Atmoz en zenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:50 schreef Cybersijp het volgende:
Mooi dat het nu loopt , maar probeer ook even 5 minuten op je stoel te zitten en tot "zen"te komen . Go with the flow is makkelijk , maar het besef wat voor moois je nu eindelijk aan het maken bent (voor een grotere groep als jezelf en hier) is nog pril. Loop jezelf niet voorbij kan ik je meegeven , voor de rest hoop dat het een mega mega succes wordt
https://www.kickstarter.c(...)clicked_reward=false staat er redelijk duidelijk bij toch wat er in zit?quote:Op vrijdag 4 april 2025 07:35 schreef manny het volgende:
Pakketje besteld. Heel veel succes!
Wat feedback op de kickstarter pagina, just my 2 cents:
- het toch een beetje onduidelijk voor mij wat er precies in welk pakket zit. Normaliter krijg je te zien in pakket A zit 15 keer dit, 10 keer dat, 1 zus en 2 zo. En in pakket B zit....
- Bijvoorbeeld dat je die dropper krijgt bij de early bird. maar zover ik zie staat er nergens goed beschreven wat die dropper precies is, in elk geval niet bij de beschrijving van de producten. En of ik dan die app moet downloaden enzovoorts.
Via die link vind ik het niet, maar kan zijn dat ik het over het hoofd zie.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)clicked_reward=false staat er redelijk duidelijk bij toch wat er in zit?
starterset:quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:21 schreef manny het volgende:
[..]
Via die link vind ik het niet, maar kan zijn dat ik het over het hoofd zie.
Precies dit bedoel ik (en meneer Atmoz we emmeren er nu even over door: zie dit vooral niet als kritiek, hulde hulde voor wat hier is neergezet, gewoon iets wat me opviel op de pagina)quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
starterset:
Just the Starter Set, without the Dropper, is the most affordable way to get started with Marblelous. This Starter Set includes 10m of track and ton of fun parts to build incredible marble runs.
En als je zoiets aanschaft, wat best prijzig is eerlijk gezegd, ga je zelf ook een beetje op onderzoek toch?
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Viv het volgende:
@:Atmoz staat gewoon met de knikkerbaan op de hoofdpagina van NOS.nl!!![]()
![]()
https://nos.nl/l/2563076
Klopt 100%quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:12 schreef knoopie het volgende:
@:Atmoz wat ik mij bij zulke Kickstarter campagnes altijd afvraag; waar is het doel van ¤10.000 op gebaseerd? Want voor de tooling van de spuitgietonderdelen is het nooit genoeg. Op het aantal verkochte sets is het ook niet gebaseerd lijkt mij, want als je maar 100 starter/early bird sets verkoopt is het financieel ook nog geen succes.
Is die ¤10.000 gewoon een willekeurig bedrag wat niet te hoog is, zodat het snel bereikt wordt? En dat je daarna lekker hoog in de ranking van Kickstarter komt te staan omdat je al 750% gefinancierd hebt?
Bedankt voor je antwoord. Het viel mij inderdaad ook al op bij een heleboel andere kickstarters, dat het doelbedrag nergens op lijkt gebaseerd te zijn, behalve: "niet te hoog, want dan denken mensen dat het onhaalbaar is".quote:Op woensdag 16 april 2025 05:29 schreef Atmoz het volgende:
[..]
[..]
Klopt 100%![]()
Zo gaat dat met heel veel (vrijwel alle inmiddels?) Kickstarter-campagnes.
En in dit geval heeft het ook geen nut om veel meer te vragen als funding-doel, want ik had m'n spuitgietmatrijzen toch al betaald. Als je daar een te hoog bedrag zet gaan mensen misschien niet backen omdat het bedrag te hoog is.
Waar ik het geld wel hard voor nodig heb is om onderdelen (plastic + PCB's, zuignappen, rietjes, dozen, etc...) te kunnen bestellen. Die hebben allemaal een minimale order quantity, dus ik moet zorgen dat ik dat haal.
Het is by the way een lastige tijd voor een Kickstarter-campagne met wat er allemaal in de USA gebeurd... Adverteren in Amerika is hartstikke duur (zijn we dan ook al een ruime week mee gestopt), en hier in de EU heeft niet iedereen zin in Kickstarter, of ze hebben geen creditcard. Lastig hahaMaargoed, omdat het product al 100% klaar is, is er ook nog een leven ná Kickstarter. Dan begint het eigenlijk pas natuurlijk
![]()
Haha yes, aan media-aandacht geen gebrekquote:Op woensdag 16 april 2025 06:38 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat gaaf @:Atmoz ! (Net even dat filmpje van Bright gekeken). Het balletje is nu echt gaan rollen(sorry l, matige pun
)
Ik vind het ook niet heel relax, maar je moet bijna wel "mee gaan" met de rest...quote:Op woensdag 16 april 2025 14:23 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Het viel mij inderdaad ook al op bij een heleboel andere kickstarters, dat het doelbedrag nergens op lijkt gebaseerd te zijn, behalve: "niet te hoog, want dan denken mensen dat het onhaalbaar is".
Jammer dat het niet (meer) het idealistische systeem is zoals het ooit bedacht was, waar ook mensen zonder een grote zak geld een product op de markt zouden moeten kunnen brengen.
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:38 schreef manny het volgende:
Ik kreeg een update van Kickstarter! Top!
Nou, ik had eigenlijk op meer gehoopt. Maar het zijn niet de beste tijden om een Kickstarter-campagne te houden met alles wat er in de wereld aan het gebeuren is. Nu is het wat rustiger wat betreft de Trump-tarieven, maar in het begin v/d campagne (waar je het eigenlijk van moet hebben) was dat wel anders...quote:Op zondag 20 april 2025 07:49 schreef jasperve het volgende:
@:Atmoz . Uit interesse; De kickstarter campagne is bijna voorbij met nog vier dagen te gaan. Zijn jullie tevreden met de animo of hadden jullie meer backers verwacht?
En als jullie er meer van hadden verwacht, verandert dit dan nog iets in het proces of de pricing naar de toekomst toe?
Hier gaat hij achteraan. Bij mij 43 en ga ik niet mee akkoord.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:04 schreef manny het volgende:
He meneer Atmoz,
Het lijkt erop dat de producten nu echt verstuurd worden. Top! Ik moest in ieder geval een aflever adres melden bij Kickstarter. Hopelijk is alles goed gelukt en zijn jullie nu druk met het versturen van pakketjes..
Ín die laatste stap op Kickstarter kwam ik er wel achter dat ik nog 15 euro extra moest betalen (VAT), dat was voor mij onverwacht (zeker de kleine letters niet gelezen)..
Houdoe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |