Klopt. Ook nog eens een narcist.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:57 schreef mangalie het volgende:
Grote steek los bij die mafklapper, leeft op bier en peuken....
Ditquote:Op donderdag 8 juni 2023 23:22 schreef Tascha071 het volgende:
Ik mis Jeffrey!! Het is nu vreselijk saai….
Maar de vraag is, was het een spel? Wilde hij de Jaap uithangen? Als dat zo is: Chapeau. Maar ik geloof dat niet. Want zijn ware aard kwam regelmatig naar voren, ook tegen Kim.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:41 schreef wolffie het volgende:
Hij maakte tv , speelde zijn spel, je kan hem haten maar ook lief hebben. Ik vond hem irritant en keihard.Maar ik denk dat hij in het buiten leven een goeie gozer is met hart op de juiste plek. Ik hoop dat kim op je heeft gewacht. Denk dat het nu een stuk saaier is in de loods, toch wel mooi dat Jeffrey de Hartog niet de winnaar is van een jaar van je leven.
Ben jij familie van Jeffrey ofzo? Je hebt in 30 topics Jeffrey verdedigd en zijn vijanden aangevallen. Haha. Of ben jij Kim?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef Witborst het volgende:
Was eigenlijk winnaar... Maar mocht niet roken en drinken door de redactie
Hahahahaha🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:11 schreef Cirilico het volgende:
Eindelijk weg. Ga hem zeker niet missen.
[..]
Ben jij familie van Jeffrey ofzo? Je hebt in 30 topics Jeffrey verdedigd en zijn vijanden aangevallen. Haha. Of ben jij Kim?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |