Ik wel ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zijn te ver door geëvolueerd

Misschien moeten we jou lanceren zodat je de ruimte kan gaan koloniseren met je doorgeëvolueerde lichaam. Er schijnt een plekje vrij te zijn in een raket vanmiddag.quote:

quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je erin staat, stel je bent eigen baas en regelt natuurwandelingen langs Duitse Nazikastelen voor de liefhebbers, dan kan het voelen alsof je heerlijk lichtvoetig op wolken loopt of het kan voelen alsof je nooit geen uur meer vrije tijd voor jezelf hebt.
Mindset is alles.
 !
 !

Artemis Iquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moeten we jou lanceren zodat je de ruimte kan gaan koloniseren met je doorgeëvolueerde lichaam. Er schijnt een plekje vrij te zijn in een raket vanmiddag.

quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je mijn zwemvliezen en derde oog zien?

Knap weer hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn al aan het tanken.
[ afbeelding ]

Mwah, knap, knap, er is wel ongelooflijk veel geld verkwist om dit ding te bouwen. Zonder de ontwerpkosten kost de lancering zo'n 2 miljard dollar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knap weer hoor.
https://en.wikipedia.org/(...)tating_with_Moon.gif
En dan vinden sommige mensen het al lastig om hun schoenen te strikken.

Smakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
Buda iig buiten zie ik geen rij. Dus ik ga maar patatjes eten bij de Mac 😀

Ik ga je vlucht volgen op flightradar, vind ik altijd leuk als ik weet wie er in het vliegtuig zitquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
Buda iig buiten zie ik geen rij. Dus ik ga maar patatjes eten bij de Mac 😀

Verkeerde account reccequote:Op maandag 29 augustus 2022 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga je vlucht volgen op flightradar, vind ik altijd leuk als ik weet wie er in het vliegtuig zit

Stalker!quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga je vlucht volgen op flightradar, vind ik altijd leuk als ik weet wie er in het vliegtuig zit

Ik vind dat ook altijd leuk.quote:
 Ook omdat ik wel eens met flight simulator klooi en ongeveer weet hoe zo'n vlucht verloopt voor de piloten.
 Ook omdat ik wel eens met flight simulator klooi en ongeveer weet hoe zo'n vlucht verloopt voor de piloten.

Recce volgt ons op anderhalve meter afstand nauwkeurig over de aardbol, weet ook wat we eten en waar we jeuk hadden deze ochtendquote:

Huiduitslag? Nog nooit. Niet van een zwembadbezoek in ieder geval.quote:

Pook jabba de hut maar vast wakker, misschien issie een keer op tijd met zijn retarded lunchgenot aids iedere keerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |