Wel een 0 naar 100 typequote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Flauw. was het zon festival type?
Maar vind wat minder als zij dan zo iets anders voorstelt, jij nee zegt dat die hele afspraak dan niet meer door gaatquote:
Dat is inderdaad wel suf en zelfs ook wel een beetje prinsessengedragquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind wat minder als zij dan zo iets anders voorstelt, jij nee zegt dat die hele afspraak dan niet meer door gaat
Mja stom.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar vind wat minder als zij dan zo iets anders voorstelt, jij nee zegt dat die hele afspraak dan niet meer door gaat
Ze zat al bijna in het vliegtuig naar Zanzibar met je.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze wou vrijdag gelijk naar een festival en ik vond dat een te grote stap
Mja. Snap niet waarom het allemaal zo op de hoogste versnelling moet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zat al bijna in het vliegtuig naar Zanzibar met je.
Dat zag ik al aankomen wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Snap niet waarom het allemaal zo op de hoogste versnelling moet.
mja gaat wel erg hard, heb je der al gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Snap niet waarom het allemaal zo op de hoogste versnelling moet.
Nu pas?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:41 schreef Karzai het volgende:
maar eens gaan koken, begin trek te krijgen
Kan dimmy zich niet ook bij jou inschrijven voor matchmaking?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen wel.
Maar volgende keer vast beter.
zeg balquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De meeste pizzas hebben kaas. Wat heb jij voor kaasloze pizzaquote:
Met kip, spek en groentenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
De meeste pizzas hebben kaas. Wat heb jij voor kaasloze pizza
Kaas doe je er alleen over zodat je de rest niet meer proeftquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder kaas is het een rond mormel
Ik stel toch de vraag:quote:
2023quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik stel toch de vraag:
Wanneer ga je weer bakken op het strand
dan doe je het verkeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaas doe je er alleen over zodat je de rest niet meer proeft
Nee hoor, gewoon lekker van de pizza genieten en de korstjes dippen in de knoflooksausquote:
Tijd voor een koekje.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreetboei
Bakje yoghurt met vla en hagelslag hierquote:
Dit jaar niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik stel toch de vraag:
Wanneer ga je weer bakken op het strand
Nou en, we kloppen hier allemaal toch al nietquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaas vervangen door appelmoes
Nee appelmoes moet bij de frietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaas vervangen door appelmoes
Ja nou he.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, we kloppen hier allemaal toch al niet
Jij ook Karzaiquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:19 schreef Karzai het volgende:
ik ga nog een beetje zappen en doe de computer uit
Nog een fijne avond mensen!
Waar wandel je het liefst?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze week en volgende week rond ik een aantal projectjes af. Eens kijken wat het weer doet. Een weekendje wandelen spreekt me wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |