schreef Atmoz het volgende:
Toch nog een beetje en happy moment vandaag!
^O^

Mooi man!
Oh, terwijl ik dit type krijg ik de bevestigingsmail van m'n inschrijving binnen :D Ik kijk nu al uit naar de piranhas!
Dat het maar een groot succes mag worden. Een fantastisch verhaal is het natuurlijk sowieso al.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Knikkerking maandag 20 november 2023 @ 05:12:32 #161
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211354413
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom laat jij je gereedschap achter bij de klant?
Omdat het veel te veel werk is om steeds alles mee terug te nemen.
Dat zou letterlijk 2 uur per dag kosten. Want hier thuis laat ik nooit iets in de bus zitten, dus dan zou ik het én allemaal bij de klant moeten weghalen, én hier thuis weer alles veilig naar binnen. Het past uberhaubt niet eens in één bus...

Maar ik merk inderdaad wel dat anderen dit wel doen. Maarja, die hebben ook lang niet zoveel gereedschap op locatie nodig. Dus dit is echt een hele lastige!

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Klinkt zo bekend dat diefstal verhaal. Zelfde gekut had m'n vader ook altijd (aannemer) , duizenden euro's op jaarbasis gestolen.
Uiteindelijk doorgevoerd dat al het gereedschap iedere dag weer opgeruimd en mee in de auto moet. (wat omgerekend vaak een uur per dag kost en in- en uitladen van alle spullen). Ook een grote kostenpost dus. Mega frustrerend en dat alleen omdat een paar idioten hun handen niet thuis kunnen houden.
Ja echt mega, mega frustrerend! :X
Het gaat me gewoon niet lukken om ALLES steeds mee terug te nemen...
Maar ik kan natuurlijk wel gaan nadenken om in ieder geval de dure tangen en ander klein gereedschap in een koffer mee terug te nemen. Is wel allemaal wat werk, maarja schijnbaar moet dat gewoon! Echt super jammer dat 't zo moet.

quote:
Om toch maar positief af te sluiten, die werkplaats wordt wel met de week mooier :o :9~
Thanks 8-)
Ja, fijn zo he :7 Ben er ook echt blij mee.
Alleen niet super handig dat het nu een soort van "tweedeling" is geworden: op de loods de houtbewerkingsmachines, en thuis de rest. Ook niet heel ideaal, maar het is (even?) niet anders.

quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2023 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^

Mooi man!
Oh, terwijl ik dit type krijg ik de bevestigingsmail van m'n inschrijving binnen :D Ik kijk nu al uit naar de piranhas!
Dat het maar een groot succes mag worden. Een fantastisch verhaal is het natuurlijk sowieso al.
Cool, cool ^O^ 8-)
Thanks voor de support!

Ik zie de aanmeldingen binnen komen allemaal :) (heb me iets gemaakt dat ik een melding op m'n telefoon krijg bij een nieuwe aanmelding). Gaat lekker _O_
pi_211354610
Dan maar even op z’n Atmoz, ruimte voorzien van verstopte camera’s met 4g?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Knikkerking maandag 20 november 2023 @ 07:53:14 #163
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211354806
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 06:32 schreef Bzzzzt het volgende:
Dan maar even op z’n Atmoz, ruimte voorzien van verstopte camera’s met 4g?
Haha :D Super vet dat je dit zegt... Ben al vanaf 4u vanmorgen bezig met alles te kopen hiervoor.
Inderdaad 4G router en alles wat erbij komt kijken :7

Kwam tijdens de zoektocht zojuist ook nog deze tegen: holy shit wat een VET ding _O_ Mocht geld ooit eens geen probleem zijn, dan weet ik waar ik m'n huis en werkplaats mee ga beveiligen :Y
pi_211359241
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 07:53 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Haha :D Super vet dat je dit zegt... Ben al vanaf 4u vanmorgen bezig met alles te kopen hiervoor.
Inderdaad 4G router en alles wat erbij komt kijken :7

Kwam tijdens de zoektocht zojuist ook nog deze tegen: holy shit wat een VET ding _O_ Mocht geld ooit eens geen probleem zijn, dan weet ik waar ik m'n huis en werkplaats mee ga beveiligen :Y
Je snapt natuurlijk wel dat wij hier nu een build verslag van verwachten O-)

En we willen uiteraard ook weten hoe je undercover actie uitgepakt heeft! ~O>

Leuk speelgoed dat Ai dslr!!
pi_211359767
gereedschapkruiwagen meenemen met goed hangslot, en al je gereedschap lelijk markeren met paarse verf bijvoorbeeld
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_211360188
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 07:53 schreef Atmoz het volgende:
holy shit wat een VET ding Mocht geld ooit eens geen probleem zijn, dan weet ik waar ik m'n huis en werkplaats mee ga beveiligen
Dan moet je ook je beveiligingscamera gaan beveiligen O~)

Maar jatten is kut. Afsluitbaar aanhangertje wat je in je loods binnen kunt zetten?
pi_211362139
Kan je niet wat kisten fixen waar je (een deel van het) gereedschap op lokatie in kan opbergen? En die kisten dan op slot en eventueel ergens aan vastgemaakt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211363473
quote:
5s.gif Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef sigme het volgende:
Kan je niet wat kisten fixen waar je (een deel van het) gereedschap op lokatie in kan opbergen? En die kisten dan op slot en eventueel ergens aan vastgemaakt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het gelegenheidsdieven die het pakken omdat het er ligt en helpen kisten dan voldoende of zullen ze die gewoon open breken?

SPOILER
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
pi_211368384
toch een kleine lans breken voor de bouwvakker;
alhoewel de uitspraak "Wat de bouw(baas) u bied, dat koopt u niet" niet zeer gunstig is voor de beeldvorming, is 90 procent van de diefstal op de bouw niet gericht op mede-bouwvakkers.. maar wat er vaak gebeurd is, tangetje vergeten, he daar ligt er een. trapje vergeten? ah daar staat er een.. nen dan meestal per ongeluk mee naar huis nemen.. of een overijverige collega laad hem in..

en helaas is daar echt het enige wat daar tegen werkt een goede bouwkist of idd een kruiwagenkist, slot erop en vasthangen aan iets..
of afspreken dat je een afgesloten ruimte krijgt waarvoor de klant verantwoordelijk is..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_211369097
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:07 schreef Atmoz het volgende:

[..]
Dankje :)

Enne, dat "stay positive" kan ik na vanmorgen wel gebruiken zeg... }) :X

Ik was vanmorgen wat gaan opruimen en alvast wat gereedschap terug gaan halen van bij de thuisbioscoop die ik aan het maken ben. Kom ik erachter dat er wederom (dit is nu de 3e keer daar) vanalles gestolen is :r Inmiddels zit ik rond de ¤ 1000,- aan gereedschap dat gestolen is. En dat is nog alleen maar van alles wat ik weet/zie (ofja, niet meer zie natuurlijk). Geen idee wat er nog allemaal weg is waar ik later dan weer achter kom...

Volgende keer bij je klant een afsluitbare ruimte eisen/claimen, zodat je je gereedschap achter slot en grendel kan leggen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 16:31:28 #171
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211369732
De bouw (en bouwbestelbussen) is ook een omgeving die veelvuldig door inbrekers afgeschuimd wordt.

Weinig plekken zijn makkelijker te betreden/open te breken dan bouwplaatsen of bestelbussen. En weinig plekken hebben zo een hoge dichtheid aan duur & makkelijk verkoopbaar spul.

Helaas.
Daarom ben ik ook altijd wat wantrouwig naar gereedschap op marktplaats.
  Knikkerking vrijdag 24 november 2023 @ 19:12:40 #172
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211413412
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 16:53 schreef Bzzzzt het volgende:

Je snapt natuurlijk wel dat wij hier nu een build verslag van verwachten O-)
Het begint dan met dit stapeltje mooie IT-apparatuur:

Helaas nog geen tijd gehad om alles open te maken/er even goed naar te kijken O-)

quote:
En we willen uiteraard ook weten hoe je undercover actie uitgepakt heeft! ~O>
Ik heb nu (vrijwel) alle gereedschap weer teruggehaald.
Misschien een andere keer...

quote:
Leuk speelgoed dat Ai dslr!!
Met deze camera krijg je bij "Opsporing Verzocht" bijna betere beelden dan van Anniko van Santen in de studio zelf :P

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:52 schreef densmee het volgende:
gereedschapkruiwagen meenemen met goed hangslot, en al je gereedschap lelijk markeren met paarse verf bijvoorbeeld
Tja, dat laatste zou ik dus écht niet over m'n hart krijgen... Dat zie ik mezelf dus ook serieus niet doen.
Ik heb juist mooi/goed gereedschap omdat ik er zelf ook van wil genieten. Mooi/duur gereedschap nodigd ontzettend uit om ermee te werken. Dat wil ik graag zo houden :Y

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dan moet je ook je beveiligingscamera gaan beveiligen O~)
Haha :D True, true! :P

quote:
Maar jatten is kut. Afsluitbaar aanhangertje wat je in je loods binnen kunt zetten?
Tja, ik weet niet of dat in mijn geval zo handig is. Bij de klant moet ik dan steeds ook weer alles (iedere dag) eruit halen. Is bijna niet te doen op die manier.

quote:
5s.gif Op maandag 20 november 2023 20:09 schreef sigme het volgende:
Ja, zoiets ben ik me inderdaad aan het bedenken ja.
Naast m'n IT-oplossing natuurlijk :)

quote:
SPOILER
Hehe :P
Ik had van de week m'n pa al gebeld om te overleggen of ik iets kon maken dat er een strijker (of andere harde knal) afgaat zodra er een doosje wordt open gemaakt of een kist wordt weggepakt ofzo. Maarja, het komt natuurlijk ook wel eens voor dat een onschuldig iemand even iets wegzet ofzo... Dan is die oplossing weer wat extreem natuurlijk.

Maar je wilt geloof ik niet weten wat ik me allemaal bedacht heb de laatste tijd... >:)

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:39 schreef Zedi het volgende:

Zijn het gelegenheidsdieven die het pakken omdat het er ligt en helpen kisten dan voldoende of zullen ze die gewoon open breken?
Ik denk het ja. "gelegenheid maakt de dief" heb ik de laatste tijd al van meerdere mensen gehoord.
De partij die alle aannemers heeft geregeld (en op locatie alles in goede banen moet leiden) zei me ook al dat het eigenlijk nooit voorkomt dat hun vaste aannemers dingen op locatie laten liggen.

quote:
SPOILER
:D 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:06 schreef freak1 het volgende:
toch een kleine lans breken voor de bouwvakker;
alhoewel de uitspraak "Wat de bouw(baas) u bied, dat koopt u niet" niet zeer gunstig is voor de beeldvorming, is 90 procent van de diefstal op de bouw niet gericht op mede-bouwvakkers.. maar wat er vaak gebeurd is, tangetje vergeten, he daar ligt er een. trapje vergeten? ah daar staat er een.. nen dan meestal per ongeluk mee naar huis nemen.. of een overijverige collega laad hem in..

en helaas is daar echt het enige wat daar tegen werkt een goede bouwkist of idd een kruiwagenkist, slot erop en vasthangen aan iets..
of afspreken dat je een afgesloten ruimte krijgt waarvoor de klant verantwoordelijk is..
Ja, die afgesloten ruimte ga ik zeker ook vragen de volgende keer.
En ik ga natuurlijk niet meer alle tangen (enzo) open en bloot laten liggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:16 schreef Snowby het volgende:

[..]
Volgende keer bij je klant een afsluitbare ruimte eisen/claimen, zodat je je gereedschap achter slot en grendel kan leggen.
Yep! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 16:31 schreef bleiblei het volgende:
De bouw (en bouwbestelbussen) is ook een omgeving die veelvuldig door inbrekers afgeschuimd wordt.

Weinig plekken zijn makkelijker te betreden/open te breken dan bouwplaatsen of bestelbussen. En weinig plekken hebben zo een hoge dichtheid aan duur & makkelijk verkoopbaar spul.

Helaas.
Ja, ik begin het ook steeds meer door te krijgen.

Ik wist dat eigenlijk niet, want ik ben tot nu toe alleen maar op locaties geweest waar het allemaal super goed ging. Maar op een nieuwbouw is het (logisch ook wel) toch heel anders!

quote:
Daarom ben ik ook altijd wat wantrouwig naar gereedschap op marktplaats.
Ik snap 'm helemaal!

Heb ook maar zeer zelden gereedschap op Marktplaats gekocht...

Maargoed, omdat deze thuisbioscoop bijna is afgerond staat dus vrijwel alle gereedschap (wat er nog over is :')) alweer thuis.

Alleen het AV-meubel moet nog geplaatst en de aansturing moet ik nog (deels) programmeren.

Gisteren het kastje gemaakt:

Ik heb hier 2 LED-strips in gebouwd die automatisch aan/uit gaan.
Op deze manier wordt de (hele vette) versterker mooi verlicht 8-)

En de printplaat die alles gaat besturen:

Hier moet ik nog wat software voor schrijven, maar in feite zijn dit de laatste puntjes op de "i" ^O^
pi_211416144
En zo ineens zie je allemaal festool systainers op de foto staan.....
  vrijdag 24 november 2023 @ 23:16:05 #174
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211416178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:12 schreef Snowby het volgende:
Werd tijd :D .
Is wel voor het eerst dat ik je 10+ jaar moet overtuigen @Atmoz! Vraag is, had ik gelijk? ;)
  Knikkerking zaterdag 25 november 2023 @ 05:21:39 #175
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211417500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:12 schreef Snowby het volgende:
Haha, zoals hieronder al wordt gezegd: het heeft even moeten duren :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 23:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Werd tijd :D .
Is wel voor het eerst dat ik je 10+ jaar moet overtuigen @:Atmoz! Vraag is, had ik gelijk? ;)
Uiteraard heb/had je gelijk! 8-)

Maar; het was ook niet direct zo dat ik je niet geloofde of dat ik niet wist dat Festool beter is dan Bosch Blauw he ;)

Ik was (en ben in feite nog steeds) heel tevreden over (de meeste dingen van) Bosch Blauw. En ik heb me er altijd heel goed mee kunnen redden, maar sommige dingen heeft Bosch gewoon niet (en visa versa natuurlijk!) dus dan moet je bijna wel.

Maar als je dan eenmaal de "Festool-wereld" induikt door reviews en andere filmpjes te kijken, dan kom je natuurlijk steeds meer pluspunten tegen.

Wat ik vooral mooi vind:

- dat ze heel goed over dingen nadenken
- goede garantie hebben
- alles netjes en duidelijk uitleggen
- alles netjes en consistent presenteren (mooie productfoto's)
- hun website
- de afwerking van het gereedschap (het oog wilt ook wat)
- de kwaliteit
- de kleuren*

Ik ben (hoe kan het ook anders) verliefd erop geworden! Maar, ik zie niet direct voor me dat ik alles van Bosch ga vervangen. Gaat natuurlijk ook niet, want sommige dingen heeft Festool niet eens...

* heb vannacht letterlijk gedroomd dat ik een Marblelous connector had bedacht in de Festool kleuren :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')