abonnement Unibet Coolblue
pi_205820525


Nadir (27)

Vulploegleider supermarkt

Met Nadir stapt er naar eigen zeggen echt een winnaar het huis in. Hij noemt zichzelf een perfectionist, een doorzetter… en misschien een beetje egoïstisch. Maar ja, dat moet je nu eenmaal zijn als je wilt winnen. En winnen staat op nummer 1 van zijn to-do-lijst voor Een Jaar Van Je Leven.

Nadir is de zoon van een Nederlandse moeder en een Marokkaanse vader. Twee verschillende werelden die vooral in de opvoeding naar voren kwamen. Volgens Nadir was het niet altijd even makkelijk, maar heeft het hem nooit aan iets ontbroken. Juist daardoor is hij de man geworden die hij nu is. Een man die weet dat je moet knokken om je doelen te bereiken. Zijn oma heeft een speciaal plekje in zijn hart en hij gaat haar dan ook absoluut missen. Met haar kan hij diepgaande gesprekken voeren, vaak ook over religieuze vraagstukken. Nadir is moslim, bidt dagelijks en zal zeker tijd vrijmaken voor de Ramadan.

In Een Jaar Van Je Leven wil Nadir bewijzen dat je ver komt met weinig… en de wil om te winnen. Dat geluk niet zit in veel spullen, maar in genieten van wat je hebt. Een wijze les die hij heeft geleerd van zijn ouders. Dus als hij dat miljoen mee naar huis mag nemen, gaat hij als eerste zijn vader en moeder trakteren op een prachtige reis.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:28:30 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205847050
27 jaar, uit Lelystad
Bloed fanatiek. Bij verlies net een klein kind.
Kan niet tegen onrecht (wie wel?)
Kan zich slecht aanpassen aan andere gedachtegangen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 14 september 2022 @ 09:29:45 #3
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206004970
Meneer is vulploegleider van een supermarkt maar vond Zoe iets te dom/simpel voor zichzelf....
  zondag 25 september 2022 @ 15:12:05 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206246282
pi_206246287
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:20:00 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206246299
quote:
geluk zit niet in veel spullen, maar in genieten van wat je hebt
Dus niet genieten van andermans dropjes. :+
pi_206311480
Ziet er een beetje uit als een lullo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206693444
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206693693
Ah, is onze vulploegleider weer aan het werk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')