SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Hij was transfervrij. Vind het ook niet echt een versterking voor ze t.o.v. Ocampos.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebbe Januzaj al gekocht omdat ze dachten dat Ocampos naar Ajax ging♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
was een ander die dat een aantal topics geleden gedaan heeft, ben de naam kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
Waarom staan er allemaal nietszeggende oude foto's in de OP?
[..]
Oh laat maar ik snap het al![]()
Was er maar iemand in dit topic die er iets tegen kon doen.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef Wertha het volgende:
Wat een transferzomer zeg.
En we zijn nog niet klaar.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was er maar iemand in dit topic die er iets tegen kon doen.
Hopla![]()
Eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.
En als Kluivert komt een 6 ofzo.![]()
Ocampos wordt nu voor 15 miljoen aangeboden. Die kan er dus niets van.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Je loopt achter.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het afketsen van Ocampos lijkt mij prima. Het komt meer over als een Luque dan als een Bergwijn.![]()
keepertje erbij en het is wel een 9 hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Ocampos en Grilietsjj nog komen geef ik het een dikke 8.5. Was een 9 geweest als Ziyech was gekomen maar Ziyech.komt.niet.![]()
Zijn we wel van mokkiemok af. 8.5quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Eens.
En als Kluivert komt een 6 ofzo.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die gozer van Benfica gaat niet meer komen gok ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
keepertje erbij en het is wel een 9 hoor
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weer![]()
![]()
Gewoon een meesterlijke onderhandeling dus.quote:Sevilla zou nog 'slechts' 15 miljoen euro willen voor Ocampos
Wordt Lucas Ocampos vandaag dan toch speler van Ajax? Sevilla zou ondanks een akkoord over een transfersom van 20 miljoen nu bereid zijn om genoegen te nemen met 15 miljoen euro, omdat de club met het oog op de komst van Adnan Januzaj graag van de 28-jarige aanvaller af wil. De raad van commissarissen van Ajax blokkeert de transfer van Ocampos voorlopig, maar mogelijk brengt de lagere transfersom daar nu verandering in. (Bron: De Telegraaf en VI)![]()
ik bedoel wel die griek van Benfica, die Flekken is geen verbetering, slechts een verjongingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die gozer van Benfica gaat niet meer komen gok ik.
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weer![]()
Als je Ajax de laatste jaren iets niet kan verwijten dan is het "bord op schoot-scouting". Daarvoor moet je toch echt in Eindhoven zijn....quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die gozer van Benfica gaat niet meer komen gok ik.
En anders krijg je Flekken er bij, bord op schoot scouting weerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je Ajax de laatste jaren iets niet kan verwijten dan is het "bord op schoot-scouting". Daarvoor moet je toch echt in Eindhoven zijn....![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Euh dit jaar nog gewoon: Brobbey (17 miljoen lol) en (potentieel) Flekken.![]()
![]()
We blijven joden. Alles kopen voor een fooi genotquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Als die tering-RVC nu nog steeds dwars blijft liggen dan moeten ze tegen de muur.
#rvctegendemuur![]()
Inderdaad. Maar wel weer prima onderhandeld van Ajax, onbedoeld of niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ocampos wordt nu voor 15 miljoen aangeboden. Die kan er dus niets van.![]()
Kan natuurlijk zomaar eens zijn ingefluisterd door de zaakwaarnemer om het zo te spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het afgesproken werk is zou het echt geniaal zijn, maar dat zal wel niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: