Die zijn er altijd, de vrijwillige assholes die weten dat ze bekeken worden op TV en ineens flipperkastje gaan spelen..idem Influencers die capriolen gaan uithalen vanwege hun TikTak kanaaltjesquote:Op zaterdag 3 september 2022 11:47 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zorg dat je op tijd bent
Er zijn ook mollen heb ik in de wandelgangen gehoord
Freaky, is that you?quote:Op zaterdag 3 september 2022 11:47 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zorg dat je op tijd bent
Er zijn ook mollen heb ik in de wandelgangen gehoord
Vijf stapelbedden per kamer. Vier kamers dus.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:03 schreef Knikkergeitje het volgende:
Gaan ze allemaal in 1 zaal slapen?
Deur 1 2 3 en 4. Ok . Echt leuk weer zoiets.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:54 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vijf stapelbedden per kamer. Vier kamers dus.
Duurt 2 nachten voordat alle snurkers bij elkaar zijn gezetquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:55 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Deur 1 2 3 en 4. Ok . Echt leuk weer zoiets.
Al met al zijn ze dus al bijna 3 dagen bezig al die 39 "mense van de straat" TV rijp te maken... stel je voor dat er een kliekje van iets teveel mense het heft in handen gaan nemen.. Dâhmagniequote:Op zaterdag 3 september 2022 14:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Duurt 2 nachten voordat alle snurkers bij elkaar zijn gezet
Ik vind je nu al vervelend.quote:
Geweldig nieuws! Ik ga er nu alvast van genieten...quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind je nu al vervelend.
Deze user gaat de lol van de CoS/Streamverslagen/SC-topics eigenhandig slopen. Dit gaat zó hard floppen.
Je hebt bij voorbaat al een ban te pakken....quote:Op zaterdag 3 september 2022 16:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind je nu al vervelend.
Deze user gaat de lol van de CoS/Streamverslagen/SC-topics eigenhandig slopen. Dit gaat zó hard floppen.
Lijkt mij niet, misschien dat er wordt gedaan alsof, net als in utopia.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:01 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze ook de energierekening betalen?
Om die loods warm te houden, zullen ze zo'n 500.000 euris in een uitgavepotje moeten stoppen.
Verwacht ook direct na de uitzending.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Daarna is de verwachting. Maar denk dat het testbeelden tijdens de uitzending wel aan zullen gaan, tenminste zo gebeurde het bij BB ook.
Echt zo zonde dat ze er al een week in zittenquote:
Het nieuwe normaal, met BB zaten ze er ook al een dag of 4/5 in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Echt zo zonde dat ze er al een week in zitten
Hoe zat het eigenlijk met de Gouden Kooi? Ik heb dat niet heel bewust meegemaakt. Zaten ze er daar ook al even in voordat de show begon?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal, met BB zaten ze er ook al een dag of 4/5 in.
Een echte liveshow waar de bewoners het huis ingingen was voor zeker BB 1, want daar was publiek bij.
Volgens was dat al vrij direct na de échte binnenkomst met streams.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoe zat het eigenlijk met de Gouden Kooi? Ik heb dat niet heel bewust meegemaakt. Zaten ze er daar ook al even in voordat het show begon?
Gezellii toch? Beginnen met 39 volledig voor TV geïndoctrineerde bankhangers die wachten op hun volgende spelletje.. NÓTquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Met BB vond/vind ik dat ook al niet normaal, maar dat was maar een weekend, in deze show zitten ze al bijna een week bij elkaar. Dinsdag zijn ze er in gegaan, dat vind ik echt vreemd dat je dan of je dagen hebt gemist, dan morgen ineens in de livestreams valt.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat natúúrlijk never nooit om die dagelijkse kutspelletjes.. maar vechten om de restjes van een keihard ¤1Miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |