abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205803868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:43 schreef YStec het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet...

Je hebt aan haar nooit duidelijk gemaakt wat je ervan vindt? Je praat niet met haar over haar gedrag met haar? En dan dus vooral op het moment dat het rustig is en jullie allebei nuchter zijn...

Dat is toch heel erg normaal in een relatie? Als je iets niet fijn vindt, geef je dat aan. Alleen door met elkaar te praten kun je rekening houden met elkander.

En dan gaat het dus ook vooral om hoe je het allemaal verwoordt. Je kunt prima aangeven wat je opmerkt, en dat bespreken. Dat betekent niet dat je meteen dingen oplegt of zo, maar gewoon gedachten uitwisselt met elkaar.

Ze heeft nu iets gedaan wat jij niet fijn vindt, maar zij weet helemaal niet dat jij dat niet fijn vindt. Dus hoe kan ze überhaupt rekening houden met je?
Dat doen we zeker. Misschien niet altijd op het moment suprême, maar we reflecteren zeker. En dit onderwerp is al eens voorbij gekomen, maar in het kader van leven en laten leven, leggen we elkaar geen restricties op. In geen geval. Ja, andere vrouwen/mannen zijn een no-go, maar voor de rest. Alles kan en mag: in overleg! Daarin verschillen we echt niet van andere stellen. Ik werk in het onderwijs en als ik daar één ding heb geleerd dan is het communicatie. Daarin heb ik haar echter wel vanaf punt 0 mee moeten nemen.
pi_205803885
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:47 schreef Leandra het volgende:
Maar het ziekenhuis.... hebben die haar vanwege het problematische gebruik doorverwezen naar iets of iemand?
Of hebben ze haar weer gewoon laten gaan toen ze weer op haar benen kon staan?
Laten gaan. Niet elk verhaal hoeft een problematisch verhaal te zijn, me dunkt. En zij weten natuurlijk niet dat dit een terugkerend iets is.
pi_205803892
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:47 schreef Leandra het volgende:
Maar het ziekenhuis.... hebben die haar vanwege het problematische gebruik doorverwezen naar iets of iemand?
Of hebben ze haar weer gewoon laten gaan toen ze weer op haar benen kon staan?
Volgens mij is dat soort tweedelijns zorg tegenwoordig grotendeels wegbezuinigd, behalve voor de écht extreme gevallen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 31 augustus 2022 @ 16:57:51 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205803932
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom kan zo iemand ook niet op een stoel in slaap vallen? Kwade dronk zal ik nooit goed begrijpen, tenzij je lastig gevallen wordt of uitgedaagd wordt ofzo.
Ik vind dat festivalverhaal ook al bizar; dat ze met haar straalbezopen kop een vrouw aanvalt omdat die met TS staat te praten, en dan dusdanig dat ze daarvoor opgepakt is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 31 augustus 2022 @ 16:59:00 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205803943
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef DjVero het volgende:

[..]
Laten gaan. Niet elk verhaal hoeft een problematisch verhaal te zijn, me dunkt. En zij weten natuurlijk niet dat dit een terugkerend iets is.
Mwah, als iemand zich in coma zuipt dan lijkt me dat er per definitie sprake is van een problematische situatie.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:53 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Volgens mij is dat soort tweedelijns zorg tegenwoordig grotendeels wegbezuinigd, behalve voor de écht extreme gevallen.
Dat is wel triest idd, en waarschijnlijk ook de reden dat ze gewoon kon gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205803954
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind dat festivalverhaal ook al bizar; dat ze met haar straalbezopen kop een vrouw aanvalt omdat die met TS staat te praten, en dan dusdanig dat ze daarvoor opgepakt is....
Ja dat is behoorlijk problematisch..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:00:24 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205803962
Dit is natuurlijk de pest van alcohol. Als daardoor je remmingen wegvallen, kan ook de rem eraf voor doordrinken tot je erbij neervalt.

Het blijft bij haar dan nog beperkt tot bepaalde festiviteiten, als ik het zo lees. Volgens mij kun je twee dingen doen: de volgende keer maar weer afwachten waar het schip strandt. Of de volgende keer is zij de bob.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205803974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom kan zo iemand ook niet op een stoel in slaap vallen? Kwade dronk zal ik nooit goed begrijpen, tenzij je lastig gevallen wordt of uitgedaagd wordt ofzo.
Alcohol neemt remmingen weg en laat zo opgekropte gevoelens en gedachten de vrije loop.
Iemand met een kwade afdronk zal eerder uit de slof schieten dan iemand die dat niet heeft, omdat er op de achtergrond meer speelt (werk, relatie, hobby, familie, enzovoort). Op zo'n moment is lastig gevallen of uitgedaagd worden de druppel die de emmer doet overlopen, aangezien de remmingen zonder alcohol een uitbarsting begrenzen of helemaal niet laten voorkomen.
Alcoholisten drinken alcohol omwille het ergens in willen vluchten, omdat de wereld waarin zij leven - of hetgeen hen is aangedaan - niet met eigen middelen kan worden opgelost (denkwijzen en missen van psychologische hulpmiddelen en medicatie). Net zoals met elke andere verslaafde het geval is.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:08:15 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205804026
Over het algemeen versterkt alcohol je gemoedstoestand, maar sommige mensen hebben een lieve of een kwade dronk, als dat laatste het geval is moet je echt binnen de grenzen blijven.
Als je niet standaard last hebt van een kwade dronk en je bent in een pestbui dan is teveel drinken ook de manier om in de problemen te komen.

Maar ik vind het wat te gemakkelijk "rem kwijt en dus geen rem op je alcoholgebruik" zo werkt dat in principe niet.
De meeste mensen weten prima wanneer het genoeg is, en als je al begint met iedere 10 minuten een glas wijn naar binnen kieperen dan weet je ook dat je daardoor heel snel in de problemen komt.

De enigen die ik ken die ook werkelijk geen rem hebben als ze drinken zijn degenen die alcoholist zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:09:59 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205804044
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:08 schreef Leandra het volgende:
Over het algemeen versterkt alcohol je gemoedstoestand, maar sommige mensen hebben een lieve of een kwade dronk, als dat laatste het geval is moet je echt binnen de grenzen blijven.
Als je niet standaard last hebt van een kwade dronk en je bent in een pestbui dan is teveel drinken ook de manier om in de problemen te komen.

Maar ik vind het wat te gemakkelijk "rem kwijt en dus geen rem op je alcoholgebruik" zo werkt dat in principe niet.
De meeste mensen weten prima wanneer het genoeg is, en als je al begint met iedere 10 minuten een glas wijn naar binnen kieperen dan weet je ook dat je daardoor heel snel in de problemen komt.

De enigen die ik ken die ook werkelijk geen rem hebben als ze drinken zijn degenen die alcoholist zijn.
En bij haar werkt het kennelijk zo dat ze die glazen naar binnen blijft kieperen.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:15:36 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205804092
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En bij haar werkt het kennelijk zo dat ze die glazen naar binnen blijft kieperen.
Maar ze begint ook al met iedere 10 minuten een glas, dan weet je dat je problemen gaat krijgen, de vraag is dan of je het er niet om doet, want die eerste 3 glazen in een half uur snap je echt wel dat je dat niet kunt blijven doen.

Als ze die rem met alcohol niet heeft dan moet ze daar een conclusie uit trekken.

Overigens ken ik iemand die die rem ook niet heeft en al zo'n 30 jaar "allergisch voor alcohol" als excuus heeft, want anders gaat ze heel raar doen. De vriendin van TS gaat ook heel raar doen met alcohol op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205804190
Ik zou er klaar mee zijn en de echtscheiding aanvragen. Huwelijkse voorwaarden?
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:35:01 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205804268
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar ze begint ook al met iedere 10 minuten een glas, dan weet je dat je problemen gaat krijgen, de vraag is dan of je het er niet om doet, want die eerste 3 glazen in een half uur snap je echt wel dat je dat niet kunt blijven doen.

Als ze die rem met alcohol niet heeft dan moet ze daar een conclusie uit trekken.

Overigens ken ik iemand die die rem ook niet heeft en al zo'n 30 jaar "allergisch voor alcohol" als excuus heeft, want anders gaat ze heel raar doen. De vriendin van TS gaat ook heel raar doen met alcohol op.
Best kans dat ze ‘het erom doet’. Ze ziet zo’n feest als gelegenheid om eens goed los te gaan. En TS kent zelf die mateloosheid ook, vertelt hij.

“Allergisch voor alcohol”? Ik snap nooit zo goed waarom je een smoes zou moeten hebben om niet te drinken.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 17:41:09 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205804312
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Best kans dat ze ‘het erom doet’. Ze ziet zo’n feest als gelegenheid om eens goed los te gaan. En TS kent zelf die mateloosheid ook, vertelt hij.

“Allergisch voor alcohol”? Ik snap nooit zo goed waarom je een smoes zou moeten hebben om niet te drinken.
Ik snap ook niet waarom je zo'n excuus zou gebruiken, maar het gebeurt.
Overigens zou het voor de vrouw van TS een prima excuus zijn, als ze niet gewoon kan zeggen dat ze niet (meer) drinkt.
Scheelt wel dat dit verhaal wel rond zal zijn gegaan, dus dat er nu heel veel mensen zijn die weten dat ze er niet mee om kan gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205804593
Ik bespeur een patroon in je gedrag: een geliefde (je stiefkind, je vrouw) doet iets wat je niet aanstaat en jij doet meteen alsof die persoon niet meer bestaat voor je. Bij je vrouw dreig je met een scheiding, bij je stiefzoon indertijd met wegsturen, als ik het me goed herinner. Ik snap die familieleden wel die jou kwalijk nemen dat je je vrouw niet steunde.

Ik vind het schokkend dat je je vrouw nog niet hebt gezien...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205804656
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:26 schreef Document1 het volgende:
Ik zou er klaar mee zijn en de echtscheiding aanvragen. Huwelijkse voorwaarden?
Mja, ik dus niet. Ik geef haar niet zo snel op, zeker omdat het godzijdank maar eens in het jaar, of nu dan dus eens in de drie jaar, goed fout gaat. Ik kan daarnaast ook moeilijk diepgaande emotionele bindingen aangaan, zij idem, dus dat het al zo lang wel goed gaat (zonder alcohol), doet mij beseffen dat ik superdom ben geweest door te roepen dat ik wil scheiden. 8)7 Maarja, ik roep wel eens vaker wat zonder er eerst bij na te denken, helemaal als de emotie het overneemt. Ik ben hier ook wel eens los gegaan, waarvan ik achteraf denk, jezus, wacht nou eerst even. Dat heb ik nu wél gedaan

quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het er met haar over moet hebben, maar het 'erom doen' snap ik niet zo goed. Ze zegt zelf altijd dat ze liever thuis blijft, ik snap nu misschien wel waarom....

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bespeur een patroon in je gedrag: een geliefde (je stiefkind, je vrouw) doet iets wat je niet aanstaat en jij doet meteen alsof die persoon niet meer bestaat voor je. Bij je vrouw dreig je met een scheiding, bij je stiefzoon indertijd met wegsturen, als ik het me goed herinner. Ik snap die familieleden wel die jou kwalijk nemen dat je je vrouw niet steunde.

Ik vind het schokkend dat je je vrouw nog niet hebt gezien...
Ik weet dat ik kansloos ben, ja. Maar ik heb ook nooit goed in dit soort situaties leren handelen, want ik had een vader die er op los schreeuwde en een enkele keer erop los sloeg...
In vele situaties kan ik dondersgoed tot tien tellen, maar soms ook gewoon niet. Dan weet ik niet wat ik met mezelf aan moet...

Helemaal die avond overigens. De frustratie zat me tot aan m'n nek. Werkelijk iedereen die met z'n dronken kop mij die dansvloer op probeert te trekken, mijn vrouw die zich vol laat lopen en als ik daar wat van zeg (misschien niet tactisch, maar toch), is het heibel, als ik dan eindelijk wel die dansvloer opga omdat er goede muziek werd gedraaid, sta ik tussen de dronken idioten die om je nek gaan hangen, m'n neef die me maar niet met rust laat, één van m'n broers die me als "kankersaaie hond" bestempelt. Het was frustratie op frustratie op frustratie, maar ik liet dat allemaal gaan omdat ik daar géén scène wil trappen. Als dan ook nog mijn vrouw knock-out gaat, is dat de spreekwoordelijke druppel.
pi_205804682
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:17 schreef DjVero het volgende:

[..]
Mja, ik dus niet. Ik geef haar niet zo snel op, zeker omdat het godzijdank maar eens in het jaar, of nu dan dus eens in de drie jaar, goed fout gaat. Ik kan daarnaast ook moeilijk diepgaande emotionele bindingen aangaan, zij idem, dus dat het al zo lang wel goed gaat (zonder alcohol), doet mij beseffen dat ik superdom ben geweest door te roepen dat ik wil scheiden. 8)7 Maarja, ik roep wel eens vaker wat zonder er eerst bij na te denken, helemaal als de emotie het overneemt. Ik ben hier ook wel eens los gegaan, waarvan ik achteraf denk, jezus, wacht nou eerst even. Dat heb ik nu wél gedaan
[..]
Ik weet dat ik het er met haar over moet hebben, maar het 'erom doen' snap ik niet zo goed. Ze zegt zelf altijd dat ze liever thuis blijft, ik snap nu misschien wel waarom...
[..]
Ik weet dat ik kansloos ben, ja. Maar ik heb ook nooit goed in dit soort situaties leren handelen, want ik had een vader die er op los schreeuwde en een enkele keer erop los sloeg...
In vele situaties kan ik dondersgoed tot tien tellen, maar soms ook gewoon niet. Dan weet ik niet wat ik met mezelf aan moet...

Je begint deze post dat je haar niet zo snel laat vallen. Maar dat doe je dus wel, en met je stiefzoon toen ook al.

Knap dat je nu durft te zeggen dat het door je verleden komt maar wanneer ga je daar dan eens aan werken? Ga met iemand praten, lijkt me ook een goede tip voor jouw vrouwen.
pi_205804751
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je begint deze post dat je haar niet zo snel laat vallen. Maar dat doe je dus wel, en met je stiefzoon toen ook al.

Knap dat je nu durft te zeggen dat het door je verleden komt maar wanneer ga je daar dan eens aan werken? Ga met iemand praten, lijkt me ook een goede tip voor jouw vrouwen.
Er is nu twee keer iets gebeurd waarbij ik niet goed weet hoe te handelen en ineens heb ik een probleem :? Ik leer hier hopelijk ook weer iets van, bijv. dat ik me niet moet laten opfokken op zo'n avond door een stel alcoholisten. Ik heb misschien niet goed gehandeld, teveel laten leiden door emoties dit dat, maar ik ben niet degene die opgehaald is door een ambulance vanwege teveel alcohol op 36-jarige leeftijd...

Vrouwen? Ik vind eentje al lastig genoeg soms....
  woensdag 31 augustus 2022 @ 18:38:42 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205804834
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:29 schreef DjVero het volgende:

[..]
Er is nu twee keer iets gebeurd waarbij ik niet goed weet hoe te handelen en ineens heb ik een probleem :? Ik leer hier hopelijk ook weer iets van, bijv. dat ik me niet moet laten opfokken op zo'n avond door een stel alcoholisten. Ik heb misschien niet goed gehandeld, teveel laten leiden door emoties dit dat, maar ik ben niet degene die opgehaald is door een ambulance vanwege teveel alcohol op 36-jarige leeftijd...

Vrouwen? Ik vind eentje al lastig genoeg soms....
Je hebt het nu over je vrouw toch?
komt erg neerbuigend of min over dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205805057
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Je hebt het nu over je vrouw toch?
komt erg neerbuigend of min over dit.
Nja, door haar heb ik wel een erg negatieve mening over alcohol ontwikkeld. Het haalt het slechtste in mensen naar boven. Onbegrijpelijk dat het zo maatschappelijk geaccepteerd is, kan er niks anders van maken.

Als ze nuchter is, is ze een engeltje en zijn wij perfect voor elkaar.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 18:58:11 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205805058
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 18:17 schreef DjVero het volgende:

[..]
[..]
Ik weet dat ik het er met haar over moet hebben, maar het 'erom doen' snap ik niet zo goed. Ze zegt zelf altijd dat ze liever thuis blijft, ik snap nu misschien wel waarom....
[..]

Helemaal die avond overigens. De frustratie zat me tot aan m'n nek. Werkelijk iedereen die met z'n dronken kop mij die dansvloer op probeert te trekken, mijn vrouw die zich vol laat lopen en als ik daar wat van zeg (misschien niet tactisch, maar toch), is het heibel, als ik dan eindelijk wel die dansvloer opga omdat er goede muziek werd gedraaid, sta ik tussen de dronken idioten die om je nek gaan hangen, m'n neef die me maar niet met rust laat, één van m'n broers die me als "kankersaaie hond" bestempelt. Het was frustratie op frustratie op frustratie, maar ik liet dat allemaal gaan omdat ik daar géén scène wil trappen. Als dan ook nog mijn vrouw knock-out gaat, is dat de spreekwoordelijke druppel.
Voor wat het waard is: ik lees dat je kritisch naar je eigen gedrag kunt kijken. Nu nog kijken hoe je weer on speaking terms komt met je vrouw en dit in de toekomst kunt voorkomen.

Ik vind het niet zo gek om voor een volgende keer toch duidelijke afspraken te maken over niet of beperkt drinken en op tijd naar huis gaan.

Ik snap je ergernis over die dronken toestand van de andere aanwezigen heel goed. Zij bleven je vrouw alcohol geven toen de bar het haar al niet meer wou geven. Ik lees wel vaker over mensen die tijdelijk of voor langere tijd drank laten staan en dan pas merken hoe vervelend dronken mensen eigenlijk zijn. Nu heb je het als bob eens meegemaakt.
pi_205805188
Als er alcohol in een relatie zit en de een drinkt teveel, dan houd de relatie op.

Het wordt toch alleen maar meer en vaker, als je je daaraan ergert is het tijd om te breken. Je kan ook het jarenlang aanzien, maar ook als zij wil stoppen met alcohol, dan houd de relatie ook op. Anders valt ze zo weer terug naar haar drank hoeveelheden, door relatie-triggers.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 19:12:10 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205805241
Als je je eigen opmerkingen over je vrouw terugleest. En er niet was toen je haar nodig had. Zou het toch niet kunnen dat je emotioneel afstand hebt genomen van je vrouw en dat ze misschien wel een pijnlijk punt raakt als ze zegt dat je niet van haar houdt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator woensdag 31 augustus 2022 @ 19:58:36 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205805776
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 16:12 schreef DjVero het volgende:

[..]
[..]
Ik heb ook wel een beetje spijt daarvan, maar deze twee reacties illustreren perfect waarom er een wig is geslagen in de familie- en vriendenkring. "Je houdt niet meer van me", slingert ze werkelijk élke keer naar mijn hoofd als ze dronken is (zo ook afgelopen zaterdag), terwijl ik NOOIT blijk daarvan heb gegeven. Ik ben juist dolgelukkig met haar en als ze nuchter is dan weet ze dat ook. De ene keer dat ik met een andere vrouw sta te praten op bijv. een festival, valt ze die vrouw me-teen aan als ze dronken is. Ze is een keer opgepakt geweest daarvoor - vechten op een festival. Ik wil dat gezeik niet (meer).

De keren dat ik er wel voor haar ben geweest, zijn er genoeg geweest. Qlimax 2019 (hardstyle/hardcore-feest in de Gelredome) is de laatste keer dat ze zó dronken is geweest en als het niet aan mij had gelegen, was ze van de trappen gekukeld. En ik ben zelf echt geen heilige hoor. Full Moon Party in Thailand nog veel langer geleden was ik zo op een willekeurige boot gestapt en zonder haar had ik in het water gelegen. Beide keren konden we allebei nog wel lopen, dus soit.

Afgelopen zaterdag zag ik het alweer helemaal aankomen, maar als ik daar dan wat van zeg, staat mevrouw daar toch een scène te trappen. Ja, dan prevaleert mijn woede als het daadwerkelijk misgaat.

Het enige wat er in de dynamiek niet goed gaat, zijn de cultuurverschillen. En vanuit haar cultuur is het not done om je verlies te erkennen danwel over gevoelens te praten. Dus daarin liggen verbeterpunten, zeker. Maar om zo stellig te beweren dat er iets niet goed zit tussen ons vind ik wel wat ver gaan.
Maar...je stelt dat het nergens op slaat dat je niet van haar houdt maar dan gebeurt er iets en jij draait haar letterlijk en figuurlijk de rug toe. Dan kun jij wel stellen dat je nooit aanleiding hebt gegeven aan haar om dat te denken maar schijnbaar ziet zij dat anders, want hoe wil je dit anders interpreteren vanuit haar oogpunt?

Ik snap haar wel.

Maar buiten dat gaat er hier iets grandioos mis. Je kunt roepen wat je wil, maar jullie relatie is niet gelijkwaardig en niet gezond. Daar kun je het niet mee eens zijn of denken wat weet jij er nou van, en inderdaad, ik weet niks, maar gebaseerd op wat je schrijft krijg ik een beeld van jullie relatie die zo ver af staat van wat ik (jaja subjectief) normaal en gezond vindt dat ik dit niet eens een relatie zou noemen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 31 augustus 2022 @ 21:38:28 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205806797
Ik vind het ook wel een beetje hypocriet: zelf wel iedere week blowen met je vrienden (of misschien nu wat minder)
En dan helemaal over de zeik zijn van je vrouw die heel soms (wel veel te veel) drank naar binnen werkt .
In dit topic heb je het over drank en drugs maar zelf gebruik je ook in feite ook drugs .
Verder ben ik eens met wat CoolGuy in zijn reactie zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')