Slechts 1 maand 0.99. Stelt niet veel voor, zal voor hun eigen administratie zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
RTL XL stopt
[ afbeelding ]
Geldt alleen met een basis abo
En dan heb ook nog steeds reclame er tussendoorquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slechts 1 maand 0.99. Stelt niet veel voor, zal voor hun eigen administratie zijn.
Is er reclame binnen de livestreams met het goedkoopste abo?quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan heb ook nog steeds reclame er tussendoor
Oh ja dan kan je beter een goedkope abo nemenquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is er reclame binnen de livestreams met het goedkoopste abo?
In de uitzendingen ja, maar dan je krijgt een testbeeld te zien met het duurdere abonnement.
Dus als je je abonneert op de streams en niets anders, is de goedkoopste misschien een optie.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is er reclame binnen de livestreams met het goedkoopste abo?
In de uitzendingen ja, maar dan je krijgt een testbeeld te zien met het duurdere abonnement.
Dus als je je abonneert op de streams en niets anders, is de goedkoopste misschien een optie.
Dan ga je even plassen of zo ...quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan heb ook nog steeds reclame er tussendoor
Kan iddquote:
Ik wacht het ook ff af ...quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan iddof drinken pakken.. nja voorlopig neem ik geen videoland
Wat bijzonderquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, met de live tv-afleveringen kreeg je een testbeeld te zien ipv reclame.
Tja, wat moeten ze anders, maar het was alleen met de live uitzendingen, en weet niet of die er nu ook komen.quote:
Staat in de gids Kick-off, en niets over een liveshow.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Nee denk dat er geen liveshows komen net zoals bij Utopia. De 'launch' van zondag is ook volledig 'ingeblikt' als ik de voorstukjes zo zie.
Had Utopia liveshows?quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:53 schreef freaky40 het volgende:
Nee denk dat er geen liveshows komen net zoals bij Utopia. De 'launch' van zondag is ook volledig 'ingeblikt' als ik de voorstukjes zo zie.
Ja, alleen vallen we zo meteen in een groep die al ruim een week bij elkaar zit als de streams aan gaan. Dat vind ik wel een deceptie, nu al.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:47 schreef lonneberga het volgende:
Nog niet eens begonnen en nu al cos2,ehhh...apart.
Volgens mij hebben jullie er wel zin in
Jammer ja,juist leuk om ze live binnen te zien komenquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, alleen vallen we zo meteen in een groep die al ruim een week bij elkaar zit als de streams aan gaan. Dat vind ik wel een deceptie, nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |