Ajax.nlquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:37 schreef Ramboetan het volgende:
Waarschijnlijk al 8000 keer gevraagd maar hier nog een keertje. Is er een betrouwbare website om kaartjes te kopen voor eredivisie wedstrijden? Marktplaats heb ik mijn vraagtekens bij.
Ik denk dat Tadic zijn energie spaarde voor deze zes potten, dat komt nog wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:25 schreef Black-Death het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de opstelling tegen Rangers.
Enige 2 zekerheidjes zijn Blind en Tadic
Ik ga in ieder geval wel eerder naar huis idd, maar kan helaas niet naar stadionquote:Op woensdag 7 september 2022 09:02 schreef Simmertje het volgende:
Matchdayyyyyy.
Blijft wel een drama tijd. Hoeveel Ajacieden gaan een uurtje eerder weg van werk vandaag.
Eh, je weet dat Ajax om 18:45 speelt hé?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:33 schreef Intint het volgende:
Zo naar werk en dan net op tijd thuiskomen om 20:30 om met een goede pot bier de match te gaan kijken. Succes straks allemaal!
Dan kun je inderdaad aanschuiven om Inter - Bayern te kijken, Ajax begint al om 18:45quote:Op woensdag 7 september 2022 09:33 schreef Intint het volgende:
Zo naar werk en dan net op tijd thuiskomen om 20:30 om met een goede pot bier de match te gaan kijken. Succes straks allemaal!
Vreemd zeg, terwijl je zoveel met Ajax hebtquote:Op woensdag 7 september 2022 10:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op een of andere manier leeft deze wedstrijd echt voor geen meter bij me.
Lekker man geniet er van vanavond om 21:00quote:Op woensdag 7 september 2022 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom draagt die keeper een helmpje?quote:Op woensdag 7 september 2022 10:48 schreef TornadoDK het volgende:
Ik weet niet wat hilarischer is die 9 uur grap of de uitgoal telt dubbel grap ze zijn allebei zo goed.
Niet verraden. Ik moet nog kijken.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar 21:00
Dan weet ik namelijk de uitslag!
Dan zou ik even bij alle soorten van media wegblijven.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet verraden. Ik moet nog kijken.
Betere uitslag dan PSVquote:Op woensdag 7 september 2022 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar 21:00
Dan weet ik namelijk de uitslag!
Dat verwacht ik ook, maar toch maar even quoten voor de zekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |