abonnement Unibet Coolblue
pi_205820617


Jan (63)

Gepensioneerd geluidstechnicus

Jan Willem kan inmiddels vol overgave zeggen dat hij een rustige einzelgänger is, die niet bang is om de leiding te nemen. Hij heeft 40 jaar een eigen bedrijf gehad en is nu geluidstechnicus voor bands en bedrijfsfeesten. Dus hij is het wel gewend om met veel herrie om zich heen aan de knoppen te draaien.

Muziek is niet alleen zijn werk, maar ook zijn grote passie. Hij leeft helemaal op als hij losgaat op zijn drumstel. Maar kan ook de totale stilte opzoeken op zijn meditatie kussen. Als hij echt helemaal wil ontspannen, gaat hij naar Thailand. En daar kan hij ieder moment naartoe, want als vrijgezel hoeft hij met niemand rekening te houden. Al zal hij het komende jaar wel zijn broer, vader en goede vriendinnen gaan missen.

Jan Willem heeft altijd al een keer mee willen doen aan een realityprogramma en Een Jaar van Je Leven voelde als de perfecte kans. Een jaar lang in afzondering leven betekent namelijk een jaar lang geen excuus hebben om niet te sporten. Wat hij eigenlijk wel moet doen. Want 100 kilo vindt hij toch echt even tien kilo te veel.

Met die één miljoen euro kan Jan Willem meteen de hypotheek op zijn huis aflossen, zodat hij een deel van het jaar in Thailand kan gaan wonen. En dan blijft er ook vast nog wel iets over om lekker op een Harley-Davidson te stappen en langs de Amerikaanse westkust te toeren. Lekker Rock & Roll!

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:40:22 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205844825
Jan Willem Valk (63 jaar). Uit Almelo.
Vrijgezel.
Geluidstechnicus. Heeft 40 jaar een eigen bedrijf gehad.
Noemt zichzelf een leiderstype

Wil deels in Thailand gaan wonen, en met een Harley door de USA toeren.

https://indebuurt.nl/alme(...)n-je-leven~148466/2/

[ Bericht 11% gewijzigd door Hunter op 04-09-2022 18:28:09 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 15 september 2022 @ 10:10:59 #3
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 25 september 2022 @ 10:48:46 #4
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:54:18 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:56:21 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 januari 2023 @ 23:34:57 #8
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207548251
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 19 januari 2023 @ 21:29:00 #9
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 21 januari 2023 @ 10:21:46 #10
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208086934
"Life's a Bitch"
  maandag 17 april 2023 @ 21:11:40 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 17 april 2023 @ 21:19:46 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 22 april 2023 @ 11:28:07 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 4 mei 2023 @ 20:47:59 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 11 mei 2023 @ 19:58:13 #16
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_209106541
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 15 mei 2023 @ 14:02:01 #17
388664 crew  Dotteke
pi_209161619
JanWillem moest vandaag de loods verlaten. Hij verloor het eliminatie spel van Moraima

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 16 mei 2023 @ 23:03:37 #18
335164 secreteyeonly
Toeval bestaat niet.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:22:21 #19
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209203713
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente? Wat een overloper die Jan-Willem, hij komt toch uut Almelooooo?
pi_209333394
‘Het was een leuke ervaring’

Jan Willem Valk is na een verblijf van ruim acht maanden in de loods van het SBS 6-programma ‘Jaar van je leven’ weer thuis. Vorige week maandag moest de geboren en getogen Enschedeër na een eliminatiespel zijn koffers pakken om de realityserie te verlaten. “Het was een leuke ervaring, maar ik ben blij dat ik eruit ben.’’

Enschede/Almelo – Het vertrek van Jan Willem Valk (64) werd afgelopen vrijdag uitgezonden. Een soort Memoryspel werd hem fataal. Er bleven nog zeventien spelers over, waar uiteindelijk één winnaar uit komt. De hoofdprijs was 1 miljoen euro, maar dankzij een flink aantal gele kaarten is dat bedrag nu een stukje lager geworden.
Valk is alweer een week thuis. Hij woont in Almelo . “Het bevalt goed. Het is eigenlijk nooit mijn wedstrijd geweest. Ik had het zwaarder verwacht. Ik was erin gegaan met water en brood, maar het is meer een spelletje spelen. Het is een heel andere wedstrijd geworden. En ik was de oudste man. De prijzenpot werd steeds minder. Ze gingen zelfs spulletjes bij Zalando kopen. Ik was het er niet mee eens, maar je kunt er niet veel van zeggen, anders word je eruit gezet. Maar ik heb het acht en een halve maand volgehouden. Het was niet leuk, maar het was wel een ervaring.’’

Valk werd uit Lelystad opgehaald door vrienden met een bus van FC Twente. In Café Vrieler wachtte hem een feestje. “Ik heb mijn draai alweer gevonden, ben terug op aarde. Ik heb alles weer op regel. Ik moest van alles doen, een nieuwe accu in de auto en zo. Ik ben blij dat ik eruit ben. Je zit uiteindelijk wel opgesloten in een loods. Dat is even wennen. En je krijgt helemaal niks mee van wat er buiten gebeurt. Geen telefoon, geen radio. Maar een mens is heel flexibel. Ik heb er geen moeite mee gehad. En iedereen zit in hetzelfde schuitje. ’’

Waarom hij meedeed aan de realityshow? “Ik zat met corona en had een bedrijf in de evenementen business en toen kwam dit voorbij. Ik had altijd al een keer mee willen doen aan zoiets als Big Brother. Ik dacht ik schrijf me gewoon in en werd gelijk opgebeld. En ik heb ook geen vrouw of kinderen. Niemand om me aan te verantwoorden.’’

Of hij wat geleerd heeft van het avontuur? “Zonde van de tijd is een beetje overdreven, maar ik heb vaak op mijn tong moeten bijten. Ik was wat ouder en dan ben je wat wijzer kun je zeggen, maar je hoofd boven het maaiveld uitsteken, dat was niet slim. We zijn met 39 begonnen. In de loop van de tijd kreeg je twee groepjes. Dat ontstaat zo. Op het laatst waren er negen aan de ene kant en acht aan de andere. Dan weet je welke groep de eliminatie moet doen. Het is een spel. Ze moeten er allemaal uit tot er een winnaar is.’’

Of hij een favoriet heeft om de hoofprijs te winnen? “Erik mag ‘m winnen. Een aimabele kerel, maar hij zit wel bij de verkeerde groep. Ik blijf het wel even volgen. Ik heb er ook wel wat vriendschappen aan overgehouden. Er zijn er drie of vier die ik buiten de loods om ga ontmoeten.’’

Bron
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  donderdag 1 juni 2023 @ 12:35:45 #22
503746 Hogwarts
School of swag
pi_209361031
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 23:47 schreef KinKiJan het volgende:
‘Het was een leuke ervaring’

Jan Willem Valk is na een verblijf van ruim acht maanden in de loods van het SBS 6-programma ‘Jaar van je leven’ weer thuis. Vorige week maandag moest de geboren en getogen Enschedeër na een eliminatiespel zijn koffers pakken om de realityserie te verlaten. “Het was een leuke ervaring, maar ik ben blij dat ik eruit ben.’’

Enschede/Almelo – Het vertrek van Jan Willem Valk (64) werd afgelopen vrijdag uitgezonden. Een soort Memoryspel werd hem fataal. Er bleven nog zeventien spelers over, waar uiteindelijk één winnaar uit komt. De hoofdprijs was 1 miljoen euro, maar dankzij een flink aantal gele kaarten is dat bedrag nu een stukje lager geworden.
Valk is alweer een week thuis. Hij woont in Almelo . “Het bevalt goed. Het is eigenlijk nooit mijn wedstrijd geweest. Ik had het zwaarder verwacht. Ik was erin gegaan met water en brood, maar het is meer een spelletje spelen. Het is een heel andere wedstrijd geworden. En ik was de oudste man. De prijzenpot werd steeds minder. Ze gingen zelfs spulletjes bij Zalando kopen. Ik was het er niet mee eens, maar je kunt er niet veel van zeggen, anders word je eruit gezet. Maar ik heb het acht en een halve maand volgehouden. Het was niet leuk, maar het was wel een ervaring.’’

Valk werd uit Lelystad opgehaald door vrienden met een bus van FC Twente. In Café Vrieler wachtte hem een feestje. “Ik heb mijn draai alweer gevonden, ben terug op aarde. Ik heb alles weer op regel. Ik moest van alles doen, een nieuwe accu in de auto en zo. Ik ben blij dat ik eruit ben. Je zit uiteindelijk wel opgesloten in een loods. Dat is even wennen. En je krijgt helemaal niks mee van wat er buiten gebeurt. Geen telefoon, geen radio. Maar een mens is heel flexibel. Ik heb er geen moeite mee gehad. En iedereen zit in hetzelfde schuitje. ’’

Waarom hij meedeed aan de realityshow? “Ik zat met corona en had een bedrijf in de evenementen business en toen kwam dit voorbij. Ik had altijd al een keer mee willen doen aan zoiets als Big Brother. Ik dacht ik schrijf me gewoon in en werd gelijk opgebeld. En ik heb ook geen vrouw of kinderen. Niemand om me aan te verantwoorden.’’

Of hij wat geleerd heeft van het avontuur? “Zonde van de tijd is een beetje overdreven, maar ik heb vaak op mijn tong moeten bijten. Ik was wat ouder en dan ben je wat wijzer kun je zeggen, maar je hoofd boven het maaiveld uitsteken, dat was niet slim. We zijn met 39 begonnen. In de loop van de tijd kreeg je twee groepjes. Dat ontstaat zo. Op het laatst waren er negen aan de ene kant en acht aan de andere. Dan weet je welke groep de eliminatie moet doen. Het is een spel. Ze moeten er allemaal uit tot er een winnaar is.’’

Of hij een favoriet heeft om de hoofprijs te winnen? “Erik mag ‘m winnen. Een aimabele kerel, maar hij zit wel bij de verkeerde groep. Ik blijf het wel even volgen. Ik heb er ook wel wat vriendschappen aan overgehouden. Er zijn er drie of vier die ik buiten de loods om ga ontmoeten.’’

Bron
Deze man :') sjongejonge, die wilde gewoon een keertje van bil met Eunice en vond het maar al te leuk dat Esther hem bemoederde en alles voor hem deed. Smerig mannetje.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')