Waarom zouden we dat in godsnaam willenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:47 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we Xavi Simons niet gewoon kopen ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat in godsnaam willen
Dat is de vraag, als je je scouting op orde hebt en al allemaal lijstjes klaar hebt liggen inclusief maximale ingeschatte waarde dan is dat wel anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, daarom alleen gericht kopen. En niet overhaast in de laatste uren nog even wat transfers er doorduwen voor veel teveel geld. Krijg dan altijd van die Kerlon ('zeehond') visioenen.
Die tijd is geweest gelukkig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Dijks weer op de markt is
#buitenkansje
Gratis af te halen nog wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Dijks weer op de markt is
#buitenkansje
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar we kunnen morgen ook nog verkopen.
Dat gevoel hadden je ouders ook bij je geboorte deceptie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:04 schreef Simmertje het volgende:
Dus momenteel alle 3 nog niet officieel aangekondigd. Dit kan nog een grote deceptie worden haha.
Gaan ze allemaal mooi tussen 23:45 en 23:59 announcen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:04 schreef Simmertje het volgende:
Dus momenteel alle 3 nog niet officieel aangekondigd. Dit kan nog een grote deceptie worden haha.
Is ook maar een gerucht he.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als die keeper ook meerdere zaakwaarnemers heeft.
Eerst een dick pic maken en dan gelijk telefoon in de la.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:14 schreef Ferdii het volgende:
Ik neem aan dat er intern al lang is gecommuniceerd dat na de transfer van antony ieder bod op welke speler dan ook direct afgewimpeld wordt? oprotten met al die spelers die ineens weigeren te spelen/trainen etc. Had je maar geen meerjarig contract moeten tekenen...
Een nieuw filmpje ala telefoon la van overmars zou goed zijn
Ergens snap ik het wel, je kunt Gorter dan wel afschrijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rvc ook niet blij met Vlachodimos?
Dat moet eigenijk ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, je kunt Gorter dan wel afschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |