Mwah, aanvallend wellicht. Verder zie ik het nog niet zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dit jaar zijn ze nóg sterker geworden.
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, aanvallend wellicht. Verder zie ik het nog niet zo.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
Nouja, ik hoop het niet natuurlijk. Maar je zou je dood moeten schamen als ajacied als het niet zo is
Er is toch veel meer uitgegaan dan er is binnengekomen, op het middenveld en de verdediging? Ik vind het niet zo raar dat een Bassiej en Rensch/Sanchez niet meteen het gat invullen van een Martinez en Mazraoui en Taylor van Gravenberch.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze met hun investeringen wel het dal hebben opgehoogd om het zo maar te zeggen.
Bullet round?quote:
De houding van Gakpo is ook niet echt heel aardig richting PSV, ook al waren er afspraken rondom de CL-kwalificatie blijkbaar. Dan nog had je een deal ook al eerder rond kunnen breien dan de laatste dag. Als ik PSV was zou ik nu tegen 'm zeggen dat ie maar wacht tot de winter of volgend seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Gakpo wil dus nu per se weg? Bijzonder zo op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt.
[..]
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.
Probeert ie hip te doen zoals Romano?quote:
Rik is een lieve sociaal ongemakkelijke man die het beste met de wereld voor heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeert ie hip te doen zoals Romano?
dat ben ik niet met je eens, hij heeft zich juist heel netjes opgesteld en doet hij nog maar ik vind het niet vreemd dat hij naar andere opties kijktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De houding van Gakpo is ook niet echt heel aardig richting PSV, ook al waren er afspraken rondom de CL-kwalificatie blijkbaar. Dan nog had je een deal ook al eerder rond kunnen breien dan de laatste dag. Als ik PSV was zou ik nu tegen 'm zeggen dat ie maar wacht tot de winter of volgend seizoen.
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rik is een lieve sociaal ongemakkelijke man die het beste met de wereld voor heeft
Ik hou al opquote:
Rik is wel prima, heeft nog het geduld om idioten die reageren te beantwoorden, dat maakt het extra grappig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel zo. Liever een wiskunde leraar als rikkert dan een Mike verweij. Paul post mag wel snel Stiphout fc gaan coveren ipv psv. Boerenpummel.
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Gakpo wil dus nu per se weg? Bijzonder zo op de laatste dag van de Nederlandse transfermarkt.
[..]
Ajax is toch ook vijf a zes basiskrachten kwijtgeraakt? Ik weet niet hoe jij dan verwacht dat er daar een beter team zou staan dan vorig seizoen. Zoiets vang je natuurlijk niet zomaar even op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat Gakpo persé weg wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |