abonnement Unibet Coolblue
pi_205820627


Imadiddin (28)


Student IT / DJ / Acteur

Als Imadiddin in de spiegel kijkt moet hij lachen. Want daar staat een grapjas en een creatief mens in een sportief jasje. Iemand die goed kan luisteren en open staat voor alles en iedereen. En dat is een hele prestatie, want die man in de spiegel heeft al heel wat meegemaakt.

Imadiddin is geboren in Syrië, maar vluchtte in 2013 met zijn familie naar Libanon. Ging weer terug naar Syrië, om weer te moeten vluchten. Dit keer naar Turkije, waar hij met 50 anderen op een gammel bootje stapte, voor een helse overtocht richting Italië. Om uiteindelijk te eindigen in een opvangcentrum in Nederland. Het begin van een totaal nieuw leven.

Tijdens een DJ-workshop bleek hij direct gevoel te hebben voor de kunst van de beats en de draaitafels. Hij werd ontdekt en draait inmiddels in de Melkweg en op grote festivals zoals Lowlands. En daar stopt zijn creatieve flow niet mee, want hij vindt het ook heerlijk om te acteren in een theatergezelschap.

Imadiddin heeft een relatie van drie jaar en gaat naast zijn vriendin, zijn moeder het meest missen tijdens zijn deelname. Maar het is brood nodig, want hij heeft erg de behoefte om de huidige maatschappij vol oorlog achter zich te laten en te werken aan zijn conditie. Zijn grote droom is namelijk een carrière als professioneel MMA-vechter… al vecht hij ook graag voor de introductie van een universeel basis inkomen.

Met één miljoen euro wil Imadiddin zijn studieschuld afbetalen.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:33:17 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 2 september 2022 @ 23:07:55 #2
269689 crew  Viv
pi_205825695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Foto en informatie volgt
In deze post staan wat foto's en een hele lap tekst over deze bewoner, ter inspiratie. ;)

spapaars in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
pi_205844774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:07 schreef Viv het volgende:

[..]
In deze post staan wat foto's en een hele lap tekst over deze bewoner, ter inspiratie. ;)

spapaars in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Je relatie verbreken om jezelf een jaar op te sluiten voor een SBS-programma? Imadiddin doet het
Hij is gevlucht uit Syrië, maar laat zich nu vrijwillig een jaar lang opsluiten in een huis met alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen. Houtenaar Imadiddin Saffuri (28) geeft alles op – waaronder zijn relatie – om mee te doen aan het nieuwe SBS6-programma Een jaar van je leven. Zo hoopt hij één miljoen euro te winnen.

Het is niet zo dat de deelnemers van het programma naar een goed uitgeruste villa vertrekken. Sterker nog: alleen de hoogstnoodzakelijke basisvoorzieningen zijn op de locatie aanwezig. De inwoners krijgen naast de eliminatie-opdrachten ook opdrachten waarmee ze geld kunnen verdienen voor de huishoudpot. Is die leeg? Dan kan de grote prijzenpot van één miljoen euro worden aangesproken. Dat heeft wel een nadeel: de uiteindelijk winnaar gaat dan met een lagere prijs naar huis.

In 2013 ontvluchtte Saffuri Syrië, vanwege de dictatuur en de dienstplicht. ,,In Syrië ben je dienstplichtig vanaf je achttiende, maar ik wilde niet aan die kant vechten.” Samen met zijn gezin vertrok hij naar Libanon, om zelf vervolgens toch weer naar Syrië te reizen.

Daar rondde hij zijn studie af, waarna hij nogmaals zijn thuisland ontvluchtte. ,,Als je studeert, krijg je iets uitstel van de dienstplicht. Maar in 2014 kreeg ik mijn diploma, overleed mijn vader en ben ik naar Turkije gegaan.” Vanaf hier stapte hij samen met vijftig anderen op een gammel bootje voor een helse overtocht richting Italië. Later maakten ook zijn moeder en zus de oversteek naar Nederland, waar Saffuri sinds 2015 woont.

Acteur én dj
In Syrië deed de Houtenaar aan taekwando, een vechtsport waarmee hij voor publiek stond. Dat laatste beviel hem zo goed, dat hij daar in Nederland zijn beroep van heeft gemaakt. Hij is nu namelijk acteur én dj. Hij werkt nu vier jaar als platendraaier, en dat doet hij helemaal niet onverdienstelijk. Met ‘Yallah! Yallah!‘ treedt hij op door het hele land. Zo stond hij een week geleden nog op Lowlands, maar deed hij ook Zwarte Cross en de Melkweg in Amsterdam aan. ,,Het gaat erover dat iedereen, welke afkomst dan ook, meedanst, chillt en een leuke tijd heeft.”

Daarnaast volgt hij ook in Nederland een studie. Aan de Hogeschool Utrecht doet hij een ict-opleiding. Het komende jaar gaat hij dit leven ‘heel erg missen’. En tóch laat hij zich vanaf vandaag een jaar lang opsluiten. ,,Ik bouw dit al zeven jaar op, maar aan de andere kant is het ook een uitdaging om iets anders te doen.”
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205846705
28 jaar, woont nu in Utrecht. Heeft een vriendin.
Grappig, impulsief, chaotisch en altijd positief ingesteld.
Gaat acteren en muziek maken missen
Wil professioneel MMA-vechter worden
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 15 september 2022 @ 08:24:24 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 20 september 2022 @ 10:02:49 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 22 september 2022 @ 13:15:25 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 22 september 2022 @ 20:07:41 #8
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 11 november 2022 @ 13:07:36 #10
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:32:33 #11
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208282482

Ima op Lowands als DJ Imad met DJ collectief 'Yallah! Yallah!'

SPOILER: Filmpje van dat optreden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  maandag 17 april 2023 @ 20:57:08 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 22 april 2023 @ 11:29:26 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 24 mei 2023 @ 16:26:38 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209528184
Kan lekker gorgelen dus weg er mee
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 13:59:25 #17
388664 crew  Dotteke
pi_209771807
Imadiddin is de manager van de maand juli
Hij won met 7-5 van Bern
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 9 augustus 2023 @ 14:36:39 #18
388664 crew  Dotteke
pi_210225875
Imadiddin heeft vandaag de eliminatie opdracht verloren en moet de loods verlaten


Voor meer lees Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')