abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 29 augustus 2022 @ 16:30:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_205785204
Zondagmiddag was Glennis Grace samen met een aantal uit haar kennissenkring iets goeds aan het doen voor de mensheid. Via sociale media had zij mensen opgeroepen om spullen te doneren die Grace dan voor het aanmeldcentrum in Ten Apel zou uitdelen aan asielzoekers.

Nobel. Helaas spraken medewerkers van het Rode Kruis niet zo nobel over deze actie. Sterker nog, er werd geklaagd dat onder andere déze ongeorganiseerde uitdeelactie een rotzooi heeft achtergelaten in Ter Apel.

Hulporganisaties roepen vrijwilligers dan ook op om te stoppen met het onaangekondigd spullen langsbrengen. Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) sluit zich hierbij aan. "Het is goed bedoeld, maar het zorgt voor chaotische situaties en draagt niet bij aan de rust”, aldus een woordvoerder.

De zangeres arriveerde met zeven auto’s en een aanhanger vol met speelgoed, kleding en hygiënische producten, die allemaal gretig aftrek vonden bij de asielzoekers. Wat overbleef, werd op het terrein achtergelaten. De auto's gingen leeg weer terug en niet alleen die van Grace en haar matties.

"Het is echt een beetje een puinhoop geworden”, verzucht Roos Ykema, voorzitter van MiGreat, een stichting die opkomt voor de belangen van migranten en vluchtelingen. Ykema vertelt dat ze met een aantal auto's alle overgebleven spullen naar een opslag moesten rijden om het terrein weer vrij te krijgen. Volgens haar leek het meer op een 'dumping' die veel spanning onder de asielzoekers teweegbracht.

In een video gemaakt door RTL Boulevard is te zien dat een hulpverleenster Grace en haar vrienden toebijt dat ze niet zo ongeorganiseerd te werk moeten gaan. "Ik ben hier al de hele week en jullie komen hier zonder het aan te kondigen. Dat is prima, maar je kan hier niet sorteren. De bedoelingen zijn supergoed, maar doe het alsjeblieft meer uit het zicht.”

Grace meldde eerder aan haar Instagramvolgers: "ik wil helpen, mijn vriendenploeg wil helpen en wij hebben besloten om aanstaande zondag daarnaartoe te gaan rijden met de spullen die daar zo nodig zijn.”

Het COA heeft een andere mening: "Als je echt wil helpen, dan kun je het ook naar een kringloopwinkel in de buurt brengen."

'Glennis Grace laat een puinhoop achter in Ter Apel'

De Domme Doos. :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:31:39 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205785214
Geef deze aandachtshoer nog meer aandacht :X :r

Weg met dit stuk vreten :W

En nee, waarde Tong, ik heb het niet over jou :T
pi_205785226
Heeft ze al een reactievideo gepost hoe dit (alweer) niet aan haar ligt?
pi_205785233
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:33 schreef Erasmus het volgende:
Heeft ze al een reactievideo gepost hoe dit (alweer) niet aan haar ligt?
Jazeker, ze heeft op haar insta van zich laten horen.

Zouden die mensen op de foto bij het knokploegje horen?
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:36:49 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205785242
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jazeker, ze heeft op haar insta van zich laten horen.

Zouden die mensen op de foto bij het knokploegje horen?
Zien eruit als statushouders :')
pi_205785566
quote:
Dat filmpje zie ik hier vaker, maar ik vind die kerel wel een tikkie tokkie erger dan Glennis eerlijk gezegd.
  Trouwste user 2022 maandag 29 augustus 2022 @ 17:26:43 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_205785590
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat filmpje zie ik hier vaker, maar ik vind die kerel wel een tikkie tokkie erger dan Glennis eerlijk gezegd.
Ik niet. Groot gelijk heeft-ie.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205785673
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoezo zij gaat midden op de weg staan en dan het gore lef hebben om een grote bek op zetten. Al had hij dat op dr bek slaan achterwege mogen laten van mij.
blablablabla
  maandag 29 augustus 2022 @ 17:44:44 #10
65846 Bocaj
47th President.
pi_205785755
Let's do this guys.... :')
pi_205785784
...en wie moet dat allemaal weer opruimen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205786039
Afval dumpen :') en dan zeggen dat het liefdadigheid is
Cindy De Vuyst
pi_205786203
Waarom krijgt dit stuk ongeluk toch altijd zoveel aandacht?
pi_205786245
Haha czech die lui ook op die foto. Tevens was het alleen voor de positieve aandacht voor haar; dat noemt men hier een backfire. Jammerdan!
pi_205786252
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:23 schreef einzeinz het volgende:
Afval dumpen :') en dan zeggen dat het liefdadigheid is
Moest lachen.
pi_205786275
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoezo zij gaat midden op de weg staan en dan het gore lef hebben om een grote bek op zetten. Al had hij dat op dr bek slaan achterwege mogen laten van mij.
Ik was het eerst eens met je gesprekspartner, de eerste keer dat ik het zag. Maar na alle schijt erna, sta ik toch aan de kant van die ğast.
pi_205786372
:')
UNOX
  maandag 29 augustus 2022 @ 19:00:15 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205786374
Ze had beter haar benen kunnen spreiden voor dat zielige volk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205786379
Wat een ordinair en goor wijf ook zeg. :') Je zal maar aandacht nodig hebben als zonlicht.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_205786552
Los van dat het gewoon een kut wijf is, zij heeft die teringzooi niet achtergelaten. Die lui nemen wel spullen af, maar gooien lekker alles op straat achteraf.
pi_205787035
Echt een stuk verdriet dat ordinaire mokkel
Hallo
pi_205787364
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 19:14 schreef Pendule het volgende:
Los van dat het gewoon een kut wijf is, zij heeft die teringzooi niet achtergelaten. Die lui nemen wel spullen af, maar gooien lekker alles op straat achteraf.
Het begint een beetje treurig worden hoe jij wanhopig elke mogelijkheid aangrijpt om maar op vluchtelingen te schelden. Als het je hier niet bevalt met al die vluchtelingen, dan ga je toch lekker terug naar Georgië?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205787460
Nou oprotten van dat kamp met je kampermatties, achterlijk mokkel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205787516

Kende (als Belg) haar niet.

Maar ze kan mooi zingen O+ (wel liedje van marco :r )
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205787557
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

Kende (als Belg) haar niet.

Maar ze kan mooi zingen O+ (wel liedje van marco :r )
Als ze haar krijs niet opzet kan ze prima zingen. Echter wordt ze al snel hooghartig tijdens zo'n liedje en steekt ze een tandje bij. En dan wordt het opeens niet meer zo mooi, al vindt ze natuurlijk zelf van wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')