abonnement Unibet Coolblue
pi_205820579


Madeleine (56)

Nanny

Madeleine kijkt tegenwoordig een stuk zelfverzekerder in de spiegel. Na een moeilijke tijd is ze op eigen kracht overeind gekrabbeld en heeft ze voor zichzelf en haar inmiddels volwassen kinderen een stabiele basis neergelegd. Ze is spontaan en zorgzaam, maar laat zich niet meer de kaas van het brood eten. Ben je nep, dan ben je af. Want Madeleine is allergisch voor arrogantie.

Met een fijn huis en een fijne baan zijn de meeste mensen wel tevreden. Maar Madeleine voelt toch dat er meer in zit. Als Nanny heeft ze het prima naar haar zin en eenmaal thuis vermaakt ze zich prima met haar beste vriendinnen. En toch kriebelt er iets. In Een Jaar Van Je Leven hoopt ze te ontdekken wat.

Madeleine vertrouwt enorm op haar gevoel en denkt dat ze daar in de groep goed gebruik van kan maken. Zelf is ze absoluut geen leider, maar wel iemand die als gevoelsmens een positieve bijdrage kan leveren. Iets wat wel nodig gaat zijn volgens haar, want met 39 onbekenden bij elkaar… zal het weleens een zooitje kunnen worden.

Op dit moment rookt Madeleine nog dagelijks haar sigaretje, over een jaar hoopt ze daar helemaal vanaf te zijn. Zodat ze met frisse blik EN een frisse adem aan een nieuw leven kan beginnen. Waar dat naartoe gaat, zal ze de komende twaalf maanden gaan ontdekken. Maar een land buiten Europa is zeker de eerste tussenstop. Want zo ver is ze nog nooit geweest. En ze kan niet wachten om met haar kinderen en vriendinnen neer te ploffen op een tropisch eiland.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:26:09 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zondag 4 september 2022 @ 20:18:48 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_205847053
Hallow Ik ben Madelene , ik heb geen flauw idee waarom ik als saai zelfingenomen arrogant oud mens eigenlijk hier aan wil meedoen...

Ohhja Ik wil winnen... :O

pi_205847169
56 jaar, uit Leidschendam
Veel meegemaakt
Zorgzaam, behulpzaam en geeft nooit op. Behoorlijk eigenwijs.
Doet altijd alles alleen, en moet leren om hulp te vragen
Gek op humor
Wil altijd de lieve vrede bewaren en het gezellig houden
Rookt 10 sigaretten per dag en moet daar dus mee stoppen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 18 september 2022 @ 17:23:38 #4
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206025206
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:23 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- Bah..! Zag deze nu pas..
  dinsdag 20 september 2022 @ 05:08:05 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 26 september 2022 @ 10:52:56 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206262996
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')