abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205783202
Giel Beelen stopt er voorlopig mee: ‘Voor het eerst in 25 jaar geen radio maken’

Giel Beelen verdwijnt komend jaar van de radio. Hij heeft besloten met zijn vriendin Floor de wereld rond te reizen. Daarmee komt er een einde aan zijn programma op NPO Radio 2.

In een openhartige post op Instagram laat de radio-dj vandaag weten te gaan stoppen. ‘Samen met mijn grote liefde Floor Joustra ga ik in 2023 de wereld rondreizen en helemaal in het nu leven', schrijft hij. ‘Ontzettend spannend en we hebben er onwijs veel zin in! Ik heb het er in mijn podcast Kukuru vaak over: Wie ben je in essentie? Wie ben je zonder je werk, of zelfs zonder je naam? Wie ben ik zonder het mannetje van de radio te zijn?’

Toekomst
Giel stopt daarom. ‘Voor het eerst in 25 jaar geen radio maken. Mijn contract zou tot 2023 doorgaan maar voor dit grote avontuur heb ik dit in overleg vervroegd.’ Hij bedankt BNNVara en de NPO voor het vertrouwen en spreekt de hoop uit in de toekomst nog mooie dingen te gaan maken. ‘Maar volgend jaar dus even niet.’

Het radioprogramma van Giel is nog tot eind van het jaar te horen op Radio 2. ‘Het was het meest lastig om dit nieuws aan mijn directe radioteam Lisanne Rijks en Robin Vonken te vertellen maar gelukkig kennen ze mij. Tot het eind van het jaar knallen wij, samen met jou, elke werkdagavond met veel liefde op Radio 2.’

BNNVara wil met Giel door
De NPO gaat nu op zoek naar een opvolger voor de radiomaker. Een woordvoerder laat weten dat die in principe voor langere tijd aangetrokken wordt en dat het tijdslot van Beelen daarmee ingevuld gaat worden.

Manager Radio Arjan Penders bij BNNVara vult aan: ,,We moesten even slikken toen Giel het nieuws met ons deelde. We wilden graag met hem door, maar we snappen heel goed dat hij voor dit grote avontuur gaat. En we gaan graag, wanneer hij weer beschikbaar is, met hem om de tafel zitten om nieuwe plannen te maken.”

Giel maakte in 2020 de overstap naar Radio 2 na een avontuur bij Radio Veronica. In eerste instantie begon hij met een programma in de nacht, maar sinds het najaar van 2021 is hij te horen op de late avond van de zender. Giel presenteerde eerder twaalf jaar de ochtendshow op 3FM.

https://www.ad.nl/show/gi(...)adio-maken~a20c16ff/

Klacht: voorlopig

Dat er gvd nog steeds en straks weer overheidsgeld naar die mislukte kratermond gaat :r
pi_205783397
Nou leuk.

Iemand nog een recept voor appeltaart? Ik zoek nog iets zonder melk.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205783409
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:29 schreef Metalfrost het volgende:
Nou leuk.

Iemand nog een recept voor appeltaart? Ik zoek nog iets zonder melk.
Zijn er recepten met melk dan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_205783437
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Zijn er recepten met melk dan?
Ja van die roomboter dingen. De standaard appeltaart die in de winkel ligt.
pi_205783442
Leuk voor hem. Ik wens hem erg veel plezier :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:40:12 #6
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205783475
Was Giel Beelen überhaupt nog op de radio :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205783489
quote:
99s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
Was Giel Beelen überhaupt nog op de radio :?
Radio 2
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:45:14 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_205783531
Ik stop er ook mee. Ik ga in 2023 het huis van Giel kraken. Zoals te horen in mijn podcast Krakara.
pi_205783571
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:34 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ja van die roomboter dingen. De standaard appeltaart die in de winkel ligt.
roomboter is toch geen melk, jonge. 8)7
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:56:58 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205783618
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Radio 2
Radio is sowieso oud nieuws, geen hond gaat Giel missen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205783726
Waarom dit in klaagbaak? De juichbaak is er toch ook?
pi_205783732
45 jaar, 25 jaar teren op belastinggeld, zwaar overbetaald voor wat plaatjes te draaien op de radio en nu lekker al met vroegpensioen.
pi_205783818
Radio :') zijn jullie 80 ofzo
pi_205783954
Giel lijkt me echt zo'n iemand die gaat reizen om zichzelf te vinden.

Nou succes.
pi_205784019
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Jawel jonge, roomboter wordt gemaakt van melk. ROOMboter. Geen halvarine.
pi_205784077
Giel Beelen is altijd een terechte klacht

En dit:
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:31 schreef Selenophilia het volgende:
Radio :') zijn jullie 80 ofzo
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:37:49 #17
428995 speciaalaangemeldvoorbier
Altijd Tijd voor BIER!!!
pi_205784252
eindelijk, dat die melkmuil weg is.
Gezocht: een maagd die al geneukt heeft...
pi_205784285
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Giel Beelen stopt er voorlopig mee: ‘Voor het eerst in 25 jaar geen radio maken’

Giel Beelen verdwijnt komend jaar van de radio. Hij heeft besloten met zijn vriendin Floor de wereld rond te reizen. Daarmee komt er een einde aan zijn programma op NPO Radio 2.

In een openhartige post op Instagram laat de radio-dj vandaag weten te gaan stoppen. ‘Samen met mijn grote liefde Floor Joustra ga ik in 2023 de wereld rondreizen en helemaal in het nu leven', schrijft hij. ‘Ontzettend spannend en we hebben er onwijs veel zin in! Ik heb het er in mijn podcast Kukuru vaak over: Wie ben je in essentie? Wie ben je zonder je werk, of zelfs zonder je naam? Wie ben ik zonder het mannetje van de radio te zijn?’

Toekomst
Giel stopt daarom. ‘Voor het eerst in 25 jaar geen radio maken. Mijn contract zou tot 2023 doorgaan maar voor dit grote avontuur heb ik dit in overleg vervroegd.’ Hij bedankt BNNVara en de NPO voor het vertrouwen en spreekt de hoop uit in de toekomst nog mooie dingen te gaan maken. ‘Maar volgend jaar dus even niet.’

Het radioprogramma van Giel is nog tot eind van het jaar te horen op Radio 2. ‘Het was het meest lastig om dit nieuws aan mijn directe radioteam Lisanne Rijks en Robin Vonken te vertellen maar gelukkig kennen ze mij. Tot het eind van het jaar knallen wij, samen met jou, elke werkdagavond met veel liefde op Radio 2.’

BNNVara wil met Giel door
De NPO gaat nu op zoek naar een opvolger voor de radiomaker. Een woordvoerder laat weten dat die in principe voor langere tijd aangetrokken wordt en dat het tijdslot van Beelen daarmee ingevuld gaat worden.

Manager Radio Arjan Penders bij BNNVara vult aan: ,,We moesten even slikken toen Giel het nieuws met ons deelde. We wilden graag met hem door, maar we snappen heel goed dat hij voor dit grote avontuur gaat. En we gaan graag, wanneer hij weer beschikbaar is, met hem om de tafel zitten om nieuwe plannen te maken.”

Giel maakte in 2020 de overstap naar Radio 2 na een avontuur bij Radio Veronica. In eerste instantie begon hij met een programma in de nacht, maar sinds het najaar van 2021 is hij te horen op de late avond van de zender. Giel presenteerde eerder twaalf jaar de ochtendshow op 3FM.

https://www.ad.nl/show/gi(...)adio-maken~a20c16ff/

Klacht: voorlopig

Dat er gvd nog steeds en straks weer overheidsgeld naar die mislukte kratermond gaat :r
Ik hoop dat hij nooit meer terugkomt op de radio. O+
pi_205784810
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
_O-
pi_205784936
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:02 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Jawel jonge, roomboter wordt gemaakt van melk. ROOMboter. Geen halvarine.
Roomboter wordt gemaakt van melk, maar is toch geen melk meer?! Noem je je ramen ook "zand"? :')

Er zit ook bijna geen melksuiker in boter, dus tenzij je veganistisch bent, of enorm lactose-intolerant, zou ik gewoon boter gebruiken.

Je kan ook gewoon margarine gebruiken in plaats van boter. Wel dat volvette spul, want appeltaart is niet bedoeld om gezond te zijn.
pi_205785217
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:16 schreef Marius95 het volgende:
Waarom dit in klaagbaak? De juichbaak is er toch ook?
Omdat hij niet echt verdwijnt
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:34:17 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205785228
Nu Rob van Someren nog met dat achterlijke programma :r

En Eddy Keur :r
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:35:50 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205785239
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:54 schreef PS. het volgende:
Giel lijkt me echt zo'n iemand die gaat reizen om zichzelf te vinden.

Nou succes.
Die gaat zich kapot schrikken dan :o
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_205785271
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:34 schreef RedFever007 het volgende:
Nu Rob van Someren nog met dat achterlijke programma
Haten op Somertijd :')

Top show *O* *O* *O*
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205785275
Geen vegan appeltaart willen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')