Bergwijn kan er ook wat van maar ik vind het leuk om een keer te zien dat je fan bent van een spelerquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Er is geen betere op de vierkante meter
Ik kan geen genoeg krijgen van zijn korte explosieve passeerbewegingenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bergwijn kan er ook wat van maar ik vind het leuk om een keer te zien dat je fan bent van een speler
Heerlijke spelerquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Er is geen betere op de vierkante meter
quote:Op zaterdag 3 september 2022 17:38 schreef Poepz0r het volgende:
Kudus in de spits. Waterhoofd heeft weer torren in z'n kop
quote:
Dit wordt te ingewikkeld voor me jongensquote:
Ja voor wie dan?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben benieuwd of Kudus voor volgend weekend een kans in de basis heeft verdiend
Ja die zit er nog niet lekker in.quote:
Zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die zit er nog niet lekker in.
Maar je wil Kudus op 10 dan? Want op zijn overzicht valt toch nog wel iets aan te merken.
Ik vind Taylor niks. Maar denk dat je prima met Taylor, Kudus en Alvarez kunt spelen op het middenveldquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt
Ik denk dat hij best op 10 kan ja en anders zie ik Taylor daar ook nog wel spelen
Taylor niks vindenquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind Taylor niks. Maar denk dat je prima met Taylor, Kudus en Alvarez kunt spelen op het middenveld
Lekker middenveldjequote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind Taylor niks. Maar denk dat je prima met Taylor, Kudus en Alvarez kunt spelen op het middenveld
Waarom vind je Taylor niks dan? Die jongen maakt toch een prima ontwikkeling door.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een speler zonder hoogstandjes en franje, beetje saai zou je bijna kunnen zeggen. Maar ik zie zijn toegevoegde waarde ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind je Taylor niks dan? Die jongen maakt toch een prima ontwikkeling door.
Ja, beetje pijnlijk. Wil hem ook niet ten onder zien gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Tadic is toch wel een held
Jammer dat hij er geen reet van bakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |