Dat idd, ik denk dat dat het ook is, geen geduld (en kennelijk ook niet de interesse) om al die controls me eigen te makenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg meteen weer kriebels van de besturing. Meermaals gestart, nooit afgemaakt. Niks voor mij, ik kan er maar niet aan wennen.
Bang dat ze zich niet meer op de race kunnen concentreren?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even wat kleedjes regelen voor het nude gamen dan, anders kom ik nooit meer van m'n bank af.
Nude F1 gaan we niet doen, dat ga ik de race-kijk-visite niet aandoen.
Ze zijn er meestal al even eerder.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zien dat toch niet als ze echt F1 fans zijn.
Het is wel een chronische single, maar ik ben heel erg z'n type niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bang dat ze zich niet meer op de race kunnen concentreren?
Mwah, een game of 2 ā 3.quote:
Ik ben daar nog steeds in het eerste gebied, wel over-levelledquote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
The Witcher 3 staat ook nog steeds op het lijstje, maar ik vind nooit genoeg tijd om er echt in te komen
Matig.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn er meestal al even eerder.
Hoe?!quote:
Hoe dan!?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een chronische single, maar ik ben heel erg z'n type niet.
Ik ben geen petite popje.quote:
Ik heb ook een backlog van tig gamesquote:Op donderdag 8 september 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe?!
Ik ben te gevoelig voor sales geloof ik. En ik heb toch al een Epic account, dus claim alles.
Valt misschien meer op mannenquote:
Ik heb meer dan 200 niet gespeelde games vanuit PSN Plus, met echt wel interessante dingen erbij. Ik weet ook dat ik daar niet de tijd voor ga maken om ze te spelen dus mijn backlog is enkel wat ik serieus wil gaan spelen.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe?!
Ik ben te gevoelig voor sales geloof ik. En ik heb toch al een Epic account, dus claim alles.
Ja, check.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook een backlog van tig gamesKomt wel een beetje een eind in zicht, tot de volgende sale begint
Mja, ok. Maar zelfs dan heb ik nog veel te veel open staan.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 200 niet gespeelde games vanuit PSN Plus, met echt wel interessante dingen erbij. Ik weet ook dat ik daar niet de tijd voor ga maken om ze te spelen dus mijn backlog is enkel wat ik serieus wil gaan spelen.
Daarom ben ik nooit aan dat soort games begonnenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check.
En dan heb ik momenteel ook een beetje een te vol hoofd om een nieuw "verhaal" te starten, dus in praktijk speel ik 's avonds een uurtje Fortnite met vrienden of ik pruts een beetje aan een Sims-huis ofzo.
Ik heb al jaren geen game meer aangeraakt behalve wat hersenloze candy crush achtige dingenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check.
En dan heb ik momenteel ook een beetje een te vol hoofd om een nieuw "verhaal" te starten, dus in praktijk speel ik 's avonds een uurtje Fortnite met vrienden of ik pruts een beetje aan een Sims-huis ofzo.
Daar gaat mijn kans om je PSN te hosselen.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar zelfs dan heb ik nog veel te veel open staan.
En daar zitten dan ook nog een paar oudere games tussen die ik eigenlijk op m'n PS3 had, maar ik ben gewoon geen consolegamer.
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit aan dat soort games begonnenIk hoe het bij singleplayer vooral
Al ben ik wel zo'n achievementwhore dat ik ze allemaal probeer te verzamelen
Ik speel nog steeds de OG DOOM, met mods. En daar wordt nog steeds voor gemod, briljant.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen game meer aangeraakt behalve wat hersenloze candy crush achtige dingen
Mooier dan dit kan ik het niet samenvatten. Die ruimte wil je in je agenda en je hoofd hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.
Ik heb gewoon een hekel aan na een maand weer eens een game starten en denken van "ja, ehhhh, hoe zat het ook al weer".
Oh, je mag 'm hebben hoor, ik doe er alleen bijzonder weinig mee.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om je PSN te hosselen.
Ja ook mee eens. Moet wel zeggen dat veel games wel een idee geven van waar je naar toe moet, als je al even niet gespeeld hebt. Oude games zijn wat dat betreft een stuk lastigerquote:Op donderdag 8 september 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.
Ik heb gewoon een hekel aan na een maand weer eens een game starten en denken van "ja, ehhhh, hoe zat het ook al weer".
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, je mag 'm hebben hoor, ik doe er alleen bijzonder weinig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |