SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Op basis van wat beelden op youtube. Functionele techniek, vrij snel, sterk en een goed schot. Vind hem wel wat van Bergwijn hebben qua type voetballer.![]()
Je kent hem alleen van FIFA maatje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed onze grote vriend Ocampos had vorig seizoen 1 goal meer gemaakt dan Ziyech![]()
Ik kijk niet alles van Sevilla maar heb hem wel vaker in samenvattingen gezien. Dus snap niet wat een game hier mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kent hem alleen van FIFA maatje.![]()
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:22 schreef Wotte het volgende:
Op basis van wat beelden op youtube. Functionele techniek, vrij snel, sterk en een goed schot. Vind hem wel wat van Bergwijn hebben qua type voetballer.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Je moet inderdaad wel even zoeken naar een fatsoenlijke complicatie. Zegt misschien meer over de kwaliteit van de makers dan de speler. Kan ook andersom. Denk dat hij alleen al op fysiek potten gaat breken in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.![]()
Toch lees ik overal lovende verhalen over hem, tot aan 2020.. sindsdien was het niet veel meer schijnbaar. Misschien heeft hij juist een nieuwe uitdaging en nieuwe omgeving nodig om weer te shinen. Net als Neres bij Benfica nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Op basis van het meest contextloze platform YouTube je conclusies trekken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Type Yaremchuk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind die beelden van Youtube juist alles behalve indrukwekkend. Beetje logge, lange speler, niet frivool en geen bijzondere techniek. Dit terwijl die complicaties juist een samenraapsels moeten zijn van de beste momenten van een speler. Dus als dit het beste is kan het de Ajax fans nog wel eens behoorlijk gaan tegenvallen. Daarnaast betaalt men hier gewoon wel 20 miljoen voor en valt het te betwijfel of zo'n speler restwaarde heeft gezien de leeftijd.![]()
Je kan wel op basis van een paar beelden zien of iemand kan voetballen of niet. Althans als je zoveel verstand van zaken hebt als ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan wel op basis van een paar beelden zien of iemand kan voetballen of niet. Althans als je zoveel verstand van zaken hebt als ik natuurlijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Op basis van YouTube is Yannick Bolasie de beste speler ter wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
![]()
Samenvattingen zeggen toch ook geen reet joh, kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk niet alles van Sevilla maar heb hem wel vaker in samenvattingen gezien. Dus snap niet wat een game hier mee te maken heeft?
98% hier - waaronder ik overigens - ziet hem niet geregeld live spelen en kan dus geen reet zeggen over hem.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2022 17:50:07 ]![]()
Type messi he, laag bij de grond met van die kleine beentjes. Dat het een succesnummer zou worden bij een ploeg die veelal op de helft van de tegenstander te vinden is. Lag in de lijn der verwachting dat Barcelona nooit bij die jongen is uitgekomen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.![]()
Die had ook heel veel dreiging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Amin Younes had ook een 'aardige' compilatie. En wat een succesnummer is dat geworden.![]()
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Samenvattingen zeggen toch ook geen reet joh, kom op zeg.
98% hier - waaronder ik overigens - ziet hem niet geregeld live spelen en kan dus geen reet zeggen over hem.
Overigens heb ik nergens gezegd dat Ocampos een groot succes gaat worden maar zou het wel een stunt vinden.![]()
Is goed jongen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Overigens heb ik nergens gezegd dat Ocampos een groot succes gaat worden maar zou het wel een stunt vinden.![]()
Je kan beter niks zeggen ipv dit soort domme zooi. We kunnen een topic wel sluiten als je niet mag praten over een speler tenzij je elke wedstrijd kijkt van een potentiėle aanwinst.quote:![]()
Ja is goed, LitmanenAFCA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan beter niks zeggen ipv dit soort domme zooi. We kunnen een topic wel sluiten als je niet mag praten over een speler tenzij je elke wedstrijd kijkt van een potentiėle aanwinst.![]()
Dat laat ik aan jou over, jij speelt het blijkbaar nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun je fifa gaan spelen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: