Misschien weet die het roze preterwtje wel net wat sneller te vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ook geen reet aan verder
nee niet als iemand verder dodelijk saai is maar misschien vond hij dat van mij ookquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ook geen reet aan verder
Daar hebben zelfs de grootste idioten niet zo’n moeite meequote:Op maandag 29 augustus 2022 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien weet die het roze preterwtje wel net wat sneller te vinden.
Terwijl je niet saai bentquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet als iemand verder dodelijk saai is maar misschien vond hij dat van mij ook
M'n huidige tarief. Nog drie maandenquote:Totaal tarief gas (1 t/m 170.000 m3) :
¤ 0,77534/m3
🤔quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij misschien ook wle niet :p
Zekerquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beauty lies in the eyes of the beholder.
Aaawwquote:Op maandag 29 augustus 2022 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was weer lekker lomp vandaag
Ik zette mijn fiets neer bij een adres en bezorgde de brief voor die mensen. In die straat liet een man zijn twee honden uit. Een ervan ging bij mijn fiets staat aan en kwam kwispelend op me af. Ik liep ook op het beestje af om het te aaien, maar iets te enthousiast en Kai Kai Kai toen trapte ik op een pootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |