abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Knikkerking maandag 15 mei 2023 @ 09:36:04 #126
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_209157546
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 20:10 schreef Aberkullie het volgende:
Crush voor deze ts
+

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 21:04 schreef BE het volgende:

[..]
:D Echt he!
Het is een soort out of this world! _O_
:D :@

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 20:48 schreef Darkomen het volgende:
*O* Dat is nog eens leuk speelgoed!
Echt he. Iedere keer als ik ernaast sta denk ik van "whoops, dat is toch wel een gaaf en gróót apparaat" :7 _O_

Kan ook niet wachten om ermee aan de slag te gaan!

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 20:52 schreef DJMO het volgende:

[..]
Tjonge jonge, dat doet maar zeg! Ik ben de 22e juni toevallig in de buurt ;)
Ah kijk, dat is alweer een stukje verder in time. Ik ga je deze week even PM'en ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef densmee het volgende:
Wat is het vermogen van die vacuümpomp? Ik verwacht dat je met een fatsoenlijke frequentie regelaar een heel eind moet komen

7,5KW
En inderdaad, met een freq. regelaar ertussen moet het zeker goedkomen.
Dat is denk ik ook de oplossing die ik eerst ga proberen. Ik kan natuurlijk ook de stroom-aansluiting verhogen, maar dat kost maandelijks weer extra... En dat wil ik voor nu (ik verdien nog helemaal niets ermee) even niet doen.

quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Op het werk gebruiken wij ze meestal van 12,5kW of 18kW. Lijkt iets compacter dan de 12,5kW die we gebruiken.
Klopt. Is dus "maar" 7,5KW. Maar ik kan je vertellen het is al een aardige klomp ijzer 8)7

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef qajariaq het volgende:
Wat is het doel van die vacuümpomp? De plaat plat en op zn plek houden?
Yes. Straks komt er een (niet al te dikke) MDF-plaat op te liggen die als zogenaamde "waste-plate" gaat dienen. Hierin mogen de freesbitjes dus een beetje "in duiken" zodat ze (indien dat nodig is natuurlijk) volledig door het werkstuk heen kunnen. Deze "waste-plate" wordt door het vacuüm op zijn plek gehouden. En omdat MDF heel "open" is (het lijkt wel een Bros van binnen) wordt ook het werkstuk meteen vastgezogen. Zo hoef je dus geen klemmen (waar de machine eventueel tegenaan kan botsen als je niet uit kijkt) te gebruiken.

Wel echt heel vet. Toen ik dit voor het eerst zag kon ik m'n ogen niet geloven :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 23:55 schreef Tom_ het volgende:
Nice, dus het speelgoed is binnen :P Ziet er goed uit :)
Ja toch! :7 :7

quote:
Olie op de vacuümtafel is niet zo vreemd idd, ding wordt gevlakt met de machine zelf en heeft daarna een best open structuur dus alles wat erop lekt aan olie voor roestpreventie e.d. zie je meteen. Wordt straks toch afgedekt met de MDF plaat.
Ik snapte zelf niet zo goed hoe de olie op al die "verhogingen" kon klimmen, maar m'n pa vertelde me dat olie echt overal kruipt... En dat het op al die verschillende plekken ligt komt omdat ik ook al met 't ding heb zitten spelen en daarmee het punt (de "gantry") waar de olie uit druipt (voor het vervoer is alles goed gesmeerd) is verplaatst. Niets aan het handje gelukkig :)

quote:
Wat is het freesbereik van de machine?
3m x 1.5m
Genoeg om zelfs de grote (groter dan de standaard 2.44x1.22) mee te bewerken.

quote:
Die vacuümpomp, wordt die nu rechtstreeks ingeschakeld of zit er nog een ster-driehoekschakeling voor?
Op dit moment is die helemaal niet aangesloten, maar ik ga er dus nog een regelaar tussen zetten ^O^

Het probleem is alleen dat de freesmachine en de afzuiging ook al "wat" stroom vreten... Dus ik moet even goed nadenken hoe ik dat in de meterkast allemaal ga regelen...

To be continued zullen we maar zeggen...
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 10:17:02 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209158033
Voor incidenteel gebruik kun je ook een generator huren (of zelf een oudere kopen en een IBC met Heizöl >:) )

Hebben we vorig jaar ook gedaan toen test werd gedraaid met een systeem met oa 2 18kW vacuümpompen en vijf 7,5kW zaagmotoren.
En nog iets van 10 motoren van 1,1kW en dan nog de standaard dingen van het bedrijf :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209163002
Voor je energie kan je ook voorsorteren op een huisbatterij. Het vermogen van de inverter kan je dan gewoon optellen bij de 3 x 25 A (?) die je nu hebt. Dan moet je een heel eind komen lijkt mij. Geen idee hoeveel vermogen die inverters hebben maar omdat ze ook op stroomstoringen zijn voorbereid zal dat toch wel een paar kW zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 09:36 schreef Atmoz het volgende:
"waste-plate"
Dank voor je uitleg. Ik vind dergelijk speelgoed altijd prachtig, met name de concepten maar het staat best wel ver van mijn wereld af.
pi_209165169
3*25 is 17kw en nog wat.
blijft er nog bijna 10kw over.
Als je niet een zware compressor ook laat starten zal het allemaal wel gaan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Knikkerking zaterdag 3 juni 2023 @ 21:26:56 #130
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_209391955
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 10:17 schreef derLudolf het volgende:
Voor incidenteel gebruik kun je ook een generator huren (of zelf een oudere kopen en een IBC met Heizöl >:) )
Het is natuurlijk mogelijk ja, maar dat zou ik echt als állerlaatste optie zien...

Ik weet niet eens waar ik die zou moeten zetten. In de loods kan natuurlijk niet vanwege rookuitstoot. En een kanaal daarvoor maken vind ik ook weer zoiets... (het is niet eens mijn eigen loods).

quote:
Hebben we vorig jaar ook gedaan toen test werd gedraaid met een systeem met oa 2 18kW vacuümpompen en vijf 7,5kW zaagmotoren.
En nog iets van 10 motoren van 1,1kW en dan nog de standaard dingen van het bedrijf :+
Klinkt als heftige shit :7 :Y

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 15:43 schreef qajariaq het volgende:
Voor je energie kan je ook voorsorteren op een huisbatterij. Het vermogen van de inverter kan je dan gewoon optellen bij de 3 x 25 A (?) die je nu hebt. Dan moet je een heel eind komen lijkt mij. Geen idee hoeveel vermogen die inverters hebben maar omdat ze ook op stroomstoringen zijn voorbereid zal dat toch wel een paar kW zijn.
[..]

Dank voor je uitleg. Ik vind dergelijk speelgoed altijd prachtig, met name de concepten maar het staat best wel ver van mijn wereld af.
^O^

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 18:29 schreef densmee het volgende:
3*25 is 17kw en nog wat.
blijft er nog bijna 10kw over.
Als je niet een zware compressor ook laat starten zal het allemaal wel gaan
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen *O* (behalve die zware Chinese vacuümpomp).

=========================================================

Van de week ging ineens de telefoon: "goedemorgen, ik sta voor een dichte loods".
Ik zeg: "ja, dat kan kloppen ik ben er ook nog niet want jullie zouden 30 min. te voren bellen" 8)7

Dit was helaas niet de eerste keer zo dat dit zo gaat... Op een of andere manier denken die chauffeurs allemaal dat ze niet hoeven te bellen...(ondanks dat dat wel iedere keer zo besproken wordt). Maarja, het is nog een geluk dat ik dichtbij woon :)

Anyway; hij had zelfs de machines die hij leverde al allemaal uitgeladen:

Toen ik aan kwam hebben we alles binnen gezet:

De dag erna kwamen er 2 mensen van Felder om alles op te bouwen en in te stellen.

Op het eind van de dag was het dan zover... Alles stond er netjes en volledig werkend bij:

FELDER AD741 vlak-, vandiktebank:

FELDER F700Z frees:

FELDER K740S formaatzaag:

Incl. automatisch instelbare (tot 0,1mm nauwkeurig) aanslag:

Powerdrive voor nauwkeurig (en repeterend) instellen van zaaghoogte, hoek en voorritser:

Vanuit het dak van het kantoortje ziet dat er zo uit:

Er was een "kleine" tegenvaller:

Ik had "AIGNER Integral-A freesaanslaggeleiders" erbij genomen voor de veiligheid:

Daarnaast had ik een extra frees-as erbij gekocht zodat ik mijn (8mm as) CMT freesjes (die ik voor de bovenfrezen gebruik) kon hergebruiken. Maar dat viel dus tegen... De AIGNER-fence is te dik :') Daardoor komt het hout nooit bij die kleine freesjes....

Zoals gezegd een redelijke tegenvaller, want die fence en die extra as kosten gewoon ¤ 2500,- samen }) 8)7

Na gisteren even goed te hebben nagedacht ben ik tot de conclusie gekomen dat je ook niet zo'n FELDER F700Z koopt om 8mm freesjes op te zetten. Daarom maar meteen even wat fatsoenlijk materiaal aangeschaft. Dat is zojuist geleverd:

Hiermee kan ik -als het goed is- toch wel even vooruit ^O^

Ik ben volgens mij té blij hiermee om het nog goed te beseffen... O-) Normaal ben ik wel redelijk hyper en extreem happy met een gave aanschaf (bijvoorbeeld bij die nieuwe grote CNC). Dan ren ik als een gek door het huis en ben ik gewoon niet meer te houden :s) Maar nu is het nog een beetje "afwachtend" ofzo... Ik kan het nog niet helemaal plaatsen :P Maar stiekem ben ik natuurlijk extreem blij met dit alles...

Misschien is het omdat het zoveel nieuwe apparaten (die ik zelf ook nog moet leren kennen) tegelijk zijn... Ineens staat er een heel leger aan zeer serieuze tools tot m'n beschikking. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen haha :+

Een lekker biertje zal wel helpen... Het is tenslotte ook zaterdagavond he :) Woooooeiiii. Excited! :Y
pi_209392503
_O_

Is dit alleen voor je thuisbioscoop zaak of ook vor andere ondernemingen. Het zijn serieuze apparaten allemaal :9
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 22:31:11 #132
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  Moderator zaterdag 3 juni 2023 @ 22:46:10 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209393189
Poah, wat weer een prachtig spul.
Ga je veel zelf van "ruw" hout maken, want een een vlakbank heb je toch niet als je "kant en klaar" hout hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209394407
Ja meestal ga je steeds verder uitbreiden met nieuwe machines, maar als je zo ineens een heel machinepark geleverd krijgt kan ik me voorstellen dat je wat overrompeld bent daardoor :P

Straks op je gemak alles even uitproberen zodat je weet hoe het werkt en daarna een klein project waarbij je alles gebruikt, dan ga je er pas echt mee leren werken lijkt me.
Zou er toch nog niet teveel mee doen zolang de machines niet op de afzuiginstallatie zijn aangesloten, scheelt je extra schoonmaken ;)

Heb geen ervaring met een formaatzaag maar wel laatst zo'n pushblok gekocht voor m'n tafelzaag, dat werkt ideaal voor kleinere/smallere onderdelen.
  Knikkerking zondag 4 juni 2023 @ 13:23:31 #135
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_209397232
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef Harveo het volgende:
_O_

Is dit alleen voor je thuisbioscoop zaak of ook voor andere ondernemingen. Het zijn serieuze apparaten allemaal :9
Deze apparaten zullen zowel hobbymatig als voor Thuisbioscoop Limburg en nog een ander bedrijf van me (Zomta B.V. herken je de naam? :)) worden gebruikt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 22:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Serieus spul zeg !
Echt wel :P Moet er ook zeker nog aan wennen. Net weer even gaan kijken, maar het voelt nog steeds een beetje unreal 8)7

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Poah, wat weer een prachtig spul.
8-) :7

quote:
Ga je veel zelf van "ruw" hout maken, want een een vlakbank heb je toch niet als je "kant en klaar" hout hebt.
Klopt, die vlak-, vandiktebank is eigenlijk niet voor MDF. Maargoed, toen ik mijn werkbank maakte bijvoorbeeld, kon ik deze machine natuurlijk al goed gebruiken:

Met vurenhout (waar ik ook geregeld mee werk) kan die natuurlijk al perfect mee overweg...
Daarnaast komen de projecten vanzelf wel als je zo'n ding hebt. Tevens heb ik me mezelf afgesproken dat ik deze machines niet perse wil terug verdienen. Het zou natuurlijk wel leuk zijn, maar een hobby mag ook geld kosten >:) Ik heb 't volgens mij al vaker gezegd hier op FOK: anderen kopen schilderijen van tig ¤¤, dan mag ik ook machines kopen waar ik misschien niet evenveel uit haal als een ander ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 01:16 schreef Tom_ het volgende:
Ja meestal ga je steeds verder uitbreiden met nieuwe machines, maar als je zo ineens een heel machinepark geleverd krijgt kan ik me voorstellen dat je wat overrompeld bent daardoor :P
Precies dit ja! :D

quote:
Straks op je gemak alles even uitproberen zodat je weet hoe het werkt en daarna een klein project waarbij je alles gebruikt, dan ga je er pas echt mee leren werken lijkt me.
Zou er toch nog niet teveel mee doen zolang de machines niet op de afzuiginstallatie zijn aangesloten, scheelt je extra schoonmaken ;)
^O^
De afzuiging aansluiten is dadelijk het eerste wat er gaat gebeuren inderdaad.

quote:
Heb geen ervaring met een formaatzaag maar wel laatst zo'n pushblok gekocht voor m'n tafelzaag, dat werkt ideaal voor kleinere/smallere onderdelen.
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer zo'n zelfde ding van Incra:

Maar dat is bij een formaatzaag bijna niet nodig. Je staat hier (bijna altijd) links van de zaag (+slede). Dat is echt een heel stuk veiliger. Over de zaag maak ik me eigenlijk nog het minste zorgen, al is en blijft het een beest van een machine. Echt super gaaf om mee te mogen werken! :9~ *;
  Knikkerking zaterdag 1 juli 2023 @ 10:48:17 #136
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_209714903
Wat vinden jullie van deze Marblelous promo-video?

POLL

Alvast super bedankt voor de input! _O_ ^O^
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:40:31 #137
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_209715489
Mooi filmpje hoor! Zou er maar weinig meer aan doen, top!

Feedback: de relatie tussen de track en social media vind ik zelf wat te zwaar belicht, maar wel vernieuwend.
De verhouding tussen de view- en like-counter van het YouTube filmpje is wat uit balans.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:48:44 #138
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209715592
Wat is je doelgroep? Je mikt met dit filmpje op een doelgroep die denk ik verrekte lastig is. Het zijn de jongeren die al gauw dingen te kinderachtig vinden. En links of rechtsom, het blijft een knikkerbaan ;) . Ik zou zelf net wat ouder mikken. Studenten en ouder. Die de technologie omarmen en minder gevoel zijn voor "kinderachtig". Of weer juist de kinderen tussen de 8 en de 12.
pi_209716857
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:48 schreef Atmoz het volgende:
Wat vinden jullie van deze Marblelous promo-video?

[poll=5784]

Alvast super bedankt voor de input! _O_ ^O^
Kan je dat spul trouwens op elke muur bevestigen? Of ga je ook platen aanbieden die je aan de muur kan bevestigen en zo meer bouw ruimte creëert?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:13:36 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209718498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:48 schreef bleiblei het volgende:
Wat is je doelgroep? Je mikt met dit filmpje op een doelgroep die denk ik verrekte lastig is. Het zijn de jongeren die al gauw dingen te kinderachtig vinden. En links of rechtsom, het blijft een knikkerbaan ;) . Ik zou zelf net wat ouder mikken. Studenten en ouder. Die de technologie omarmen en minder gevoel zijn voor "kinderachtig". Of weer juist de kinderen tussen de 8 en de 12.
Dit precies inderdaad. Ik vraag me ook af in hoeverre de prijs gaat passen bij de beoogde doelgroep.

Het is een gelikt filmpje, mooi gemaakt. Ik vind het tempo van de beelden wat te traag in het begin. Of de muziek is te snel. Het past niet helemaal bij elkaar. Leuke muziek trouwens, past goed bij het product.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 18:23:28 #141
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_209721712
Gelikt filmpje, maar ik vind de nadruk wat zwaar liggen op social media.
Weet niet goed wat ik daar van moet denken. Alsof iedereen een spel koopt om wat te maken om daar dan viraal mee te gaan op youtube of instagram.
  Knikkerking dinsdag 4 juli 2023 @ 08:56:41 #142
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_209754864
Ontzettend bedankt voor de input mensen _O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:40 schreef Yozzz het volgende:
Mooi filmpje hoor! Zou er maar weinig meer aan doen, top!
Dankjewel 8-)

quote:
Feedback: de relatie tussen de track en social media vind ik zelf wat te zwaar belicht, maar wel vernieuwend.
De verhouding tussen de view- en like-counter van het YouTube filmpje is wat uit balans.
Thanks voor de input ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:48 schreef bleiblei het volgende:
Het product is letterlijk voor iedereen boven de 8 jaar. Op de doos hebben we 8-99 staan.
Ik snap je opmerking heel goed, en ben het er ook zeker grotendeels mee eens.

De doelgroep is eigenlijk "in tweeën" gedeeld door precies hetgeen wat jij schrijft: er is een leeftijdsspanne waar men het "te kinderachtig" vind, de pubers eigenlijk >:)

Maarja, daar kan ik niets aan doen (denk ik). Het is zoals jij ook al schrijft een knikkerbaan O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:01 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Kan je dat spul trouwens op elke muur bevestigen? Of ga je ook platen aanbieden die je aan de muur kan bevestigen en zo meer bouw ruimte creëert?
Je kunt het middels de "Brick-connector" ook aan niet-gladde wanden hangen doormiddel van (bijvoorbeeld) "Pritt Poster Buddy". Maar je zou het ook kunnen vastschroeven op bijvoorbeeld een MDF-plaat die je ophangt in de speelkamer ofzo. Verder kun je het perfect op LEGO-platen bevestigen, dus zelf platen aanbieden zullen we niet snel gaan doen denk ik.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit precies inderdaad. Ik vraag me ook af in hoeverre de prijs gaat passen bij de beoogde doelgroep.

Het is een gelikt filmpje, mooi gemaakt. Ik vind het tempo van de beelden wat te traag in het begin. Of de muziek is te snel. Het past niet helemaal bij elkaar. Leuke muziek trouwens, past goed bij het product.
Thanks! 8-) _O_

De prijs (per meter baan) zal zéér goed zijn. Beter dan de concurrenten ^O^
Tel daarbij het oneindige (letterlijk!) bouwplezier bij op, en je krijgt echt serieus héél veel waar voor je geld 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Gelikt filmpje, maar ik vind de nadruk wat zwaar liggen op social media.
Weet niet goed wat ik daar van moet denken. Alsof iedereen een spel koopt om wat te maken om daar dan viraal mee te gaan op youtube of instagram.
Thanks!

Het is een zeer interactieve/connected knikkerbaan. Je kunt het koppelen met vrienden aan de andere kant v/d wereld. Daar komt een groot gedeelte van dat social media stukje vandaan.

Straks gaat dat nog allemaal wat beter uitgelegd c.q. gedemonstreerd worden :Y
pi_211198599
Hoe rolt de knikker inmiddels?
pi_211245531
Stront aan de knikker?

Met alle respect, want wat je doet doe je fantastisch, ik hoop echter dat dit geen bodemloze put is gebleken. Ik zie namelijk de business case niet helemaal rond komen in het verhaal.

Hopelijk zit ik mis.
pi_211246371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:37 schreef Grotehengst het volgende:
Stront aan de knikker?

Met alle respect, want wat je doet doe je fantastisch, ik hoop echter dat dit geen bodemloze put is gebleken. Ik zie namelijk de business case niet helemaal rond komen in het verhaal.

Hopelijk zit ik mis.
Op Facebook nog regelmatig activiteit!
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 10:39:35 #146
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_211279881
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Daantke het volgende:

[..]
heb hem al een appje gestuurd...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  Knikkerking zaterdag 18 november 2023 @ 19:35:04 #147
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_211337948
1000 maal excuses voor het (wederom) lang niet reageren.
Ik heb 't gewoon zo verschrikkelijk druk dat ik echt 0,0 tijd en/of energie had om nog online heel veel te doen...

Wat een werk is er de afgelopen maanden weer op me af gekomen. Is gewoon bijna niet voor te stellen :@

Maargoed, geen nieuws was goed nieuws 8-) Let me explain onderaan de quote's.

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 06:53 schreef Grotehengst het volgende:
Hoe rolt de knikker inmiddels?
Nee, nog niet... Maar wel bijna :)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 18:37 schreef Grotehengst het volgende:
Stront aan de knikker?
Hihi, nee nee O-)

quote:
Met alle respect, want wat je doet doe je fantastisch
Thanks, dat is fijn om te lezen ^O^

quote:
ik hoop echter dat dit geen bodemloze put is gebleken. Ik zie namelijk de business case niet helemaal rond komen in het verhaal.

Hopelijk zit ik mis.
Het heeft inderdaad een shitload geld gekost (en dat kost het nog steeds) maar dat komt allemaal goed straks.
De business case is toch gewoon om een vette knikkerbaan op de markt te brengen die mensen kunnen kopen :P

quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:28 schreef Daantke het volgende:

[..]
Thanks 4 checking! 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 10:39 schreef Geckoo het volgende:

[..]
heb hem al een appje gestuurd...
Nogmaals dank. Alleen dus nu pas tijd om een post hier te maken 8)7

Waarom heb ik het nu (weer) zo druk?
Nou, dat komt omdat er een aantal dingen zijn gebeurd :D

De container met bijna 1 miljoen Marblelous onderdelen is bij m'n loods afgeleverd:

20 voet container tot de nok volgeladen:

Snel alles met vrienden en familie uitladen:

En daar staan ze dan: 259 dozen vol met Marblelous onderdelen:

Even wat snelle steekproef-controles doen:

Enkele weken later werden ook de dozen geleverd:

Een trotse creator tussen de 7 verschillende dozen >:)

In de tussentijd nog tig andere Marblelous-gerelateerde dingen gedaan.
Eentje daarvan was de Dutch Design Week. Daar waren we ook dit jaar weer uitgenodigd.
Dus ondanks de drukte konden we hier uiterdaard geen nee tegen zeggen. 9 dagen hebben we in Eindhoven op de DDW gestaan. Ook weer een hele eer dat we voor de 2e keer gevraagd werden :Y

En omdat we het nog niet druk genoeg hadden zijn we ook nog tussendoor een thuisbioscoop aan het bouwen O-) Deze is gelukkig al heel ver af, maar dit was me ook weer even een klus zeg... :o Niet normaal wat een werk, maar 't wordt gelukkig wel heel gaaf :)

Enfin; ik hoop dat ik heb laten zien dat ik het echt mega, mega, meeeega druk heb :+ Vandaar dus mijn flinke afwezigheid hier de laatste maanden..... :'(
  zaterdag 18 november 2023 @ 19:39:59 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211338021
Dus wanneer kunnen we Marblelous bij de Intertoys verwachten?
Resistance is futile.
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:48:31 #149
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_211340476
Je voorziet je hulp zo te zien ook van topmateriaal :D (kniestukken van diegene die je helpt met die bioscoop). Ziet er allemaal weer top uit. Ben jaloers op je energie ;) .
pi_211341077
Vette update weer! Al had ik t meeste al gezien op fb :p

Echt respect dat je het aandurft zoiets groots te ondernemen qua tijd en geld.

En ook ik ben jaloers op je energie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')