Deze reactie slaat idd nergens op.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:06 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is toch ook een sport die niet echt leeft in Nederland, dus ik snap het op zich wel.
Aan de andere kant snap ik jou ook wel weer, ts.
Ik bedoel, bij mij leeft geen enkele sport dus boeien, maarja, dat is ook zo'n dooddoener.
Een begripvolle maar weinig behulpzame reactie dus.
Viola Holt. Leer lezen.quote:
Nou, daar wil ik toch wel een klein bezwaartje tegen aantekenen, eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze reactie slaat idd nergens op.
Over sportteams gesproken. Feijenoord won in 2001 de Europacup. De turn meiden werden sportteam van het jaar omdat ze derde werden op het EK.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Je moet gewoon een 'sportteam van het jaar' maken, met een verzameling sporters bij elkaar. In plaats van één man en één vrouw, dat is vrijwel nooit zo aan te wijzen dat iedereen het er mee eens is.
Ach, de afgelopen jaren was het allemaal best logisch. In elk geval prima begrijpbare keuzes als je naar de laatste 5-10 jaar kijkt.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over sportteams gesproken. Feijenoord won in 2001 de Europacup. De turn meiden werden sportteam van het jaar omdat ze derde werden op het EK.
Voetbal is sowieso ondergeschikt als sporters mogen kiezen.
Wie zegt dat:? Begrijpend lezen moet een schoolvak worden.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:40 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus als je als honkballer een paar Homeruns slaat ben je meteen Sporter van het Jaar?
Nice!
Korte termijn politiek. Wie heeft het over de laatste jarenquote:Op donderdag 1 september 2022 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen jaren was het allemaal best logisch. In elk geval prima begrijpbare keuzes als je naar de laatste 5-10 jaar kijkt.
Er zijn in de historie inderdaad wel aparte keuzes gemaakt, daar zijn we het zeker met elkaar over eens. Gelukkig lijkt dat inmiddels te verbeteren.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Korte termijn politiek. Wie heeft het over de laatste jarenIk haal juist voorbeelden uit de historie aan.
JIJ stelt dat, omdat je in de TT jankt dat een wielrukker of schaatser altijd in aanmerking komt voor SMvhJ, terwijl je boehoe doet als iemand een homorun slaat en dan zomaar ineens geen SMvhJ meer kan zijn. Boe-hoe.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat:? Begrijpend lezen moet een schoolvak worden.
Je praat als een Antilliaan en ik lig in een deuk om je woordgrapjes. Schoolkrant al gebeld ?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:19 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
JIJ stelt dat, omdat je in de TT jankt dat een wielrukker of schaatser altijd in aanmerking komt voor SMvhJ, terwijl je boehoe doet als iemand een homorun slaat en dan zomaar ineens geen SMvhJ meer kan zijn. Boe-hoe.
Nu snap ik waarom antillianen er zo goed in zijn. Janken. Janken. En nog eens janken.
Terechte klacht! Jank on!
Schoolkrentquote:Op donderdag 1 september 2022 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je praat als een Antilliaan en ik lig in een deuk om je woordgrapjes. Schoolkrant al gebeld ?
Klappen.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:51 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Schoolkrent
Niet gelijk big gaan en Jeugdjournaal klappen
Ik heb een paar stalkers. Bij de varkens sta je op één.quote:Op donderdag 1 september 2022 15:01 schreef Het_Bokje het volgende:
1 big voor je topic
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |