Hoi, er wordt geroddeld op de werkvloer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Praat er over met de vertrouwenspersoon
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:42 schreef heywoodu het volgende:
Niet meedoen aan het roddelen en je gewoon altijd vriendelijk en normaal gedragen. Dan weet je in elk geval zeker dat eventueel geroddel sowieso niet aan jou ligt.
Buiten dat het eigenlijk altijd prettiger is als je gewoon vriendelijk bent naar anderen, ook voor jezelf
Dit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:44 schreef QAnonn het volgende:
Meeroddelen natuurlijk, dat schept een band en andere ploegen zijn altijd kut.
Welk bedrijf is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:48 schreef Daboman het volgende:
Aangezien ik weet waar je werkt. Ik ben daar eruit geroddeld, dat kun je in het werkzoekend topic nog terug vinden. Het enige dat je kunt doen is benadrukken dat als er iets is dat ze jou moeten aanspreken. Overigens kon ik ook vrij makkelijk aantonen dat ze uit hun nek zaten te lullen maar het was het me niet waard om een juridische procedure tegen ze te starten.
Maar de bedrijfsprocessen zijn daar nog niet heel erg goed en dit wordt er nogal op de man gespeeld. Er wordt echt idioot veel geroddeld bij dat bedrijf.
Ik werk nu bij een soortgelijk bedrijf waar het veel beter gaat. In de eerste instantie waren ze niet bereid hetzelfde salaris te betalen maar toen ze zagen wat ik in mijn mars had plus de boodschap dat ik verder moest solliciteren als ze niet meer zouden betalen trok dat heel snel bij.
4 topics hierover in 1,5 jaar tijd valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ben jij dit TS?
KLB / Collega op werk
KLB / Nieuwe collega eet appel in de avonddienst
R&P / Heb jij ooit iets gehad met een collega?
R&P / meningsverschil hebben met collega's
Die collega's houden je wel bezig of niet?
Meeste mensen hebben er minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
4 topics hierover in 1,5 jaar tijd valt wel mee toch?
Volgens mij heb je wel meer topics gemaakt dat je niet lekker in je vel zat. Je staart je blind op het hoge salaris. Maar je kunt veel beter krijgen. Ik werd zelf gedwongen om te vertrekken maar het was een regelrechte blessing in disguise.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:02 schreef Daboman het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo verstandig om dat in het openbaar te zeggen.
Zooooo... jij was dus ook aan het roddelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja maar dat is op het interwebsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:51 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zooooo... jij was dus ook aan het roddelen
En wie zegt dan dat je het niet ook op werk doet? Je wordt er namelijk keihard in meegezogen. Ik dacht ook wijs te zijn door niet mee te doen, aangezien het in eerste instantie zich niet tegen mij richtte. Boy was I wrong.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |