Waar houd je wel van?quote:Op donderdag 1 september 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen zijn schrijfstijl, maar ik hou niet van dat soort boeken als Het Gouden Ei. Mijn kinderen trouwens allebei ook niet, dus het is kennelijk erfelijk.
ben ik wel benieuwd hoeveel bladzijden jij haalt in een uurquote:Op donderdag 1 september 2022 20:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan best
Meer lezen is sneller lezen. Ik lees engelse fantasy ook alsof het bouquetreeksjes zijn. Een miljard meters maken als kind en aanleg hebben voor hoog leestempo, dan kom je er wel.
Wist ik dat.. Nou moet ik me zeker voor mijn lol opsluiten met een boek en dat gaan zitten lezen.. en daar dan tijd voor maken.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:39 schreef SQ het volgende:
[..]
ben ik wel benieuwd hoeveel bladzijden jij haalt in een uur
Jan Siebelink bijvoorbeeld. Van mijn eigen lijst vond ik Bezonken Rood van Jeroen Brouwers erg mooi. Boeken waar niet eens zoveel gebeurt, maar wel een bepaalde sfeer wordt geschetst.quote:
Hij met jou ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:44 schreef F_r het volgende:
Ik lees graag. Maar met harry Potter kon ik niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 1 september 2022 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wist ik dat.. Nou moet ik me zeker voor mijn lol opsluiten met een boek en dat gaan zitten lezen.. en daar dan tijd voor maken.
Want ik denk stiekem dat dat laatste vooral jouw probleem is
Daarom luister ik tegenwoordig. Tijdens rijden naar kinderdingen en ov en tuindingen en koken en moestuin etc.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Kloptain't nobody got time fo nothin
Stephen Fry is mijn go-to als ik niet kan slapen. Ik vind zijn stem zo fijn, dat ik er altijd bij in slaap val.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de Harry Potter serie geluisterd verteld door Stephen Fry. Dat was echt heel tof, geweldige verteller
En ik lees het liefst thrillers. Patricia Cornwall, Lisa Gardner, Jonathan Kellerman enzo. En natuurlijk Stephen King.
Maar eh, hoe kun je nou de focus op je werk hebben als je naar een totaal niet gerelateerd verhaal luistert? Of zijn mijn hersenen gewoon gehandicapt?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:13 schreef exode het volgende:
Ik kan niet in stilte werken dus ik luister vaak podcasts tijdens mijn werk.
Zit nu in de podcasts van Daniel Verlaan.
Ik zit zelf al een tijdje te denken om de van nul tot nu stripboeken te gaan lezen. Die vond ik als kind fantastisch.
Ik ga dat denk ik ook doen. En als ouders gaan janken dat ik hun kind niet goed leer lezen… dan zeg ik: doe het lekker zelf takkentrolquote:Op donderdag 1 september 2022 21:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar eh, hoe kun je nou de focus op je werk hebben als je naar een totaal niet gerelateerd verhaal luistert? Of zijn mijn hersenen gewoon gehandicapt?
Ja, geen idee. Zo werken mijn hersenen. Ik word juist afgeleid door stilte. Ik houd dus ook echt van kantoortuinen.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar eh, hoe kun je nou de focus op je werk hebben als je naar een totaal niet gerelateerd verhaal luistert? Of zijn mijn hersenen gewoon gehandicapt?
Tot je ontdekt dat je 392726e keer Wheel of Time niet aan je neus voorbij gaat omdat je echt geen energie hebt voor 11.898 pagina's die hard lezen maar je het al doende kunt consumeren op een nieuwe manier.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:02 schreef SQ het volgende:
Eerlijk gezegd nog nooit luisterboeken geprobeerd maar het trekt me ook niet zo. Ik zie alleen nog maar mensen lopen in hun bubbel met oortjes in tegenwoordigen het voelt ook niet bepaald als "lezen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |