@Caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, ik voel mij nu wel medeverantwoordelijk voor het einde van @:Caland
Dit is niet leuk.
Nee hij heeft het gewoon niet gered.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de 1000 en dan maar einde?
Daar kan she who shall not be named nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland pakt ondanks zijn malle fratsen altijd de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.
Een beetje zoals @onlogisch toen hij 4045 posts wilde maken.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij heeft het gewoon niet gered.
Wat een opgever
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvattingquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk post @:ggmm straks iets in de trant van "bans/notes worden niet besproken"
Caland zei dat hij niet wist dat @DJMO een nazi was. Dat is alles.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ben eigenlijk wel benieuwd naar een samenvatting
Maar bans worden niet besproken!
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland zei dat hij niet wist dat @:djmo een nazi was. Dat is alles.
Hou je wel gelijk genoeg tijd over voor WOTLK maatquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is @:djmo en waarom haat ze joden?
Krijg ik nu ook een permbam? Mijn vorige was toch slechts 2 jaar.
Ja waar gaat dit over zegquote:Op vrijdag 2 september 2022 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke maat schoenen nodig voor zulke lange tenen.
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even een kort dutje doen om nog wat aan mijn avond te hebben @:kingroland
Proost makkerquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schenk net het eerste drankje van de avond in.
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de eerste week na de vakantie altijd vreselijk. Gelukkig heb ik nu maar één weekje vakantie.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste week na de vakantie met nog een nachtritme is niet mals met een wekker.
wordt ikquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Als @:AFCNIels nu nog één keer zegt dat ik een luie mod ben dan wordt ik echt heel erg boos!
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |