SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sorry, had niet door dat ik de laatste was. bedankt Tarado. goede TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.![]()
dit had de TT moeten zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die 400k zou kunnen, ik las ergens 50k per dag niet trainen ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
wel jammer dat het bij dit soort figuren (ook bijvoorbeeld Onana en Sanchez) altijd op zo'n manier moet gaan voordat ze weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aan de ene kant wel maar ik begrijp ook nog wel dat als je binnen 2 jaar meer dan 5 keer zoveel waard bent dan toen je binnen kwam er wat druk op komt van wanneer dan wel, netjes van Ajax dat ze er nog meer hebben uitgesleept.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
wel jammer dat het bij dit soort figuren (ook bijvoorbeeld Onana en Sanchez) altijd op zo'n manier moet gaan voordat ze weg gaan.![]()
enkel wanneer Ajax het zou hebben tegengewerkt vind ik het een optie. anders kan je toch gewoon op een goede manier afzwaaien bij je huidige werkgever.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar ik begrijp ook nog wel dat als je binnen 2 jaar meer dan 5 keer zoveel waard bent dan toen je binnen kwam er wat druk op komt van wanneer dan wel, netjes van Ajax dat ze er nog meer hebben uitgesleept.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leuk boetepotje voor het personeelsuitje.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.![]()
Het punt is natuurlijk dat op het moment dat een speler weg wil dit de onderhandelingspositie van Ajax verzwakt, dus door de hakken in het zand te zetten pakt Ajax toch 20 miljoen meer, dat lijkt mij wel een ruzietje met een vertrekkende speler waard, hoort allemaal bij het spel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
enkel wanneer Ajax het zou hebben tegengewerkt vind ik het een optie. anders kan je toch gewoon op een goede manier afzwaaien bij je huidige werkgever.![]()
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
Hoorde van iemand die het kan weten dat Antony 4 ton aan boetes heeft gekregen afgelopen weken voor het niet op z'n werk verschijnen, dat het bedrag oploopt tot 109 incl. en dat Sao Paulo afgekocht wordt met 12 ineens, afwachten wat er van klopt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik heb echt geen idee, ik weet ook niet wat hij per maand verdientquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?![]()
Aan die boetes zal vast ook wel weer een maximum zitten..quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt, een bedrag aan boetes welke het maandsalaris overschrijdt?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2022 11:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aan die boetes zal vast ook wel weer een maximum zitten..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik weet het echt niet maar misschien staat er wat over in het contractquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.![]()
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaanquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik neem maar even aan dat een werkgever niet in een paar weekjes even 4 ton aan boete kan uitdelen aan één werknemer. Dacht altijd dat dat max 10 of 20% van het maandsalaris mag zijn ofzo.![]()
In Nederland geldende wetten zijn altijd over-rulend ten opzichte van een individuele afspraak.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaan
Dus Ajax kan in contracten qua boetes zetten wat ze willen; als de wetgeving dit niet toestaat, is het niet toegestaan. Ongeacht handtekeningen van beiden partijen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wat een simpele redenatiequote:Op maandag 29 augustus 2022 12:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als er iets in het contract staat dat hij zelf heeft ondertekend mag dit toch gewoon? Hij is er ten slotte mee akkoord gegaan
No bitch to me![]()
Op de banken sta ik voor een categorie-Ziyech.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Los van de haalbaarheid: sta jij op de banken als hij wel komt? Ik ken 'm niet goed.
Goede speler, maar heeft wel wat frustrerende kantjes.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eindelijk de deal rond met Antony, goede speler tikkeltje te arrogant maar nu gelukkig rust in de tent.
Misschien kunnen we met die 100 miljoen de kuip kopen en er vervolgens woningen bouwen![]()
![]()
Zo'n contract is best wel uitgebreid natuurlijk, zal ook met z'n management zijn dus het is wat meer dan slechts een arbeidscontract, maar verder ook niet zo belangrijk die 4 ton + of - .quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In Nederland geldende wetten zijn altijd over-rulend ten opzichte van een individuele afspraak.
Dus Ajax kan in contracten qua boetes zetten wat ze willen; als de wetgeving dit niet toestaat, is het niet toegestaan. Ongeacht handtekeningen van beiden partijen.![]()
Tja, in beginsel is dat gewoon zo. Partijen hebben de vrijheid om dit soort dingen af te spreken, behalve als er in de wet staat dat dat anders is of niet mag. Voor zover ik weet, is zo'n bepaling er niet.quote:![]()
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op de banken sta ik voor een categorie-Ziyech.
Goede speler, maar heeft wel wat frustrerende kantjes.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: