quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:29 schreef GGMM het volgende:
Gakpo blijft gewoon. Markeer mijn woorden.
Dit is niet markeren, dit is dikgedrukt maken.quote:
Ja ja jaquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet markeren, dit is dikgedrukt maken.
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/264372quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie? Als Gakpo vandaag nog gaat hebben we volgens mij gewoon een dik vet probleem
Tsygankov is wel een goede. Geen speler waar PSV normaal voor zou gaan ivm te duurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie? Als Gakpo vandaag nog gaat hebben we volgens mij gewoon een dik vet probleem
In FIFA was dat altijd een rechtsbuiten!quote:
Solidariteitsvoetbalvluchtelingquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsygankov is wel een goede. Geen speler waar PSV normaal voor zou gaan ivm te duur
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:10 schreef HowardRoark het volgende:
Met Tsygankov gaat PSV er gewoon op vooruit ten opzichte van Gakpo. Dat zou een fantastische versterking zijn.
Hij ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb hem werkelijk nog nooit zien spelen.
Is dat dat ventje dat in die oefenwedstrijd tegen Ajax scoorde laatst? Die zou ik wel halen, vond ik een erg goede speler op basis van een helftje!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ook niet
Dat soort praat moet je totaal niet serieus nemen
Geen idee ik volg oefenwedstrijden van Ajax niet zo goed als jij.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat dat ventje dat in die oefenwedstrijd tegen Ajax scoorde laatst? Die zou ik wel halen, vond ik een erg goede speler op basis van een helftje!
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:50 schreef Gutanoth het volgende:
[ twitter ]
Ik word hier zo tering droevig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |